Hakutulokset

  1. H

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mullekin kelpais naapureita, tasolla 28 meen. :)
  2. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    nonii ja hienosti meni .. :laugh: pitääks toi lihavointi juttu laittaa vaa sen sanan etee minkä haluu vai kui.. tyhmänä taas :whistle:
  3. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Heipat kaikille Mukana ollaan, vaikka kirjotus puoli on aika heikkoa. :) Ultrassa käyneenä kaikki oikein hyvin, vastasi täsmälleen viikkoja, ja melko varmasti meille ois toinen Poika tulossa :heart: . Nyt varmaan vois jo alkaa miehen vanhemmille kertomaan, heh, pikkasen jääny, tosin...
  4. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Maximilianille ja nallekarkille voimia :hug: Täällä kaikki hyvin, eilen niskapoimu ultra ja ei hätiä mitiä, kaveri jo noin 12cm pää-jalka mitta. Hurjaa miten äkkiä ne tässä alussa kasvaakin. Nyt onkin pitkä aika odotella seuraavaan neuvolaan ja ultraan jonka kaupunki jopa tarjoaa nykyään...
  5. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Täälläkään ei ole tarvinnut oksennella kertaakaan, kuin myös edellinen raskaus oli samallainen ettei pahoinvoinnista tietoakaan. Tänää käytiin neuvolassa puhelintunnilla kyselemäs et onkos noi poitsun näppylät vesirokkoa vai mitä. ja samalla kyselin kun tullut veristä vuotoa että pääseekö...
  6. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Heippati Onpas tullut tekstiä taasen. Mutta tuohon painon nousuun aattelin että ekassa raskaudessa mulle tuli huimat 18kg. Nyt ei oo vielä tullut yhtään, mutta tässä onkin tätä painoa jääny edellisestä kulkemaan. Kun katoin edellistä neuvola korttia niin taisin olla jo yli rv25 näissä...
  7. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Huomenta Mahtuukos vielä joukkoon mukaan. Lueskellu oon ahkerasti teijän juttuja mut jos nyt uskaltais itekin mukaan. Eli meillä on yks poika, syntyny 01/07. Ite oon 26v. ja mies vuotta vanhempi. Tää raskaus menny hyvin, ei oo ollu muita oireita kun armoton väsymys, neuvolasta jo määräs...

Yhteistyössä