Hakutulokset

  1. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    MAHTIONNITTELUT KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE!!!:heart::heart::heart: Ja levollista kotiaikaa! Muistakaa huilia aina, kun vain on mahdollista. Muistelen että esikosta itselläni oli kovinta aikaa noin 3-4 kuukautta synnytyksestä, kun alkoi kaikki raskaus- ja muut hormonit elimistöstä poistumaan...
  2. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Ainiin, tämmöiselle sivulle eksyin aamuyöstä, jos jotain kiinnostaa noi synnytyskertomukset. Synnytyskertomukset Adios, Salvia
  3. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Moikka! Tähtäättekö te samaan synnytyspäivään :p , kun ei vieläkään mitään vaikka niin monella on ihan näillä näppäimmillä se H-hetki... Jäädään tänne kohta Katjuzkan kanssa kahdestaan oottelemaan vuoden loppua, kun teillä muilla jo nyytit sylissä.:heart: Nonniille ja Kirmalle: onnittelut...
  4. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Kas eipäs esikoinen herännytkään vaikka niin luulin, joten jatkan vielä. Imetysliiveistä täällä ollut jonkin verran puhetta. Niille meistä joilla rinnat "kuppikokoa herranjestas" JO ennen raskautta niin suosittelen Bravadon Supreme-liivejä, toimii ja kokoja piisaa. ;) (.) Täällä käyty taas...
  5. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Just meinasin kailotella että mites Kirma ja Nonnii, joko ootte synnärillä? Niin kuulosti sellaiselta nuo teidän meiningit mutta ainakin Kirma ja Mullu on vielä kotosalla. Mites Tiltalitti ja Annabell?Onko tullut jo oireita? Duffylle onnittelut Pohjoosen pojjasta!:flower: Paljos heitti...
  6. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Duffy siellähän alkaa olemaan meininkiä... Jännää! Meillä ei saanut liivinsuojia sairaalasta mutta olin siellä vain pari yötä niin ei alkanut maito vielä tulemaan yli äyräiden. Kestää yleensä muutaman päivän synnytyksen jälkeen että maito nousee kunnolla. Kotiin lähtiessä panin käsipaperit...
  7. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Moikka! Enpä sitten tällä kertaa narahtanut sokrurasituksessa! Lopulliset arvot oli 5.1, 8.0 ja 5.7. Tämä taitaa ollakin eka vaiva, jota minulla EI tässä raskaudessa ole. ;) Paino oli kuukaudessa noussut 1,2 kg, koko raskaudessa 2,6 kg MUTTA mulla oli ylipainoa jo ennestään. Mutta arvatkaapas...
  8. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Kiitos kaunis tsempeistä! Ja juuh tavoite on pysyä yhtenä kappaleena eli 2 in 1 mahdollisimman pitkään. Päikkäreitä olenkin jo vedellyt pitkään samaan aikaan esikoisen kanssa, muuten en jaksaisi. Sairaalassa olivat sitä mieltä, että pitäisi panna esikoinen päivähoitoon ja vaan huilata...
  9. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Jaahas, katosi viesti taas taivaan tuuliin. En tykkää yhtään tästä uudesta systeemistä. Nonnii, sulla jo hyvän kokoiset vaavit. Täsmälleen samankokoiset kaksoset syntyi viime viikolla samalla osastolla, kun olin sairaalassa. :) Ehdinkin jo ootella Mullun kuulumisia, hyvä kun kaikki on ok...
  10. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Moikka kaikki! Ja tervetuloa uusille! Etenkin Vadelmaunelmalle terkkuja, olen sinun tekstejäsi lukenut muualla ja olet jäänyt mieleen. Toivottavasti vedät perässäsi tänne myös Toivorikkaan ja Risupesän sieltä hoitoketjusta ja tietty kaikki muutkin! Mutta teidän nimimerkit jääneet siis...
