Hakutulokset

  1. G

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Heips kaikille! Minäkin liittyisin mukaan: La 7.1, gintis, 36v, 2. lapsi, oys Positiivinen raskaustesti tehty noin viikko sitten. Ajateltiin pääsiäisen aikaan miehen kanssa, että toinen lapsi saa tulla jos on tullakseen ja eka kierrosta tärppäsi. Ollaan vähän ihmeissään kun esikoista...
  2. G

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Heippa hei! Tarhaelämä on meilläkin rauhoittunut, muutaman vaikean päivän jälkeen on alkanut vissiin tottua ajatukseen :) Päiväunien nukkuminen on vähän takkuillut, unet ovat jääneet vähän lyhkäsiksi, mutta eiköhän sekin siitä ajan kanssa. Meillä tyttö kanssa sairastui noin viikko tarhan...
  3. G

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Heipä hei pitkästä aikaa! Meillä ollaan harjoiteltu tarhailua tässä pari päivää. Huomenna ajattelin jättää tytön sinne muutamaksi tunniksi itsekseen- saapa nähdä miten käy. Näyttää vähän siltä ettei meillä mene kovin helposti tämä tarhan aloitus. Tyttö säikkyy melua ja isompia poikia :( Mutta...
  4. G

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Heippa pitkästä aikaa! Lillixx: kyllä tänne saa liittyä mukaan, itsekin aloin kirjoitella vasta tänne taaperopuolelle. Veyve: käytän tytöllä bodeja vieläkin. Tuntuu jotenkin hurjalta, että tyttö paahtaa tuolla ulkona ja kyykkii hiekkalaatikolla selkä paljaana. Olen vain siirtynyt...
  5. G

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Meillä kanssa tyttö haluaa syödä itse, vaikka sitä ruokaa ei paljoa mene suuhun asti vaan suurin osa tippuu matkalla lautaselta suuhun. Mutta auttaa ei anna ollenkaan, silloin syö vielä huonommin. Juoda kyllä osaa hyvin tavallisesta mukista tai nokkamukista. Pillillä joisi vaikka kuinka...
  6. G

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Meille sitten rantautui flunssa.:( Valvottiin tytön kanssa viime yönä pitkiä pätkiä, tytsylle nousi illalla kova kuume ja panadolista ei juurikaan ollut apua. Kurkku vissiin kipeänä, kun ei oikein halua nielaista muuta kuin nesteitä. Pitää käydä ostamassa järeämpää särkylääkettä ensi yöksi...
  7. G

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Tervehdys kaikille:) Milloinkahan nuo ilmat lämpenee? Käytiin aamusella pyöräilemässä, niin piti itsellekin laittaa pipo päähän ja hanskat käteen:( Tulispa jo kesä! Meillä meni päivärytmi uusiksi, kun lopettelin tuon imetyksen. Aamut aikaistu niin, että ei jaksa yksillä päikkäreillä vaan...
  8. G

    Kohta 1-vuotiaan päivärytmiin muutosta?

    Meidän tyttö siirtyi yksiin päikkäreihin vasta muutama viikko sitten, nyt ikää 13 kk. Joskus vieläkin saattaa nukkua kahdet, jos yhdet on jäänyt liian lyhyeksi. Iltapäivästä annan kuitenkin nukkua vaan pikkutorkut, jotta nukkumaanmeno ei veny. Ehkä sinäkin voisit herätellä poikaa hellävaroen...
  9. G

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Hampaiden pesu sujuu meillä hyvin niin, että annan tytölle oman harjan käteen ja pesen itse toisella hammasharjalla. Antaa kyllä yleensä pestä ihan suht koht hyvin. Meillä ei tuo pottailu suju oikein mitenkään. Tyttö ei osaa (halua) istua potalla oikein vaan halua tunkea pottaan mukaan...
  10. G

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Voisin liittyä mukaan vihdoin ja viimein :) Olen seurannut huhtikuisia 2011 aivan alusta asti, mutten ole saanut koskaan kirjoitettua mitään. Eli saapi lisätä listaan: 17.4 tyttö. Kerronpa ensin hiukan itsestäni, olen 35-vuotias oululainen ja tyttö on esikoiseni. Mieheni kanssa ollaan...
  11. G

    Äiti jännittää imetystä

    Olen kohta 7 kk tytön äiti. Meillä rintalakot alkoivat noin kolmen kuukauden iässä ja jatkuivat melkein kaksi kuukautta. Välissä oli noin viikon jakso totaalista lakkoilua, jolloin rinta ei kelvannut kuin yöllä. Lakkoilu meni sitten yhtäkkiä ohi. Yhtään kertaa en sortunut antamaan pullosta...

Yhteistyössä