Hakutulokset

1. K

rv+ptuus+nt...

ok. :)
  2. K

rv+ptuus+nt...

minulla näkyy saadusta ultrakuvasta kaikki nuo tiedot. on siis kuva ja sen yläpuolella kaikki tiedot.
  3. K

rv+ptuus+nt...

onkohan meillä tulossa iso lapsi? kun hoitajakin sanoi että on iso? vai onko ihan normi. mulla ei laskettu aika heittänyt kuin päivällä.
  4. K

rv+ptuus+nt...

eli mikä on ollut sikiön pituus ja mahdollinen niskaturvotus teillä? ja tietenkin millä raskausviikolla nuo tiedot? meillä oli ultra kun rv oli 12+5 pituus 64,8mm nt 1,2
  5. K

Täällä palstalla saa tosi veemäisiä vastauksia nykyään

ajattelet juuri kuin minä
  6. K

Mitä kaunista lapsesi on sanonut että äitin/isän sydän melkein pakahtuu?

mutta eikös se nyt vasta ole tuon kahdeksan? ja sanoessaan noin niin oli nuorempi? näin minä ymmärsin
  7. K

Mitä kaunista lapsesi on sanonut että äitin/isän sydän melkein pakahtuu?

tosi ihana :heart: voin oikein tuntea miten hyvältä on tuo tuntunut. itse muistan miten oma äitini oli meidän kanssa kotona.
  8. K

Dermosil paketti tuli....

osa on. esmerkiks olen roll-onia ostanut. se on hajusteeton,ei sisällä alkoholia ei väri-eikä säilöntäaineita.
  9. K

Dermosil paketti tuli....

dermosil hyvä merkki, äitini aina minulle lahjaksi tilailee.. tykkään kovasti. varsinkin siitä vihreästä kuorinta aineesta. rasvat myös hyviä
  10. K

~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

heippa. mulla oli np ultra ja otettiin siis seulonta mistä ei ole kuulunut mitään eli varmasti ok oli. turvotusta tosi vähän,ja hoitajan mielestä kaikki hyvin. tuo oli TOTTA että sitä ruutua olisi voinut katsella vaikkka koko päivän. mieskin tuumasi niin kun kotiin tultiin :heart: meidän...
  11. K

~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

jep. kiitos sulle tiedosta.
  12. K

hajuhemmoista

r-kioskilta?? ei kyllä tietoa
  13. K

Maailma kirkastui

Niin, minun on tietysti vaikea käsittää, kun minulla on aika hyvä näkö, minusta vaan on pelottavaa joskus mennä kaverini kyytiin, kun hänellä on lasit ja joskus unohtaa ne ja sitten sanoo, että äh, mitähän tuossakin luki, ei saa selvää. totta.... :laugh:
  14. K

kertoa raskaudesta...

sitten on varmasti tosi helpottunut olo kun on kertonut.
  15. K

Maailma kirkastui

paras... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  16. K

TOTTA vai TARUA joku saanut jo tämän vuoden äitiyspakkauksen?

huh huh..... kyllä ymmärrän vitsejä ja kaikkea... noh mutta tapansa kullakin.. varmnaan tästäkin viestistä joku löytää sanomista.. :laugh: :laugh:
  17. K

mikä vakuutus kannattaisi olla 10v vanhas autos?

tuskin täys mutta esim.ilkivalta? onkohan edes sellaista :ashamed:
  18. K

TOTTA vai TARUA joku saanut jo tämän vuoden äitiyspakkauksen?

jos joku muka saanut niin laittakaa ihmeessä kuvaa ja todistakaa se? koska muutoinhan ette ole saaneet sitä

Yhteistyössä