Hakutulokset

  1. S

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    bluebaby mulla kans oli ovis 30.07 tekis mieli jo testailla... :p jospa kuitenkin maltan tiistai aamuun, matkalle pakko ottaa digitaalinen clearblue mukaan... :D
  2. S

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Mitenkähän aikaisin vois testata kun ollaan lähdössä etelään ens viikolla, lauantaina pitäisi menkat alkaa oon lukenu jostain et dpo 10 pitäisi näkyä? Muita oireita ei ole ollut paitsi menkkamaiset kivut alavatsalla reilusti oviksen jälkeen? Onnea plussanneille :flower: pahoittelut tädin...
  3. S

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Minnäi ovis tuli hyödynnettyä liiankin hyvin ukko jo tossa valitteli kun haluan koko ajan... :ashamed: :laugh: äitix4 Mä olen kanssa miettinyt tota ikä juttua ja sitä että olisiko ollut parempi tehdä lapset pienellä ikäerolla putkeen nyt meillä on kakosiin väli 7.vuotta jos tämämn vuoden...
  4. S

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    An-nie onnea :flower: Omaan napaan.....ihan selvät ovis oireet lämmön nousuineen ja alavatsa kramppaillee molemmilta puolilta, selkeät limailut on myös....tänä viikonloppuna heilutellaan peittoja ahkerasti!! :D
  5. S

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Minnäi Jep näin tehdään!! :D
  6. S

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    KP1 YK5.... :'( Minnäi :hug:
  7. S

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Testasin digitaalisella clearbluella negan. :'( Tuhru alkoi tänään... :headwall: eiköhän ne hanat aukea viimmeistään huomenna prkl!!! Kyllä harmittaa noista läämmöistä sen verran et en tikuttanut ovista tästä kierrosta, mutta selvät oviksen oireet oli kp13-14??? Lämpöjä en kyllä testaillu...
  8. S

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Onnea plussanneille. :flower: Itsellä ei muita raskausoireita paitsi lämmöt on ollu kaks päivää melkein 37,00? Eikä mulla ole flunssaa...vain lämpöä? Testaan huomen aamulla....mun on ihan pakko heh :laugh:
  9. S

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Onnee Jinda :flower: Mä odottelen ferarrin kaartavan pihaan viimeistään tämän viikon sunnuntaina, mulla on KP muuttunut 27-28, ennen saattoi olla jopa 30....nyt jo tasaiseen tahtiin useampi kuukausi 27-28! Ei ole taaskaan oikein mitään oireita taitaa se tämäkin kierto päättyä pettymykseen... :'(
  10. S

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Tervetuloa uusille! :flower: Mulla on menossa Dpo 4, jotenkin on hirveän positiivinen fiilis tästä kierrosta ihan selvä ovis mulla oli ja se hyödynnettiinkin miehen kanssa kunnolla. :p Pian alkaa lomat mulla sitä odotellassa... :D
  11. S

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Kiitos mg uudesta pinosta taas jälleen kerran, toi OMG kuva on hauska! :laugh: Omaan napaan... ovis bongattu eilen mutta tänään tuli valkkarin mukana verta siis ihan hitusen, ei mulla ennen ole valkkarissa verta ollut jos ovis pitää paikkansa niin ei voi olla kiinnitymisvuotoa, jollei ovis...
  12. S

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    samara88 onnee. =) itsellä munis vihlontaa ja limoja alkanu tulemaan ovis taitaa olla lähellä. :p
  13. S

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    mg :hug: Mä karppaan ja olen jo pudottanut -15kg ihan vain jättämällä, sokerin, perunan,pastan,riisin ja leivän pois, ruisleipää tosin syön 2-3 palaa viikossa, kasviksista lihasta,kanasta ja kalasta saa vaikka mitä hyvää sapuskaa, hedelmiä ja vihanneksia syön rajattomasti ja nälkää ei tarvitse...
  14. S

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Onnee Auneliini :hug: Omaan napaan suunnitellaan kovin meen perheen ensimmäistä etelän matkaa se vie ajatukset ja stressin pois vauvakuumeesta, en laske edes ovispäiviä tai tikuttele ovista nyt otetaan tälläinen taktiikka käyttöön....vauva tulee kun on tullakseen, miehen kanssa on niin ihana...
  15. S

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    KP1 Yk4! :headwall: Millähän tän vauvakuumen vois unohtaa, eilen sitten itku pääs kun vuoto alko kunnolla. :/ Aika stressi mulla päällä...
  16. S

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Komento takas toi kp1 yk4??? Ei vaan alkanutkaan vielä ainakaan... vähän tuhrutti ja nyt ei mitään? R-testi lauantaina negatiivinen. KP28..Ei mitää raskaus oireita, eikä menkka oireita joten odotellaan taitaa tulla pidempi kierto vaan kuin normaalisti, raskauteen en jaksa uskoa. Kiitos Piupula...
  17. S

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    mg ei ollut ekasta eikä kaksositakaan näin kauheaa vauvakuumetta ja stressiä kun nyt on. :ashamed: Mulla on nyt kanssa menossa joku turhautunut ja ahdistunut vaihe ja käsittelenkin tätä asiaa nyt viikonlopun yli, miehen kanssa on jo juteltu että vauva tulee sitten kun on tullakseen.... kp1 ja yk4
  18. S

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Tuhrua tulee se siittä viikonlopun testaamisesta sitten prkl!!! :headwall: Mikä hitto nyt on, kun ekasta lapsesta raskauduin heti, kaksosista tokalla kierrolla ja nyt ei sitten millään?
  19. S

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    MiiJane :hug: jännää... Tervetuloa vihpiipore auneliini tsemppiä niin moni pariskunta luovuttaa nykyään niin helpolla, hyvä että pystytte puhumaan asioista. Omaan napaa... kp23 ja dpo9, ovistestissä komeili kaksi viivaa??? Lauantaina pitäisi ferrarin kaartaa pihaan, jos on tullakseen en...
  20. S

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    ovis testi positiivinen...onneks on peittoja heiluteltu , viikonloppuna lisää. :laugh:

Yhteistyössä