Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Meidän tyttö syntyi 3.3. klo 8.11, mitat pituus 52 cm ja paino 4210 g..laskettuna aikana päätti nähdä päivänvalon..eilen kotiuduttiin..synnytystarinaa voin rustailla myöhemmin, nyt täytyy mennä ruokkimaan neiti. muikkunuu79 ja hertta 4 pv
  2. M

    Syysvauvat 2009

    Tämä palsta on kyllä nykyään tosi hiljainen, mutta pakkohan tännekin on ilmoittaa että VIHDOIN JA VIIMEIN tytsymme lähti sitten kävelemään, ikää siis jo 1 vuotta 5 kuukautta. Meillä on kaikki hampaat paitsi ne takimmaiset poskihampaat puhjenneet, eli kävelyn oppimisessa oltiin hitaita mutta...
  3. M

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Suljetulle rekisteröity myös. Käyttäytyminen synnytyksessä Eka synnytys meni ihan uutuuden viehätyksessä ja kai keskityin vain siihen kipuun ja synnytykseen. Yhden kerran taisin ponnistusvaiheessa karjaista aika kovaa..Toinen synnytys meni avautumisvaiheessa ihan vaan kätilöopiskelijan kanssa...
  4. M

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Kävin tuossa äsken lumitöitä myös tekemässä, mut eipä muuta aiheuttanut kuin kamalan väsymyksen..itsepähän pyysin lunta että sais tätä synnytystä käynnistymään, mut ei ihan näin paljoa kuitenkaan ois tarvinnut sataa...:headwall: Vitamiinit ja muut aamulla yritän muistaa yhden...
  5. M

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Heipä hei, ajattelinpa piiitkästä aikaa raapustella jotain itsekin. Ahkerasti olen kyllä käynyt juttujanne lukemassa, mutta kirjoittaminen todellakin jäänyt vähiin. Jotenkin ei pysty päivisin keskittymään ja iltaisin on sitten jo niin väsynyt ettei ajatus luista, mutta jos nyt jotain...
  6. M

    Syysvauvat 2009

    Onpas siitä aikaa taas kulunut kun oon tänne viimeksi kirjoitellut..tosin eipä tässä mitään uutta järisyttävää olekaan tapahtunut..Päivisin en pysty lasten takia koneella hirveesti notkumaan ja näin iltaisin aivot ovat kuin puuroa, joten ei yksinkertaisesti jaksa kirjoitella.. Meidän tytsy...
  7. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Ensinnäkin voimia kaikille sitä tarvitseville. Kurjaa että niin monella on kaikennäköisiä ongelmia.. Uusille tervetuloa, vaikka itse en kovin aktiivisesti pysty kirjoittelemaan niin on mukava lukea muiden kirjoituksia.. Toista lasta odottaessa pelkäsin omia tunteita eli pystynkö...
  8. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Onnittelut kaikille ultratuloksia saanneille! Itseäni vieläkin harmittaa kun sitä sukupuolta ei saatu selville, mutta toivottavasti neuvolan ultralaitteella voitaisiin se vielä nähdä.. Painosta Mulla on plussauksen jälkeen tullut +7 kg :ashamed: ja kuitenkin oon syönyt ihan vain tavallista...
  9. M

    Syysvauvat 2009

    Heipä hei pitkästä aikaa! Onpa kiva käydä lukemassa mitä muiden lapsoset puuhailee ja huomata että tuohan on kuin olisi itse kirjoittanut. Meilläkin yritetään pukea itse päälle ja riisua (paidan oli kerran saanut pois päältään kuten Elmin tyttökin). Housut menee kyllä päähän ja sukat...
  10. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Heipä hei, eipä oo tullut kirjoiteltua kun tuntuu ettei tässä koneella enää nykyään saa olla koskaan rauhassa. Luettu kyllä päivittäin mutta laiskuuskin on ihan huipussaan :ashamed: Monesta asiasta ootte keskustellut ja muutamaan voisin minäkin sanasen laittaa.. Mieliala tänään mua alkoi...
  11. M

