Hakutulokset

  1. neilikka

    Hipp -keräyskampanja?

    Tietäiskö joku onko Hipp -lastenruuilla menossa joku keräyskamppis? En kehtaa taas kysellä suoraan sieltä... Kiva jos joku tietäisi :heart:
  2. neilikka

    Yasminelleista...

    ...Että minkä hintainen on ko.ehkäisy?
  3. neilikka

    äkkiä kinkkusuikalekastikkeen ohje!!

    Eli sinäpä se lyhyesti olikin. Jääkaapissa on korpelan kinkkusuikaleita ja haluaisin tehdä niistä kastikkeen. Kellään hyviä ideoita???
  4. neilikka

    kertokaa tyhmälle

    millainen on hiivatulehdus. Onkohan mulla kun alapäätä kutittaa ja on hieman kipeä. Vessassa kun kävin ni tuli sellaista kellertävää paksuahkoa vuotoa. Meneekö ohi ilman lääkekuuria? Mistä johtuu hiivatulehdukset?
  5. neilikka

    ovulaatio

    sillon kun teillä on menkat puolessa välissä ni tunnetteko sen? Tuleeko paksumpaa "limaa", onko kipuja? Montako päivää? Voiko joskus muuttua jos on ennen tuntenu. Mulla on nyt 9kk synnytyksestä eikä oo menkkoja näkyny. Yhtenä päivänä luulin et on puolessa välissä ku oli vähän kipua, mut kesti...
  6. neilikka

    Vehnä ja kanamuna allergia

    oisko kellään vinkkiä mitää hyvää vois tarjota ipanalle jossa ei ois vehnää eikä kananmunaa. Mulla pää ihan tyhjä ja kaikissa mahdollisissa ruuissa on sitä mitä ei saa olla :/
  7. neilikka

    Itkuinen lapsi

    Kertokaapa hyvät ystävät mikä meijä 7kk vanhalla pojalla voi olla kun koko ajan vaan itkee tai on kärtynen. Just käytin yksityisellä korvalääkärillä ja korvat oli terveet, joten niitä ei ainakaan itke. Jos on jollekki allerginen ni miten sen tietää? Tai voiko olla jotain muuta sairautta? alkaa...
  8. neilikka

    Lusikalla syöminen

    Kuinka ootte saaneet lapsen tottuun syömään itse lusikalla? Ja minkä ikäisenä se on lähtenyt sujumaan? Meillä on tyttö reilun vuoden, eikä osaa ollenkaan syödä itse lusikalla. Eihän tässä mitään kiirettä kyllä vielä ole oppia itse syömään, mutta mietin vaan mitkä olisi hyviä keinoja opettaa...
  9. neilikka

    kierukan laitto

    oonko oikeessa, että kierukka asetetaan menkkojen aikaan?
  10. neilikka

    e-pillerit ja luonnolliset hormonit

    Osaako joku selittää, miten e-pillerit vaikuttavat hormonitoimintaan, paitsi että estävät munasolun irtoamisen? Eli lähinnä kiinnostaa, nousevatko seksihalut n. kierron tokalla viikolla, kuten tapahtuisi, jos ovulaatio olisi? Tietääkö keho siis missä vaiheessa kiertoa mennään, vaikka munasolut...
  11. neilikka

    Suolioireinen ruoka-aineallergia

    Millaisia oireitaon ollu muiden suolioireisesta ruoka-aineallergiasta kärsivillä vauvoilla täysimetyksen aikana? Meidän vauvalla välillä tosi vihreä kakka ja pulauttelua plus jonkun verran ilmavaivoja. Mut erityisen itkuinen ei ole. Siis voisko olla allergiaa
  12. neilikka

    allergikon perunakokeilu

    Muistelen lukeneeni jostain, että joku perunalajike on vähemmän allergisoiva kuin muut. Mitä perunalajiketta ruoka-aineallergiselle lapselle kannattaisi kokeilla? Onko jollain tietoa asiasta?
  13. neilikka

    Ruokaohjeita vailla

    Olen erittäin huono keksimään ruokaohjeita allergiselle lapselle. Varsinkin sellaisia ruokia, joita voisi koko perhe syödä. Olisinkin vailla hyviä ruokavinkkejä. Varsinkin laatikkoruuat kiinnostais.Lapsi on 1v3kk ja hänellä on maitoallergia ja lisäksi ainakin ruis, ohra ja peruna aiheuttaa...
  14. neilikka

    Prahassa käyneitä?

    Kertokaahan kaikkea mahdollista Prahasta, ollaan miehen kanssa sinne marraskuun alussa menossa, eli missä siellä kannattaa käydä, onko kauppojen hintataso millainen, onko jotain tiettyä mitä sieltä kannattaa ehdottomasti ostaa, millä siellä kannattaa kulkea, muutoin kuin kävellen ja kaikkea...
  15. neilikka

    Tympimis gallup

    Mika tympii eniten isiä? Valittava akka? Huutavat kakarat, itkevät vauvat? Rahapula? Lihonut vaimo? Kodinhoito? Ressaava työ? Ei töitä? Sotkunen koti? Ei koskaan kiitosta? Ei omaa aikaa? Huono omatunto? Vaimon sukulaiset? Vai mikä....? :kieh:
  16. neilikka

    huom

    minäkään en saa miitulle laitettua postia, onkohan osote nyt ihan oikein..? niin ja tämä minun ilmotus on vieläkin voimassa.
  17. neilikka

    014-suunta

    Hei vaan kaikille! "Ystäväni" ovat kaikonneet kun elämäntilanteeni on muuttunut, joten uusia tuttavuuksia kaivataan. Yksinäisyys tuppaa välillä tulemaan vastaan ja olisi hauska irtaantua tästä normaalista päivärytmistä ja tutustua, ystävystyä, vaikka ensin sähköpostin kautta. Jos olet sitä...
  18. neilikka

    Hei

    Itse olen 3 tytön ja 1 pojan äiti , lisäksi perheeseen kuuluu aviomies, koira ja kissa. Päivät kuluu hyvin pitkälle kotona ollen, joten aikaa sillointällöin riittää myös meilailuun :) terveisin neilikka Miten tää tänne tuli kun piti mennä vastaukseks tuolle baby 5:lle ....No saapi mulle...

Yhteistyössä