Hakutulokset

  1. P

    "Tukkeutuneet" kestovaipat?!

    Meillä sappisaippuaa kyätetään aina kakkatahroihin eikä yksikään vaippa ole siitä tukkeutunut. Meillä vaippojen kuivaliinakankaat on fleeceä, coolmaxia tai bambua. Jos ne vaipat (se edellinen omistaja) on aina pesty zeoliittia sisältävällä pesuaineella ja käytetty huuhteluainetta, niin voi olla...
  2. P

    "Tukkeutuneet" kestovaipat?!

    Kokeile liottaa niitä vaippoja etikkavedessä vuorokausi ja pese sen jälkeen pari kolme kertaa normaalisti koneessa. Sappisaippuaa voi kanssa kokeilla, jos sitä löytyy. Eli hierotaan sappisaippuaa siihen vaippaan annetaan vaikuttaa esim puoli tuntia ja pestään normaalisti koneessa 60°C ilman...
  3. P

    noin 11 kk vauvojen imettäjät

    4 kertaa päivällä eikä öisin ollenkaan. Lapsi ihan itse päätti rytmin jo 7kk vanhana. Yötissit meiltä jäi pois jo 4 kuisena.
  4. P

    jännittää ylihuominen...

    Osanottoni tappion johdosta. Harmi juttu, lapsen olisi varmaan ollut parempi teillä. Toivottavasti äiti otti opikseen. Jos ei ja rikkoo sopimuksia tänkin jälkeen, niin teillä on seuraavaa kertaa varten sitten vaan paremmat perusteet. Tsemppiä :hug:.
  5. P

    Porvoon seudun mammat

    No meilläkään ei neuvola muuttunut, kun kuuluttiin rauhankadulle jo valmiiksi. Mulla taas porvoon sairaalasta enimmäkseen huonoja kokemuksia. Pojan syntymän jälkeen jouduttiin kontrolleissa ravaamaan, eikä niiden lääkäreiden ammattitaito kyllä häikäise. Mitta sen sairaalan touhujen suhteen tuli...
  6. P

    Porvoon seudun mammat

    Meillä on vissiin ollut hyvää tuuria, kun poika 8kk ei ole kertaakaan sairastanut. Eikä edes huolittu possulunssa rokotetta sille. Täytyy varmaan koputella puuta, etä tuuri jatkuu. Mitä mieltä te olette porvoon neuvolasysteemeistä? Nythän ensikuun alussa aloittaa rauhankadulla se uusi...
  7. P

    Porvoon seudun mammat

    Täällähän näyttää olevan porvoolaisille ihan omat keskustelunsa. Mahtuuko mukaan kirjoittelemaan, vaikka en olekkaan niitä kaikkein sosiaalisimpia ihmisiä. Elämää sulostuttamassa heinäkuussa syntynyt poika. Toistaiseksi ainokainen ja toivottavasti noita saa vielä lisää. Itse olen tällainen...

Yhteistyössä