Hakutulokset

1. B

Alkuraskaus/totaaliunettomuus... Voiko esim. opamoxia käyttää?

Jos lääkäri sitä määrää niin kyllä se on turvallinen. Siltä voi sitten kysyä, kuinka usein ja pitkään sitä voi käyttää. Toivottavasti löytyy apu ja unettomuus hellittää. Allergialääke Ataraxia käytetään myös unettomuuteen, suurempina määrinä. Sen vaikutus on yksilöllistä. Kannattaa kysyä...
  2. B

Panacod

olen käyttänyt panacodia usein maksimiannostuksella pahojen migreenien ja selkäkivun takia jo vuosia ja maksa-arvoni ovat ok.
  3. B

Nainen haaveissa

eipä tuo haaveilu niin ihmeellinen asia ole, suuri osa ihmisistä on jollain tasolla tai jossain määrin biseksuaalisia. monilla vain asia on tukahdutettu tunnemaailmasta kokonaan, siis sen mahdollisuuden ajattelu, tunnetasolla käsittely jne, kulttuurin ja kasvatuksen vaikutuksesta. itse olen...
  4. B

Miten teillä pysyy koti kunnossa?

ei pysy koti kunnossa täälläkään :/ mies on pahin sotkija ja siivouskaan ei tule luontaisesti. lisäksi on kaksi kissaa ja iso koira, joka kuljettaa kuraa ja hiekkaa sisään tassuissaan. eikä mieskään tajua ottaa kenkiä verannalla pois, vaikka on kaksi kenkätelinettä. lisäksi tulee sahanpurua...
  5. B

Arkaluontoinen asia

voimia toivon minäkin teille kaikille :hug: itselläni on kokemusta hyväksikäytöstä (itseäni kohtaan) ja vaikea sanoa mitään... nopea asioihin puuttuminen ja terapiamahdollisuus yms ovat a ja o, hyvä, että asia selvisi teille kuitenkin pian ja tyttö uskalsi puhua. toivon tekijälle ankaraa...

Yhteistyössä