Hakutulokset

1. A

***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

Pituus: 169 cm Aloituspaino: 75 kg Tavoitepaino: 65 kg Paino nyt: 71 kg Pudotettu: 4 kg Viikkopudotus: - 1kg Pääsiäisenä paino alko jo näyttää hälyttävästi alkulukemia, mutta onneks se oli vaan jonki sorttista nesteiden kertymistä yms. Eli hyvällä mallilla taas! Olen kyllä...
  2. A

***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

Perjantai punnitus jäi välistä kun oltiin reissussa..Kävin kyl äsken puntarilla ja plussaahan on tullu, suklaata ja herkkuja on tullu syötyä. Enpäs taida olla ainoa jolla alkaa huomenna Arki, nyt otan liikunnan lisäksi ruoan tarkkailun mukaan, eli hiilihydraatit pois. Vasta kuun lopulla saa...
  3. A

***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Pituus: 169 cm Aloituspaino: 75 kg Tavoitepaino: 65 kg Paino nyt: 72 kg Pudotettu: 3 kg Viikkopudotus: - 1kg Olen todella tyytyväinen tämän viikon painoon, nähtävästi salilla käyminen on saanu läskit liikkeelle! :D Mulla on ns. vanha puntari käytössä, jossa näen vain puolet ja tasat...
  4. A

Perjantai punnitus jäi tekemättä, mentiin torstaina vanhempieni luo ja siellä ei vakaa ole. Jonkin verran tuli syötyä epäsäännöllisesti siellä, joten oman mielenrauhani takia jätän punnituksen suosiolla ens viikkoon ;). [b]Victoria89, kattelin että aika samoja alkulukemia meillä on, ja vaavitki...
  5. A

Ilmoittaudun mukaan kilojen karistukseen. Olen 8 viikkoisen vauvan äiti ja kiloja pitäs pudottaa kesään mennessä. Olen ajatellut aloittaa urakan ensiksi liikuntaa lisäämällä, raskausaikana jäi liikunta vähemmälle raskausvaivojen takia, sitten tarkentamalla ruokavaliota. Pituus: 169 cm...

Yhteistyössä