  11. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Heipparallaa! Nonnii, kerrassaan upea vatsa! Käytätkö tukivyötä vai vieläkö selkä kestää? Annabell-77, fiksu päätös säästellä selkää. On se pikkuisellekin ja H-hetkeäkin ajatellen parempi, että mammalla on selkä levossa ja sitä kautta paremmassa kunnossa. Edes sen vähän. Ja hienoa, että...
  12. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    ANTEEKSI, minä sekoilen. Mun paastoarvo oli edellisessä raskaudessa 5.6, EI siis 4.6. Pahoittelen sekoiluani, ei voi panna lukihäiriönkään piikkiin, paremminkin lukUhäiriö. :ashamed: Salvia
  13. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Duffy ja Mullu, mainitsiko teidän lähipiirin etisen istukan kokeneet mitään verenvuodoista? Uteliaana kyselen, kun minulla nyt se tilanne, että välillä vuotaa ja välillä ei. Onneksi ei edelleenkään ole paljon sitä vuotoa silloin kun vuotaa. Irene80, oli kysynyt liikelaskennasta. Siitä en...
  14. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Heippa kaikki ja terkkuja mökkeilemästä! Pikaisesti tulin vain poksumaan. Tuntuu, että jokainen viikko lisää on iso saavutus! Meillä jatkuu huolen ja murheen kesä. Tällä kertaa huolet liittyvät pienen ja minun yhteiseloon. Rakenneultrassa tällä viikolla onneksi pienellä kaikki hyvin. Mutta...
  15. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Kiitoksia kovasti onnitteluista meidän lapsivesinäytteen normituloksista ja kiitos kun olette jaksaneet mun jaarinoita asiasta! :heart: Siis siitäkin asiasta. ;) Te, joilla on jo lapsi niin minkäikäisinä ovat siirtyneet nukkumaan pinnasängystä tavalliseen sänkyyn nukkumaan? Mietin saisko...
  16. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Hei kaikki ja hyviä vointeja kaikille näillä helteillä! B) Ihan pikaisesti vain ensinnäkin omaa napaa. Lapsivesinäytteen tulos saatiin ja se oli normaali, huh. Tutkivat tosin vain ne tavallisimmat kromosomipoikkeavuudet. Elokuussa sitten se rakenneultra, jossa tarkemmin tutkitaan ettei ne...
  17. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Nonnii, Discovery ja Duffy, kiitos kun kirjoititte omista ja kavereiden kokemuksista! Jotenkin asiat saa perspektiiviä ja selkiytyy omassakin päässä, kun kuulee muitten kokemuksista. Ystävän hautajaisista selvittiin. Kuuma oli, vanhuksia kärrättiin pyörätuoleissa, että sydämet kestäisi...
  18. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Katjuzka, Sannis-75, Kirma, Meriharakka, Rva Papunen ja Irene80, KAUNIS KIITOS tuesta :heart: , tuli todella tarpeeseen! Sannis-75, sanoivat sairaalasta että useimmat just kromosomihäiriöt eivät näy rakenneultrassa. Mutta mietitään tätäkin vaihtoehtoa, että jätettäisiin tutkimukset silti...
  19. S

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Tervehdys pitkästä aikaa :wave: ! Pahoittelen, että nyt tulee vain omaa napaa, aika kovilla ollaan oltu viime viikot, järkytyksestä järkytykseen menty. Ensin kuoli hyvä ystäväni täysin yllättäen, vähän yli 40 v, jäi leski ja pieni lapsi, ilm. sydän petti. Sen verran kova shokki, että kävin...
  20. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Onnittelut kaikille ultratuille hyvistä ultranäkymistä, loistavaa! Nt-ultrassa olleet, otettiinko samalla se veriseeruminäyte? Joo Katjuzka, samoissa mennään. Sain just kutsun nt-ultraan, joka olisi parin viikon päästä. Iiik. Vaunuista vielä. Nakitin homman isännälle mutta enää ei mene...

Yhteistyössä