Hakutulokset

  1. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    Mullakin vihdoin ja viimein oli menkat, kp oli 43, 44 vaihtui kp 1 :o nyt on menossa kp 11. Ei 3:n muun kohalla ole mennyt näin kauaa ennenkuin on tärpännyt, tämä antaa nyt odottaa itseään tää neljäs (jos on tullakseen) :/ No katsellaan rauhassa mitä tulevaisuus tuo tullessaan...
  2. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    Ei tästä tuu tolkkua... nyt on kp 37 menossa (/28-30) ja negaa on näyttänyt, mutta naiset... onko teiltä kokemusta tai oletteko kuulleet siittä että jos kaks naisihmistä liikkuu paljon yhdessä niin heidän kierrot voi muuttua yksiin, eli kuukautiset alkaa samoihin aikoihin jnejne? No olen...
  3. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    Mie en voi ymmärtää miksi nämä minun kierrot vaan venyy ja venyy... ennenmuinoin oli kierto aina 28-30päivää, viimekierrosta pieni vuoto alkoi kp 33 ja kunnon menkat seuraavana päivänä... no nyt on menossa kp 34, eikä vuotoja :o oon kuitenkin testannut 2 negaa joten en oo raskaana, miksiköhän...
  4. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    Saatiinhan se selko vihdoin ja viimein, tänään alkoi sitten kp1. Mut vielä ei ole niin hätiämitiä vaikka ei ole tärpit käynytkään, kesävauvaa kohti mennään kovaa vauhtia ja se se oiskin mun toive, en silti tosin valita vaikka se vauva haluisikin tulla jo aikaisemmin mut et jos sit viimeistään...
  5. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    Voi hyvänen aika ku ei ota tolkkua tästä omasta tilasta. Menkkojen olisi pitänyt alkaa toissapäivänä, no alkoihan ne mut edelleen tulee vaan pientä tuhrua kun käy veskissä ja pyyhkii, pikkuhousunsuoja riittää vallan hyvin... normisti kun kuukautiset ovat alkaneet niin samantien on saanut ottaa...
  6. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    Tänään käynnistyi kp1, ei niin kauheesti vielä harmita että ne menkat nyt alkoi, laskettuaika olisi ollut joulukuussa ja meillä on 2 joululasta, olisi ollut kolmaskin ellei kuopus olisi ottanut lähtölaskentaa kuukautta aikaisemmin. ;) Ensiviikolla se kilpirauhaslääkitys pitää käyä...
  7. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    tilannekatsaus, nyt kp 29/28-30... viimekierrossa menkat alkoi kp 30, saas nähä alkaako nyttenkin. ilmassa kyllä on menkkamaisia oireita :/ mutta ei sillä, ei mulla ole koskaan ollut mitään raskausoireita näilläviikoilla, yleensä raskausoireet ovat alkaneet pariviikkoa positiivisen tuloksen...
  8. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    täälä alkaa olemaan huomenna kp 28/28-30. Onhan tämä touhu ihan älyttömän jännää, kokoajan sellainen olo et pitää oikein tiedustella kaikenlaisia oireita... tuntuu et tulee väkisinki luulotautiseksi ;) Jos ne menkat ei nyt sitten alkaisi niin on sunnuntai testipäivä, kaapissa odottelee jo...
  9. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    kuin myös, päivittelen. nyt on menossa kp 22/28-30, ovis bongattiin eikä sitä jätetty käyttämättä ;) silti vähän epäilen että onkohan mulla nyt mitkä mahikset raskautumiseen kun on kilpirauhasen vajaatoiminta eikä lääkitystä ole tarkistettu sitten kuopuksen syntymän jälkeen... luulen että se...
  10. N

    Lahjoitan ovulaatiotestejä

    mulle? =)
  11. N

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    Moi kaikki :wave: uus kuumeilija ilmottautuu, meillä on ennestään poika 12/06, tytär 12/07 ja poika 11/09... eli tahti on aika tiheä mutta meille hyväksi havaittu :) Nyt on menossa kp 3 ja oviksia odotellessa. Itse olen vuosimallia -86 ja mies -83. Toivotan myös kaikille plussatuulia :heart:

Yhteistyössä