Hakutulokset

  1. PinkLily

    Kukkuu :) Mitäs teille kuuluu?

    Mä en meinaa herätä en sitten millään! Pistin äsken tiskit ja pyykkiä. Imuroida pitäis ja vois pölyjä pyyhkiä jos vaan tältä kuvottavalta ja super turvonneelta ololtaan pääsee ja hiton kylmäkin on vaikka on jumaliste villasukat ja villapaita päällä :x Tilasin wiille sen laudan ja wii fit...
  2. PinkLily

    E-pillerit ja ovulaatio!?

    Eli kuten jo olen täällä kertonut hyvinkin kuuluvaaan ääneen että mä käytän e-pillereitä niin tulipa vastaan seuraavanlainen tilanne. Mulla loppu menkat 2 päivää sitten. Nyt tänään ihan piruuttani testasin ovulaatiotikulla ja sieltä pamahti erittäin vahva plussa. :O (joo testailen aikani...
  3. PinkLily

    Ruokahaaste VOL. 28 ÄÄNESTYS!

    Keittiönoita: Pikkupurtavaa pääsiäisen jämistä Mummeliisa: Sushi PinkLily: Laskiaispulla/herkkupulla Scarlett O Harava: Hampurilainen ja pätkismuffini cupcake-kuorrutuksella Olen tatuoitu jätkä!: Klubileipä ja limpsaa Hymyhuuli: Juustohampurilainen...
  4. PinkLily

    Mikä elokuva kyseessä?

    Siinä kaks tuttua (vai olisko tuntemattomia) joutuu lapsen huoltajaksi kun vanhemmille tapahtuu jotain. joku romanttinen komedia vissiinkin. Pari kolme vuotta vanha leffa. Olipa kuvaus, mutta tossa on ainoot asiat mitä mainoksen perusteella muistin :D
  5. PinkLily

    jumalauta ku voi ihmistä kismittää!!

    Alotin joku aika takaperin e-pillerit ja nyt alkaa vaikutus näkymään. Joka ruokailun jälkeen niin ällöttävä olo et yökkäilen iäisyyden. Ei se ruoka oikeen maistukaan miltään. Mä olen hormoonihirviö!! Vi*** ottaa kaikki päähän ja vielä toistaseksi mä olen saanu hillittyä itseni.. Eli en ole...
  6. PinkLily

    Mitäs on tänään touhuttu?

    Mä aamulla heitin ekan koneen pyykkiä pyörimään, laitoin tiskiä, imuroin, väänsin lapsille aamupuurot, join kahvit, kävin pojan kanssa kaupassa ja lenkillä jäätiin siitä vielä pihahommiin, laiteltiin tiskiä ja pyykkiä, huolsin kissat ja koiran (mielenkiintonen kynsien leikkuu operaatio :D )...
  7. PinkLily

    Ruokahaaste VOL. 27 ÄÄNESTYS!

    PinkLily Karitsan paahtopaisti "pihvit" ja kermainen sienikastike Scarlett O Harava Punaviinissä marinoitu broilerfile, juustokermaperunat ja kasvislisäke. Sateenkaaren väärässä päässä Loskakakku Meteli Seis marenkikakku Hymyhuuli Aurabroileria Glenn...
  8. PinkLily

    Tasapuolisesti kaikille.. Kysykää multaki sit jotai!!

    Nih.. Tuskin vastaan mitään järkevää mut kaikille jotaki, varmasti...
  9. PinkLily

    Ruokahaaste VOL. 26 ÄÄNESTYS!

    Keittiönoita: Kalakeitto venäläiseen tapaan Scarlett O Harava Venäläinen pata Zarkoje+maustekurkkua ja etikkapunajuuria Sateenkaaren väärässä päässä: Suomineidon venäläinen lounas Hymyhuuli: Lohikulibjaka PinkLily: Borssikeitto
  10. PinkLily

    Hjelp turunalueen ison/keksikokoisen koiranomistajat! Lonkka+kyynärkuvauksesta.(ja ehkäpä silmäpeilauskin)

    Eli olisiko suositella hyvää eläinlääkäriä, jossa käydä koiruus kuvauttamassa?(edullinenkin, tosin ei tuo mitään halpaa hupia ole) Jos on sellanen paketti missä olis silmäpeilaus samassa ni olisin enemmän kuin kiitollinen. Joissain paikoissa on netissäkin hinta mutta on jotain tiettyä...
  11. PinkLily

    Tiedättekö sen tunteen kun olis kannattanu jäädä nukkumaan?

