Hakutulokset

  1. P

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Sirususannalle onnea! :heart: Testailin aamupisusta ja haaleaakin haaleampi haamulainen siellä, väriä oli kuitenkin. Odottelen nyt kuitenki pari päivää ja testaan uudestaan... Mulla kun on 1 kemiallinen ja tiedettävästi 2 km taustalla, ei vielä tuo riitä todisteeksi itselleni. kp olis...
  2. P

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Testailin tuossa hetki sitten aamupisusta ja joku haamulainen siellä kurkkii... En kyllä uskalla iloita vielä, täytyy testailla huomenna/ylihuomenna uudemman kerran. :)
  3. P

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    En mäkään niihin oireisiin usko , mutta minkäs mielelleen mahtaa. Vasten tahtoaanki tulee pohdiskeltua noita... Nyt taas menkkajuilinnat aluillaan, joten eiköhän se täti vanha tuttu kohta kurvaa tähänkin osoitteeseen. :) Nyt täytynee painua vällyjen väliin, sen verran pitkä päivä takana |O...
  4. P

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Ajattelin säästää testailut torstaille tai perjantaille, mulla kun aikaisemmissa (km päätyneissä) raskauksissa on hormonin eritys ollut ihan minimaalista ja menee testien tuhlaamiseksi jos kovin ennenaikaisesti niitä tekee :) Nyt kyllä ihmetyttää, makaronimössö on mun ihan ykköslempparia ollut...
  5. P

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    tinnttu: Sama täällä, aina sitä itselleen lupaa että nyt ei "oireita" tule ja asian annetaan olla vaan...:ashamed: Mullakin muka hajuaisti herkentynyt ihan mahdottomasti parin päivän aikana, koirille kun aamulla ruokaa laitoin meinasin oksentaa siitä koiranmakkaran hajusta ja illalla miehen...
  6. P

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Vaniljainen: Tuo oli ihanasti kirjoitettu :) Kiitos, sait pienen toivonkipinän syttymään... :heart:
  7. P

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Vieläkö yksi mahtuu mukaan? Olen 21 vuotias ja mies 9 vuotta iäkkäämpi. 1 yv nyt takanapäin ja esikoista siis yritetään. Nyt kp 32 / 27-35 ja kuten joka kierrossa odotukset on taas korkealla! Mutta kuten sen jo tietää, pudotus tulee taas kovaa ja korkealta... Tän vauvakuumeen ja pitkän...
  8. P

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    tiksutin: Mulla kans noita kuvailemias "tuikkaisuja", toivotaan että olis lupaava merkki :) Ruokahalu on mulla tänään hävinny kyllä ihan täysin! Olohuoneen pöydälle oli jäänyt ruokalautanen mieheltä ja ihmettelin pitkään mikä haisee noin inhottavalle (ketsupille :D ) kunnes hoksasin että se...
  9. P

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Heipähei! Yleensä oon vaan taustailijana koko foorumilla, mutta nyt alko ihmetyttään vähän yks juttu, ja aattelin kysellä että mitä ootte mieltä! :whistle: Ällöwarning. Yleensä mulla on maailman kaikkeuden hitain aineenvaihdunta. Eli ruoka menee läpi äärettömän hitaasti, mutta nyt viime viikon...
  10. P

    raskausoireketju(mahd.)

    Jännä nähdä kuvittelenko jälleen kaiken, aika pessimistinen olen... kp kuitenkin nyt 30/29-34 ja eilen tuhrua jäi paperiin pari kertaa ja tänään myös, nyt olo sellanen että jossei ne menkat ens yönä ala niin ei niin sitten ikinä. Tuhruvuotoa vieläkin mutta mitään ei ole jäänyt siteeseen. Muita...
  11. P

    ITKUKETJU

    Voih, ehkä vastahakoisesti itsekkin tulen suorilta käsin tänne lapsettomuuspuolelle ja kuinka osuvasti löysinkään tämän itkutopikin... :( Nuorihan vielä olen, mutta yrityksen puutteesta ei voi syyttää ja ehkäisyt jätettiin pois jo niin kauan aikaa sitten, että alkaa jo tosissaan masentaa...

Yhteistyössä