Hakutulokset

  1. Odd Mollie

    Onko kukaan tehnyt valitusta kätilöstä?

    Luin kauhuissani synnytyskertomuksia, joissa synnyttävän naisen kohtelu on ollut suorastaan kammottavaa! Onko kukaan jälkeenpäin tehnyt valitusta saamastaan epäinhimillisestä kohtelusta?
  2. Odd Mollie

    Millaisessa puvussa astelit vihille?

    Haltiamainen, kiva :)
  3. Odd Mollie

    Millaisessa puvussa astelit vihille?

    Laittakaahan kuvia hääpuvuistanne! (Yritän kalastella ideoita... :p ) *muoks* Niin ja mielellään sellaisia kuvia jossa puku on SINUN päälläsi tai mallin, ei henkarissa ;)
  4. Odd Mollie

    G: Onnistuneiden hääjuhlien elementit?

    Vastaa osaan tai kaikkiin kysymyksiin :) 1) Mitä mielestäsi kuuluu onnistuneeseen hääjuhlaan? 2) Mikä/mitkä asiat tekivät omasta mielestäsi onnistuneet juhlat (omat häät tai jossa olit vieraana)? 3) Hauskimmat hääjuhlien ideat? 4) Mitä juttuja olisit toteuttanut jos budjettia ei...
  5. Odd Mollie

    Miks mulle ei kukaan ikinä vastaa facebookissa tilapäivityksiin? Kun muille vastaillaan niinki typeriin ku "pikku-timppa nukahti just"

    Olen itse sitä mieltä, että jos statuspäivitys ei ole viihdyttävä niin sitä ei pidä edes tehdä.. Eli fb-motto: jos et kykene viihdyttämään niin älä päivitä statustasi ollenkaan..
  6. Odd Mollie

    G: Kuinka kauan seurustelit ennen avioliiton solmimista?

    Minkä ikäisinä menitte naimisiin?
  7. Odd Mollie

    G: Kuinka kauan seurustelit ennen avioliiton solmimista?

    1) Kuinka pitkään seurustelitte ennen naimisiin menoa (myös edellinen liitto jos sellainen löytyy ja haluat kertoa)? 2) Perustele aika jos haluat - miksi juuri tämä aika? 3) Mikä on mielestäsi hyvä pituus seurustelulle ennen naimisiinmenoa?
  8. Odd Mollie

    Ny mä laihdun!

    syödä riittävästi prodea!

Yhteistyössä