Hakutulokset

  1. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei, Olen seuraillut keskustelua satunnaisesti n. 5 vuotta - lähes koko sen ajan kun olen lasta toivonut. Nyt poikkesin taas käymään, ja silmiini osui Lumettoman kirjoitus. Meillä on samantyyppinen tilanne, eli yksi hoidoilla saatu biologinen lapsi (-09) ja jonotamme luovutettua munasolua...
  2. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei lumeton! Olen paljolti samankaltaisessa tilanteessa. Meillä on 2009 ivf-hoidolla (omat solut) syntynyt lapsi. Takana useita hoitoja, ja jo aikoinaan vuosia sitten 30-vuotiaana fsh-arvo niin korkea, että lahjamunasoluista lääkärin kanssa juttelin. Nyt syksyllä edessä vielä omilla soluilla...
  3. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei, Kiitos kommentoinnista Sela! Kyllä toki ajattelen niin, että luovutetun solun lapsi ihan ikioma on, ja ajattelen myös, että mahdollinen lapsi "minun" sikälikin, että syntyy maailmaan toimintani seurauksena. Adoptoitukin lapsi toki "oma" olisi. Ehkä tuumin kaikenlaista näin etukäteen...
  4. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä yksi uusi huhuilisi mukaan, olen luovutettuja soluja pohtinut pitkäänkin ja tätä palstaa lueskellut. Olen 35v, fsh-arvo korkea ja siksi lapsen saaminen vaikeaa. Aikoinaan yksi IVF-hoito omilla soluilla kuitenkin tuotti tuloksen ja nyt meillä on reilun vuoden ikäinen tyttö. Hiljattain...

Yhteistyössä