Hakutulokset

  1. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Onnea Nupukaiselle ja Mmarialle!! Olen lueskellut nyt joitain vanhempiakin tekstejä ja musta on niin ihanaa miten kivoja positiivisia synnytystarinoita ihmiset jakaa. Että niissä käydään läpi ihan faktat mutta kuitenkin aina tuntuu että hyvässä hengessä. Näin tulevana...
  2. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Hei kaikille! Sepustelin eilen vastausta vaan niinpä se katosi bittiavaruuteen. :) Kiva että tänne tulee uusia, yritetään tosiaan pitää juttua yllä. Mitenkä se oli, onko teillä myös naamakirja sivu? Ja lähinnä voiko sinne liittyä vaikka olekin 2015 puolella synnyttävä? Tulpulle hatunnosto...
  3. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Hei kaikille! Käytiin eilen ultrassa ja kaksi sydäntä siellä sykki. Kovin alkuvaiheessa vielä ollaan ja hyvin nöyrinä ja kiitollisina toivotaan että pienet pysyy matkassa. Te näytätte kaikki olevan jo kovin pitkällä, mutta jos sopii, liittyisin mielelläni seuraan. En vielä tiedä kaksosista...
  4. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos Tiltu! Ja toki tässä yhä jännää myös sitä että jatkuuhan tämä onni. Jotenkin epäuskoinen olo vielä kolmen testin jälkeen. :)
  5. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    No tähän kohtaan ennakkoitkut osoittautui turhiksi. Molempiin testeihin pärähti heti plussat. Varovaisen onnellinen olo.
  6. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei Tiltu, todella ikävä kuulla negasta! Itselläni tuntui jotain menkkamaisia kramppeja tänään joten soittelin klinikalle voinko testata jo huomisaamuna. Voi kuulemma, eli kävin hakemassa testit aamuksi. Mulla oli tässä välillä hyvinkin toiveikas olo, mutta nämä tämän päiväiset tuntemukset on...
  7. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei Haave ja kiitos kovasti tsemppauksista. Samoja toivotuksista tosiaan Tiltulle ja Ezzillekin! Haave, yksityisellä tehdään hoitoja ulkomailla, eli meille kaksi oli täällä lähtökohta ja jos olis ollut vain kolme hyvää alkiota, ne olisi sitten laitettu kaikki kun eivät yhtä yksittäistä lähde...
  8. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tänään meni kaksi toppia masuun ja kaksi tyyppiä vielä pakkaseen.
  9. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei Ezzi ja tervetuloa! Mulla oli tosiaan myös ensimmäinen punktio joten en osaa kuin omasta nykytuntemuksesta puhua: mulla on ainakin ollut kohdunseutu kipeä vielä tänäänkin vaikka itse punktiosta on jo neljä päivää. Ei siis vielä ole edes alkioa masussa, toivottavasti huomenna. En siis usko...
  10. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Eilen kerättiin 12 munasolua, niistä 10 oli oikean ikäisiä ja lopulta 6 kelpuutettiin pitkään kultivaatioon. Maanantaina olisi siirto. Toivottavasti pikkukaverit kestää yli viikonlopun!
  11. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Voi Haave! Iso halaus täältä ja voimia!
  12. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kolmas kerta toden sanoo? Pari viestiä jo kadonnut bittiavaruuteen.. Tänään oli ultra ja 8-9 munarakkulaa näkyi. Nyt pitää vaan toivoa että niissä on hyvä sisältö ensi keskiviikkona!
  13. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Casis, miten siellä menee? Pääkäsittekö siirtoon lopulta? Entä Haave, onko mitään oireita ollut havaittavissa? Jännät päivät menossa! ).( täällä kahdella piikillä itseäni päivittäin tökin. Alkaa masu olla myös sen näköinen. Perjantaina ultrataan ja katsotaan onko siellä mitään. Kävin myös...
  14. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Todella ikävä kuulla Haave! Älä kuitenkaan vaivu epätoivoon; kohtu on alkion paras paikka ja ne selvityy siellä paremmin kuin labrassa. Eli pidetään kuitenkin peukkuja! Mä olen kuullut että pitkässä viljelyssä kato on aina kova. Mulla on tulossa pitkä viljely myös, klinikalla sama periaate kun...
  15. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Voi Jonsku88! Ikävä uutinen! Koettakaa miehen kanssa helliä toisianne. Cassis, en voi edes kuvitella turhautumisen määrää. Todella huonosti hoidettu sairaalalta!
  16. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Ja vielä pikainen oma napa: vaihdevuosioireita pukkaa noilla Decapeptyl piikeillä. Mulle luvattiin että helpottaa kun aloitan Gonalin. Voi alkais nyt se vuoto niin pääsisi tosi toimiin Gonalin kanssa! Malttamaton.
  17. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Jonsku88, aiotko testata kotona vai maltatko odottaa verikokeeseen? Mä en millään malttaisi odottaa viikonlopun yli. :) Lupaavia oireita!
  18. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Onnea Mulisti!! Aivan mahtava uutinen ja kuten Haave79 jo sanoikin, luo todella toivoa tänne muille selittämättömille!
  19. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Voi mä pidän peukut pystyssä täällä sulle Jonsku! Tänään meni eka Decapeptyl ja näitä pitäis piikitellä kaikkinensa 20 päivää. Aivan punainen ja poltteleva vatsamakkara. Lääke on jotenkin tosi paksua ja hidas pistää. No, jos tuloksena on kauan kaivattu vauva niin on sen arvoista! Mites...
  20. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tsemppiä Jonsku! Mulla alkaa hieman jännittää kun piikittely alkaa nyt torstaina. Jos pysytään ihan lääkärin antamassa aikataulussa, punktio osuisi sitten juhannukselle. :)

Yhteistyössä