Hakutulokset

  1. A

    2009 Joulutontut!!!!

    Lohduttavaa lukea, että muidenkin lapsukaiset syövät tiheään yöllä.. Olen jo ihan helisemässä tuon tissitakiaisen kanssa! Illalla nukahtaa tissille ja pistän sen omaan sänkyyn, kun se siitä n. kolmen tunnin päästä herää pistä itsekin maate ja otan sen viereen syömään. Menee ihan ok, mutta voi...
  2. A

    Ah, näitä oivalluksia!

    Tajusinpa minkä takia ennen käytettiin pitsiliinoja nokan pyyhkimiseen: eipä mee nenänpielet rikki! Tässä nuhaisena nappasin vaan jotain käteeni että saa niistettyä, ja sattui olemaan vauvan harso. Mikä miellyttävä tapa niistää :xmas:
  3. A

    Apuaa, vehnäjauhot lopussa

    Emmä naapuria uskalla häiritä :snotty: Mut jospa teen pienen seoksen korppujauhoista, perunajauhoista ja niistä kaurahiutaleista. Saas nähä miltä maistuu :kieh:
  4. A

    Apuaa, vehnäjauhot lopussa

    ja pitäis leipoo pullaa! Desi taikka kakskin pitäis saada korvattua jollakin. Ehdotuksia? Teen täytepullia joten mahdollisimman mieto maku/koostumus olis hyvä olla. Jos hienontais kaurahiutaleita oikein pieniks, toimisko?
  5. A

    Vauva 5 kk ei syö kaurapuuroa (itsetehtyä)...Mites te muut olette saaneet puuron maittamaan?

    Mä kans hienonsin hiutaleet, ja sit ihan banskua tai päärynää muussaan sekaan. Ja ai että kun maistuu!
  6. A

    Auts!

    Auts! Mulla alkoi sydän hakkaamaan tänää ku haistoin pelkän hajun vaikka olin vaan pientä viemässä hampuhoitajalle :D mitennniin kamala paikka!
  7. A

    Pesetkö koskaan pyykkiä 90 asteessa?

    Voiko värillisii lakanoita pestä vaikka lapussa lukee 60? Ja pyyhkeet ym?
  8. A

    Sisälämpötilagallup

    26,9, ihana ilta-aurinko :D
  9. A

    mitä sanaa käytät jos miehesi tekee jotain väärin?

    törppö =)
  10. A

    Mitä hamstrasitte?

    En mitään.. Kunha kanaa, maitoo ja jugurttii saa kaupasta ni mä pysyn hengissä :) Oliko vähän tyhjää jo?
  11. A

    Kihloihin menneet...

    Oltiin kaks vuotta ja muutama kuukausi oltu.
  12. A

    Verryttelyasu vauvalle

    Pittää men katsomaan tarjonta :) 56 cm on kyllä liian pieni vaikka reilu olisikin :(
  13. A

    Verryttelyasu vauvalle

    Ei siis ihan älytön. Vois jopa harkita jos on nättei.
  14. A

    Verryttelyasu vauvalle

    No ihan vaan lämmintä päälle.. Ei nimenomaan verkkariasua :)
  15. A

    Verryttelyasu vauvalle

    Kappas, eipä käynyt urheiluliikkeet mielessäkään, kiitti! Paitsi hinta on jotain 70 e? Joo, kyl ny jumppapuku pitää olla pienellä (jos edullisesti sais :whistle: )
  16. A

    Kuinka monella on nettitikku?

    Mulla on Soneralta. Yleisesti ottaen ihan hyvin, mut on niitä maanantaipäiviä muutenki kun maanantaisin.
  17. A

    Verryttelyasu vauvalle

    Ihan puhdasta verkkarikangasta siis, paluu ysärille. Löytyyks mistään vauvakokosena, vai alkaako ne kaikki siitä ~80 cm kieppeiltä? Lindexit ja marketit tarjoo ainaki eioota :(
  18. A

    pukeutumisvinkkejä kaipaan!!

    Mikä on sun tyyliä? Kesä kun on niin joku yksinkertainen leninki ja joku huivi/bolero päälle jos tulee vilu :)

Yhteistyössä