    Mä tiedän.. Se oli tänään... Koira... toi prkl otus... oli 15min yksin kotona: Olipa kerran tyyny.. Olipa kerran lapsen rairuoho radion päällä.. Jotain hyvää tästä tuli: Kai se eka kerta kirpasee :D Ei oo koira ennen meinaan tehny kunnon tuhoja sillä välin ku me ollaan hetki...
  12. PinkLily

    Ruokahaaste VOL. 25 ÄÄNESTYS!

    Hymyhuuli: HELPPO SPAGETTI BOLOGNESE Sateenkaaren väärässä päässä: Pinaatti-tatti-ravioleja ja paistettuja mustatorvisieniä Päätön: Lihapullakastike ja pastaa PinkLily: Liharisotto,Caprese-salaatti ja Grissinit Glenn: Pizza trolli: Pekoni-tomaattipasta...
  13. PinkLily

    Kuka luottaa omaan intuitioon? MIksi luotat, miksi et?

    Olisko pitänyt joskus luottaa? Mikä on radikaalein ratkaisu jonka olet intuition voimin tehnyt? Mitä siitä seurasi? :) Mietin vaan koska itse en jostain syystä luota ja monesti olisi kai kannattanut.
  14. PinkLily

    Nyrkkipyykki.. Annetaanko pyykkien liota vai suoriltaanko ne pestään?

    Eli pakkohan se on sitten nyrkkipyykille ruveta ku toi pesukone sanoi ittensä irti ja uus kone tulee luultavasti vasta ensviikolla. Miten se sitten menee? Eka laitetaan pyykit likoomaan ja sit siitä pestään vai voiko siitä suoraan vaan pestä? Entä paljonko sitä pesuainetta laitetaan...
  15. PinkLily

    kokemuksia kuivaavasta pesukoneesta??

    Eli edelleen pähkään tän asian kanssa ja kattelin tuommosia. Kuivaako ne kaappikuivaksi kans? Onko jollain suositella jotain merkkiä/konetta? Mielellään 6kg:sta ylöspäin. Iso kiitos vastaajille :) Kiire on ku toi jumalanhylkäämä kapistus on virallisesti hajonnu atomeiksi.. :mad:
  16. PinkLily

    Mistä kapeampi pesutorni?

    Kun meillä toi aukko on 53.5cm leveä ja kaikki, siis ihan kaikki pesukoneet (pesutornit) tuntuu olevan sitä 60cm levystä. Gigantti, mustapörssi ja hobbyhall katottu.. Mistä muualta? Eikä mitää tuhansia maksavaa vaan jotain edullista.. Ei muuten, mutta mulla hajos kai nyt lopullisesti...
  17. PinkLily

    Ruokahaaste VOL. 24 ÄÄNESTYS!

    Hymyhuuli: Kesänmaku-pirtelö Chef: Mustikka-valkosuklaatäytekakku Keittiönoita: Rasputinin rakkauspläjäys Glenn: Kaurapuuro mansikkakiisselin kanssa pypylleröinen: Täytekakku Scarlett O Harava Mansikkainen rahka-tuorejuustokakku PinkLily: Synttärikakku...
  18. PinkLily

    Voiko jännitysniska oireilla näin?

    Eli mulla on nyt jo kauhee nukkumis pelko mun kiputilojen takia. Oon viime yöt herännyt (n.kk) siihen, että korvaan sattuu, ihan kuin olisin nukkunu käsi pään alla ja se sitten painanu korvaa, mutta kun tää tapahtuu vaikka ei olisikaan käsi sielä alla. Ja se niskakipu on lamaannuttavaa...
  19. PinkLily

    Maailmanhistorian typerin riita... :D *turhaa purkautumista*

    Aamulla mies herättää lauseella "koko kämppä on täynnä paskaa, nouse ylös" :mad: Mä olen juu lupautunut koirasta aiheutuneet jätökset kyllä korjaamaan, mutta heti aamusta tämä liioiteltu lause sai mun sappeni kiehumaan. Miks ihmeessä ei voi alottaa lausetta "HUOMENTA! mä meen nyt töihin...
  20. PinkLily

    Hyvänen aika kun ihmiset ottaa herkästi nokkiinsa!! :D *sukulaisturha :D*

    Mulla on ruokailuhuoneessa tuftattumatto, mikä imee karvaa enemmän kuin imuri. NO, puhuin mummini kanssa puhelimessa (jonka kanssa ennen joulua yhteistuumin todettiin sen maton sopivan tuonne JOULUN ajaksi) ja kerroin hälle tilanneeni uuden maton ruokahuoneeseen niin tämä loukkaantu kun mä nyt...

Yhteistyössä