Hakutulokset

1. P

Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 2!

Onko kenellekkään muulle iskenyt dieetin aikana ihmeellisiä mielitekoja? Mulle on tullut valtava himo chilimausteisiin ja punasipuliin ja kummastakaan en ole ennemmin tykännyt!! Nyt jokaisessa ruuassa pitää olli reilulla kädellä chilia ja sipulia niin paljon kun grammat sallii. Melkein voisi...
  2. P

Yritän käydä vaan kerran viikossa kaupassa ja ostan silloin koko viikon ruuat. Näin säästyy normaalisti syödessä rahaakin kun ei tuu tehtyä heräteostoksia (Lue herkkuja)
  3. P

Pampales .............173.........82.4..........79.6.........-2.8 Kiitokset uudesta pinosta! Puntarilla käyty ja aamupalat syöty, alkaa pikkuhiljaa onnistua tuo puuronkeittokin eikä tuu enää mahdotonta liisteriä! Oppia ikä kaikki... Eilen tuli sitten raskaan päivän päätteeksi korkattua se...
  4. P

Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Jos jatketaan tähän ja huomenna vasta uutta ketjua? Tiistai taisi olla se virallinen aloituspäivä. Miesten piti kertoa ruoan määrät 1.5
  5. P

Kauan mennyt synnytyksestä toipuminen ennenkuin pystyit istumaan?

Kaksi synnytystä takana ja molempien jälkeen olen istunut jo salissa. Ekassa tuli parin tikin repeämä, toisessa ei sitäkään. Ihan luvattoman helpolla olen päässyt =)
  6. P

Onko kukaan laittanu vaunuja matkahuollon kautta?

Sama tyyli täälläkin, eli jätesäkkiin vaan!
  7. P

hyytelökakun/ paksun juustokakun reunojen koristelu

Joskus olen koristellut hyydykekakun kermatuorejuustoseoksella ja hyvin tarttui. Tuli tosin aika raskasta kakkua :whistle: Jos vain paikkakunnalta löytyy, kannattaa kerma värjätä pasta/jauhevärillä. Kaupan nestemäiset tahtoo lötkistyttää kermaa liikaa
  8. P

Mä käyn virallisella viikkopunnituksella tiistaina vaikka maanantaina aloitin, mutta siitä ei ole puntarilukemaa.
  9. P

Kaikki tavoitefarskut kaivettu myös esiin! Vanhat tavoitefarkut kokoa 42 menee jo hienosti, ainoastaan tuo raskauden jälkeinen maha pyrkii esiin :kieh: 40:n housutkin saan jo jalkaan ja kiinnikkin, mutta näky on aika kauhistuttava!! Tavoitteena olisi vielä ennen joulua sujahtaa koon 38...
  10. P

Minä tunnustan että olen vain kerran vetänyt kotitreenit läpi :ashamed: Pitäisi kyllä tsempata sen suhteen, mutta kaikkien kotitöiden jälkeen ei yksinkertaisesti ole huvittanut. Laiska minä!!! Rekisteröidyin vihdoin tälle palstalle ja Penni on nyt Pampales

Yhteistyössä