Hakutulokset

  1. MINÄMÖRKÖ

    Onko tällainen hiustyyppi harvinainen?

    kaikilla poikkeaa hiuslaatu jollain tavalla,harvinaista että oli samanlaista hiusta.silee ja paksu tosin on todella yllättävää,mutta tunnen myös yhden naisen jolla tämä hiuslaatu.itelläni on ohut hius ja paljon niitä niin ne karkistuu ja kuolee helposti koska siinä hiuslaadussa kuulemma tulee...
  2. MINÄMÖRKÖ

    Millainen olo juuri SINULLA on?

    itkettää ja oksettaa :x raskausoireet pahimmillaan ilman raskautta...
  3. MINÄMÖRKÖ

    Jonsered ja Lunatic! Tuleeko cocaiinista helposti riippuvaiseksi?

    :stick: ei heemeletti mitä kytsymyksiä ...
  4. MINÄMÖRKÖ

    miten se voi olla lyhyempi kuin mä ja painavampi, mut näyttää laihempi kuin minä?

    näistä linkin naisista venakko on kyllä itseasiassa kaikein mitäänsanomattomimman näköinen,poikamainen vartalo ja naama.
  5. MINÄMÖRKÖ

    Mikäs on tän päivän ohjelma?

    ikkunanpesua,kaappiensiivousta ja muuta yleistä kuurausta pitkin kotia :) sit olis ex-anopin synttärit illalla,pääsee kakkukaffelle.
  6. MINÄMÖRKÖ

    Onneksi ei tarvitse tehdä enempää lapsia

    mä kaipaan raskautta mutta en synnytystä missään muodossa.tän viimosen kohtutulehduksen jälkeen en vissiin sit enää saakkaan lapsia,kohtu vaurioitunut.elämä on...
  7. MINÄMÖRKÖ

    Millanen päivä sulla oli tänään ??? =)

    mukava,olin tänään pojan kanssa puheterapiassa ja hyvin meni.ei tarvi siellä enään käydä.nyt laitan ruokaa ja odotan et mies tulee kotiin.harmittaa pikkasen tän viikon huono rahatilanne mut hyvin tää menee :wave:
  8. MINÄMÖRKÖ

    Pysyykö kynä tissin alla?

    eli seisoen selkä suoranahan tämä testataan ja ilman rintsikoita,sain semmosen käsityksen että täällä on kokeiltu kynätestii miten sattuu.no mulla b-kupit ja semmonen ohkanen lyijykynä pysy nippanappa.
  9. MINÄMÖRKÖ

    kokeiltiin miehen kanssa peppu seksiä...

    mä haluisin tykätä,mut ei onnaa....joko mulla liian pieni peppureikä tai sitten ukolla liian iso molo ku ei sinne saa ängettyy mitään,no voe voe...onneks voi aina haaveilla et joku päivä...
  10. MINÄMÖRKÖ

    lettuja lettuja lettuja

    nyt oli isot pannunkokoset letut jäden kanssa....kyllä passas poikasen mennä päikkäreille :)
  11. MINÄMÖRKÖ

    Entisaikojen lihava on nykyään normaalipainoinen

    on kait ihmiset ollu yleisestikkin pienempiä aikoinaan.meillä on koko suku aina ollu vaatehulluja ja meillä on vintti täynnä 50-100v vanhoja juhlamekkoja ja muita kaupunkivaatetta erikokoisilta ihmisiltä. kaikki vaatteet on tarkoitettu aikuisille ihmisille noin 30-50vuotiaille.no pointti on se...
  12. MINÄMÖRKÖ

    lettuja lettuja lettuja

    päätettiin pojan kanssa laittaa lettuja jälkkäriks,nam :p
  13. MINÄMÖRKÖ

    Lapsi pissasi tahallaan housuihinsa-annoin sitten ulkoilla märissä vaatteissa

    nyt kysyn vain uteliaisuuttani...osaatko ollenkaan ennakoida lapsesi uhmaa vai tuleeko se ku isku päähän nurkan takaa? mun mielestä tilanne oli aika selvä siinä vaiheessa kun uhmislaps rupes nuorempaa kiusaamaan.mitä jos olisit jo sillon tehnyt asialle jotain? no turhaa tässä jossitella... ja...
  14. MINÄMÖRKÖ

    että ottaa päähän tuo touhu naapurissa!!

    riippu lasten iästäkin vähän toi homma,emmä vauvoja raahais hoitoon mut sit ku on isompaa lasta ni ne haluu mennä kavereitten kanssa leikkimään hoitoon.ei niil kotoo oo kavereit ku kaikki muutkin on hoidossa.
  15. MINÄMÖRKÖ

    Onko jossain ollut joku pikku olavi juttu?

    meillä jäi välistä,onneks...mun mies ei kestä yhtään kattoo lapsiin kohdistuvasta kärsimyksestä,hän masentuu päiväkausiksi ku vaan jälkeenpäin jää miettimään näitä juttuja.
  16. MINÄMÖRKÖ

    Lapsi pissasi tahallaan housuihinsa-annoin sitten ulkoilla märissä vaatteissa

    luultavasti en rankasis edelleen tolla pissavaatteella,mutta tapansa kullakin.en olis alunperinkään lahjonut millään muumi leffalla.meillä vaan menään ulos vaikka uhma iskis,sit keksitään jotain kivaa leikkii ulkona.opetetaan pienestä pitäen että ulkona on hauskaa eikä vaan jokapäivästä...
  17. MINÄMÖRKÖ

    Lapsi pissasi tahallaan housuihinsa-annoin sitten ulkoilla märissä vaatteissa

    hyi sua! et saa alistaa lastasi noin häpeälliseen tilanteeseen,ja kusi tosiaan kirvelee ihoa. MIETIPPÄ ENSIKSI MISTÄ LAPSESI UHMA JOHTUI TOSSA TILANTEESSA,oliko väsy,mustis,huomionkipee?sä huomasit kiukku oireet jo ennen pissausta ja et tehnyt mitään asialle ymmärtääkses lastas,ja saadakses...
  18. MINÄMÖRKÖ

    antaisitko 10 kk vauvalle pannaria, jossa ripaus suolaa ja sokeria?

    antaisin ja oon antannutkin,terveitä ihmisä noi kumminkin on.sorminaposteltavana annoin pienen siivun aikoinaan ku muut perheessä söi kermoineen ja hilloineen.
  19. MINÄMÖRKÖ

    Ei varmaan kenenkään muun lapset tappele yhtä tyhmistä asioista kuin meidän.

    jepp,mun pojat tappelee iohan yhtä tyhmistä asioista.yleensä ne vääntää sen niin et "mä oon toi nalle" -"mäpäs oon toi nalle" ja hirvee huuto päälle kunnes molemmat itkee tihrustaa.

Yhteistyössä