    Syysvauvat 2009

    Meidän tyttö oli 1-v neuvolassa 76 cm ja painoa 9,8 kg..pikkuinen tirpana siis.. Selvisi sitten mitä rakkuloita ne tytön suussa oli..enterorokkoa..Rakot tuli ensin nieluun, sitten käsiin ja jalkoihin sellaisia pieniä rakkuloita..Esikoiselle iski nimittäin sama tauti..se suukipu oli pahinta...
  12. M

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Parisuhteesta Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, eka vuosi meni kaukosuhteessa..Koulun kun sain päätökseen pakkasin tavarat ja muutin miehen luo pääkaupunkiseudulle. Kihloihin mentiin 9 vuotta sitten, naimisiin salaa maistraatissa 2008. Asuminen Muutettiin vajaa vuosi sitten tähän vajaan 200...
  13. M

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    hammaslääkärissä kävin just viime viikolla tarkastuksessa (olin jonottanut kunnalliseen 9 kk..)..kaksi reikää löytyi, paikkaus olisi sitten vasta marraskuussa kun hammaslääkäri kuuli että oon raskaana..onkohan se jotenkin turvallisempaa puuduttaa ja paikata vasta silloin? Täällä meidän kunnassa...
  14. M

    Syysvauvat 2009

    Olipas meillä kiva päivä eilen..Tytölle nousi perjantaina korkea kuume ja pe-la välinen yö oli sitten huutoa..Päätin sitten viedä tytön lauantaina yksityiselle näyttämään korvia..No, toisessa korvassa oli lääkärin mielestä tulehdus ja lisäksi nielussa oli jotain rakkuloita joitten vuoksi laittoi...
  15. M

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Päivähoidosta vielä ainakin minulta kommentti..Meidän esikoinen meni päiväkotiin kun oli 10,5 kk vanha, tämä taloudellisista syistä. Tein kuitenkin vain 6 tunnin työpäiviä että sain vähän lisäaikaa pojan kanssa kotona. Tunsin äärettömän huonoa omatuntoa alussa kun poika sinne joutui jäämään...
  16. M

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Me käytiin kolmisen viikkoa sitten 1-vuotiskuvauksessa ja viime viikolla saatiin sitten koevedokset..olipas se reissu..tuli aika kalliiksi likan kuvat kun vain parissa on hymy naamalla ja lopuissa irvistelee tai huutaa pää punaisena..eli ei oikein tykännyt koko hommasta..: / Meidän...
  17. M

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Meillä vietettiin synttärikemuja eilen. Oli talo täynnä porukkaa ja tyttö sai mukavia lahjoja..Virallinen synttäripäivä oli torstaina. Perjantaina käytiin neuvolassa ja mitat olivat 76 cm ja painoa 9800 g. Nollakäyrillä kasvaa hienosti. Vertailun vuoksi mainittava että esikoinen oli vuoden...
  18. M

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Hyvää syyskuuta vain kaikille.. Heti omaa napaa..Käyty tänään neuvolalääkärissä ja siellä pieni edelleen porskutteli ja liikkui kovasti..Oli tosi ihana naislääkäri, aikaisemmissa raskauksissa on ollut todella tökeröjä mies- ja naislääkäreitä mut tää oli ihan yliveto..Kirjoitti mulle...
  19. M

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    JennyAdelina: närästyslääkkeestä..löysin lääkekaapista edellisestä raskaudesta jääneen purkin ja kyljessä lukee Omepratsoli..tää ainakin auttoi mulle..lääkäri kirjoitti mulle kahdesta närästyslääkkeestä silloin reseptit, kokeilin ensin toista joka ei auttanut ollenkaan mut nää sitten kyllä...
  20. M

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Veriseulontatulokset tulivat vihdoin ja viimein toissapäivänä, kahden viikon odotuksen jälkeen..kaikki hyvin eikä aihetta jatkotutkimuksiin =) Oireista sen verran, että nyt ei oikeastaan mikään muu vaivaa kuin se NÄRÄSTYS..Se on tosi kiva kärsiä siitä koko raskauden ajan..Renniet eivät...

Yhteistyössä