Hakutulokset

  1. J

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Marta, ONNEA! Ihania uutisia:) dana ja dalailama, tosi ikäviä kokemuksia teillä! Alkaa jo melkein itelläki hirvittää, ku Oys on meilläki osoitteena sitten tosipaikan tullen. Mulla on vielä jonkinasteinen kammo tuomosiin tilanteisiin, on jääny huonoja muistoja liittyen julkiseen...
  2. J

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Huomenta! On tämä varsinaista säätöä jo nukkumisenki kanssa, nyt oon ollu hereillä klo 5.00 vessareissusta lähtien ja vielä viimeviikolla meni vissiin parina yönä nukahtaminen suunnilleen samoille kellonlyömille... Huoh. No, ysiltä olis viiminen lääkärineuvola, sitä ootellessa! Jännittää...
  3. J

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Voi apua näitä hormoneja... Tuijotin sohvalla Victorian ja Danielin häitä ja pillitin vähän väliä! Onneks ei ollu todistajia paikalla, sen verran rupes itelläki jo nolottaan :ashamed:
  4. J

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Tylsää on täälläkin! Toisaalta pitäs varmaan olla tyytyväinen, koska tylsyys johtuu osaksi siitä, että gradu on vihdoin painossa (Tridian, kyllä se sullaki vielä valmiiks tulee jos mullaki toosi pitkän tauon jälkeen!) ja yliopistoura maanantaista kypsyysnäytettä vaille paketissa :D Silti, aika...
  5. J

    Heinäkuun Hurmaajat Toukokuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Hehkeyttä ja hehkumista my ass! Raskausarvet, hormonifinnit ja kaikki nämä kilot tekee vähän vaikeaksi kokea ittensä jotenki supernaiselliseksi ja ihanaksi... Pai, mulla on suunnilleen samoista kiloista ja samaa luokkaa tuo painonnousu ja yritän kovasti olla stressaamatta sitä. Ehkä tästä saa...
  6. J

    Heinäkuun Hurmaajat Huhtikuussa 2010 ( 1. Hurmaaja syntynyt )

    Rae, mehän ollaan ihan samiksia ku LA:t samalle päivälle ja naimisiinkin ollaan menty melkein samoihin aikoihin, me vaan ehittiin jo heinäkuun puolella 2008 :) Lääkärineuvolassa kaikki oikein jees, turhaan pelkäsin niitä sokeriarvojaki ku kunnossa olivat! Vauva oli vilkkaana ja lääkärin...
  7. J

    Heinäkuun Hurmaajat Huhtikuussa 2010 ( 1. Hurmaaja syntynyt )

    Tridian, kiva kun mukaan tulee muitaki mattimyöhäsiä =) Ja kovasti sympatisoin sinun graduprojektia, nimittäin mulla on sama suunnitelma meneillään! Oikeastaan minun loppukevät ja alkukesä onki yhtä jatkuvaa projektia toisen perään: ekaks gradu valmiiks, sitten muutto uuteen kotiin ja siellä...
  8. J

    Heinäkuun Hurmaajat Huhtikuussa 2010 ( 1. Hurmaaja syntynyt )

    Heippa! Vieläkö pääsee mukaan vaikka onki vähän myöhäisherännäinen? Täällä ootellaan esikoista syntyväksi OYS:ssa ja LA 22.7. Tyttöä lupailtiin ja ollaan miehen kans molemmat ihan onnesta soikeita =) Olen tässä raskauden mittaan lueskellu jos jonkinnäköstä keskustelufoorumia, mutta...

Yhteistyössä