Hakutulokset

  1. S

    Kuinka pian synnäriltä voi päästä kotiin?

    Vauva synty klo 20.21 ja kotiin lähdin seuraavana aamuna vauvan kanssa heti kun lääkäri oli tarkistanut meidät molemmat..Muutaman päivän päästä piti käyttää vauva tarkastuksessa sairaalassa..muuta ehtoa ei ollu. Näin siis mikkelissä
  2. S

    Äidin välinpitämättömyys!!!

    Onhan sillä äidillä oikeus lomaan välillä ja isällä on oikeus viettää aikaa enemmän lasten kanssa. Lasten pitää vaan pystyä sopeutumaan tilanteeseen valitettavasti
  3. S

    Uskaltaisko vielä yhden vauvan..

    Siis mikä logiikka tossa on? Et miehellä ei sais olla entuudestaan lapsia mut sulla saa olla? Muut lapsethan on niin isoja jo et ei kai siinä vauva mitään haittaa :) Tekemään vaan jos se oikeelle tuntuu :)
  4. S

    Veriryhmä dieetti

    Enpä tiedä uskonko tuohen ennen kun oon kuullu jonkun kokeiluista tai itse kokenut hyväksi. Itse olen A
  5. S

    Muija sai raivarit.

    totta kai voi ilmottaa vaan naiselle et on järkkäyksessä bileet..vielä noin ajoissa sen tekee. Vaikka olis railakas menneisyys niin kyllä sen pitää oppia luottamaan ettet tee mitään tyhmää (jos e todellakaan ollu mitään tyhmää mielessä). Ei suhteesta tuu pidemmän päälle mitään jos ei pysytytä...
  6. S

    onks muilla vieraskoreeta taaperoa?

    Meillä kans on sellasia herran enkeleitä kun joku ulkopuolinen on näkemässä mut kun ollaan ihan perheen kesken ni naristaan vähän joka asiasta ja tehdään pahojaan :) Mut sellasia ne lapset on eikä kaikkia oo voitu samasta puusta veistää (onneks) :)
  7. S

    Katetroidaanko alatiesynnytyksessä? Miksi?

    Ekan synnytyksen jälkeen mut katetroitiin (en tiedä kyl miks) oli sillon epiduraalipudutus. Sain kyl pissattua vähän ennen ponnistusta mutta silti. Tokan kohalla ei katetroitu mut vedin koko homman ihan ilman mitään puudutuksia.
  8. S

    Lapsen pappa mukana synnytyksessä

    Mun isä on ollu mukana mun molemmissa synnytyksissä ja mua se on lähinnä vaan rauhottanut. Isä on mulle erittäin tärkeä ja me pystytään jakamaan kaikki ilot ja murheet ja mikä parasta niin mä voin olla sen seurassa oma itseni kaikkineen vikoineni. Lapsien isä ei uskaltanut synnytyksiin lähtee...
  9. S

    Lapsen pappa mukana synnytyksessä

    Kuinka monella on ollut oma isä eli lapsen pappa mukana synnytyksessä? Tuntuuko se teistä epänormaalille?
  10. S

    tiedän jo olevani raskaana, silti juon...

    Väärin on se että tiedät olevasi raskaana mutta juot silti. Harvemmin siitä mitään vakavaa tapahtuu jos noin alkuraskaudesta juo mutta silti. Itsekkin esikoisen kohdalla kerkesin juomaan mutta meissä on se ero etten tiennyt vielä olevani raskaana. Mut aika vastuutonta varsinkin jos aiot lapses pitää
  11. S

    Onko tuo vauva vähäuninen vai tuntuuko minusta vain siltä?!?

    Meillä esikoinen nukkuu 13h yöunet ja 1,5-3h päivä unet.. Ikää tosin on 1v 9kk. Nuorempi on 4kk ja nukkuu 12h ehkä kerran pari heräillen mut päivä unet ovat tosi lyhyitä. Kuulostaahan teiän lapsi aika vähä uniselle mut toisille piisaa vähemmät unet kun toisille. Ja kerta hyväntuulinen on iin...
  12. S

    Ihan vain kyselen ja haluaisin saada jonkin vastauksen :)

    Mulla kans usein flunssan aikaan sama vaiva. En tiedä kyl et mistä se johtuu
  13. S

    miten niin ei kantsi olla katkera se myrkyttää mielen?

    Meillä on sama ongelma! Todella rasittavaa kun lupauksista huolimatta mitään muutosta ei tapahdu vaan aina löytyy uusi veruke minkä takia pitää juoda. Voimia kanssasisarelleni :hug:
  14. S

    Tiedän, että tämä on tyhmä kysymys,

    Esikoisen kohdalla mä laitoin miehen hommiin..mut mua pelotti se ihan sikana :laugh:
  15. S

    Tiedän, että tämä on tyhmä kysymys,

    Ite en nähnyt pitää huolta enkä jaksanu peilin kanssa temppuilla. Kyllähän se vähän itteeni ahdisti mutta kylläpä ne kätilöt on nähneet kaiken näköstä joten nou hätä :D
  16. S

    Elämää pessimistin kanssa

    Ei mun mies oo tollanen mut ite tuppaan vähän olemaan :( On todella ahdistavaa miettiä aina asioita liikaa ja stressata jo etukäteen kaikkea mutta tavasta on todella vaikeeta päästä eroon :( Yritän kyllä kovasti :)
  17. S

    Onnistuuko lapsen syntymän ajoitus?

    Mulla on elokuussa syntyny tyttö ja joulukuussa syntyny poika. Ja olen ehdottomasti sitä mieltä et kesällä oli mukavampi olla viimesillään raskaana kun talvella. Talvella ei meinannu viimesillää mahtuu toppavaatteet päälle. Kesällä viimesillään oleminen oli helppoa kun sai olla rennossa hameessa...
  18. S

    Kuinka paljon poltit raskausaikana?

    Se että polttaa tupakkaa niin ei tee ihmisestä huonoa äiti. Turhaan syyllistätte muita vaikka oisittekin onnistuneet itse lopettamaan tupakoinnin tai ette oo polttanu ollenkaan. Kaikilla ei ole niin paljoa itsekuria että onnistuis lopettamaan vaikka haluais. Varsinkaan te jotka ette oo polttanu...
  19. S

    Kuinka paljon poltit raskausaikana?

    Itse yritin pitää kurissa polttamista joten poltin 1-5 tupakkaa päivässä. Olihan toki niitä huonoja päiviä jolloin meni pikkasen enemmän. Et kyllähän sulla aika paljon tota tupakkaa menee
  20. S

    Minkä kokoisia 1,5v vanhoina?

    Meillä tyttö on kans aika iso..syntyessään 4012g ja 52cm ja 1,5v 12,3kg ja 83,5cm. Mut ei meilläkään lapsia liian isoina pidetä kun me vanhemmatkaan ei olla mitää ihan pätkiä. Totta kai useimmiten lapsetkin on pitkiä jos molemmat vanhemmatkin on.

Yhteistyössä