Hakutulokset

  1. L

    Vauvan kanssa ostoksille?

    Me lähdettiin kotoa liikkeelle jo vauvan ollessa 1vk ikäinen. Joku voisi sanoa että liian aikaisin, mutta oma olo oli hyvä ja vauva kulki vaunuissa ihan tarpeeksi suojassa pöpöiltä yms. Nyt vauva 2kk ja käydään lähes joka päivä jossain. Kavereilla, kaupungilla, kahviloissa, shoppailemassa tai...
  2. L

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Heippa vaan kaikki! En olekaan kirjoitellut juuri ollenkaan sitten alkuraskauden. Mutta jotta listat pysyy ojossa niin ilmoitan että meille syntyi 3.1 suloinen poika, mitoin 3790g ja 51cm. Synnytys lähti käyntiin napakalla supistuksella, ja ajattelin että tässä sitä nyt sitten odotellaan...
  3. L

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Minun laskujen mukaan mulla olis 7+0 kun kierto on vähän normia pitempi, mutta neuvolassa varmaan sitten heittääkin toi 7+2 jos kerta lasketaan aina 28pv mukaan. Eli laskettu aikakin on kait 8.1 eikä 10pv. Mutta katsotaan mitä ensi viikon neuvola tuo tullessaan. Ultra torstaina, jänskää :D...
  4. L

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Voimia Sanmarille! Ja tsemppiä uuteen yritykseen. Täällä tapahtuu kummia: heräsin päikkäreiltä iltapäivällä ja koko keho on ihottumaa täynnä! Punaista koholla olevaa läikkää joka kutiaa ja pistelee. Ei ole aurinkoihottumaa, on paikoissa jotka ei ole päivän valoa nähnyt hetkeen :D Maha ja...
  5. L

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    pikkutoive nauti nyt jos paino noin helposti lähtee! Kateeksi käy! Mulla on kans mukavasti tota elopainoa ja heti plussan jälkeen jätin makeat ja muut ylimääräset pois. Yritän mennä näillä lukemilla niin pitkälle kun mahdollista. Jotenkin nyt on helpompaa toi ruokavaliossa pysyminen kun on joku...
  6. L

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Piupula meillä on kans kissoja, joiden laatikko tosiaan haisee karmaisevalta! Biojäte on kanssa jotain ihan käsittämätöntä, vaikka mitään kuvotusta mulla ei olekaan. Pikkutoive kiitos tuhkavinkistä! Meillä ei ole toistaiseksi ainakaan käärmeksiä näkynyt, mutta taida pistää miehen viemään tontin...
  7. L

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Sanmar voimia sinulle ja kerro ihmeessä mitä jatkossa selviää. Kävin (hullu) vaa`alla eilen :o Painankin enemmän kuin oletin. Noh, yritetään selviytyä tästä raskaudesta pienin kiloin. Toivottavasti vaavi on fiksu ja käyttää äipän vararavintoa. Mahaa ei saa enää vedettyä sisään, vaikka...
  8. L

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Puhetta oli tuosta ylipainosta ja voin täältä vilkutella että minä myös! Paino on mennyt viimeiset 5 vuotta jojon lailla, ja valitettavasti nyt BMI jossakin 28 suunnilla. Pelottaa että miten neuvolassa suhtaudutaan, mutta mukavaa että en ole kai ainut =) Lisää oman navan asioita, mutta eikös...
  9. L

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Ihana ihana kuva Minkyllä! Saanko udella että kuinka paljon ultra kustansi? Soittelin pariin paikkaan ja pelkästään eri lääkäreiden välillä oli yli 50? ero! Juu niinkuin Mutzilla sanoit 5+1 taitaa nyt olla laskureiden mukaan. Neuvolantätsy vaan selitti jotain että perjantaina sitten tulee tasan...
  10. L

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Niin kai sitten tänne ilmottaudun mukaan :o Pienoinen yllätys oli kaksi viivaa testissä, mutta iloisella mielellä nyt ensimmäistä odotellaan =) Viikkoja on suunnilleen 5+3 jos osaan oikein laskea. Neuvola aika olisi kolmen viikon päästä, mutta tarkoitus olisi käydä ykstyisellä ultrassa jo...

Yhteistyössä