Hakutulokset

  1. I

    IVF-hoidosta plussanneet

    Täällä myös hiljattain plussannut (2 päivää sitten). Takana yritystä 3,5-4 vuotta, clomit ja kolme inssiä, ei plussan plussaa. Nyt kesäkuussa eka IVF ja ainokaisesta selvinneestä alkiosta plussa! Vielä aika ihmeissään ja varuillaan, ultra on 9.7., joten ei tosiaankaan voi pitää mitenkään...
  2. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hyvä Baulie, että teillä on jo jatkosuunnitelma selvillä, se auttaa taas eteenpäin, vaikka syksyyn asti meneekin. Ja toivottavasti Amaliateidän simpat on vielä priimakunnossa! Tänään sain tiedon verikokeista, ja sen mukaan täällä ollaan raskauduttu. Seuraava etappi onkin sitten ultra 9.7...
  3. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hieman kuulumisia kyselisin, mm. Nappulainen, missä mennään ja mikä fiiilis? Entä Baulie, oletko jo toipunut yhtään? Ja Supsu, milloin sulle selviääkään, että onko siellä useampikin asukki, kun sullahan oli 3 rakkulaa nähtävissä? Tilannekatsaus tältä suunnalta: 2 viikkoa sitten punktiohan...
  4. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Jaahas, meillä kävikin sitten varsinainen kato: lauantaista maanantaihin vain yksi seitsemästä selviytyi. Pikkupallero on nyt haettu kyytiin matkaan, mutta pakkaseen ei jäänyt yhtään mitään. Eli tällä hetkellä kaikki on tämän ainokaisen varassa. Piinapäivät alkakoon, mutta samalla yritetään elää...
  5. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Meidän 15 munasolusta 7 oli hedelmöittynyt lauantaiaamuun mennessä, seuraavaksi jännätään montako on karsiutunut jatkosta huomiseen maanantaihin mennessä, jolloin olisi siirto.
  6. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei Neela (ja myös muut), tervetuloa matkaan! Tuolta löytyy hieman apua tähän slangi-viidakkoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1021097-lapsettomuuskeskusteluissa-kaytettavia-lyhenteita-ja-niiden-selityksia/ Lisäänpä tähän vielä tämän päivän saldon...
  7. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kävin seurantaultrassa eilen, ja sieltä löytyi follikkeleja peräti 20 kpl. Lääkäri varoitteli kovasti hyperstimulaatiosta, kun noita on noin paljon, joten varovaisena kuunnellaan kroppaa. Punktio on meidän tapauksessa perjantaina, ja maanantaina sitten siirto, jos kaikki etenee suunnitellusti...
  8. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Voi Baulie, en nyt ihan tuota tarkoittanut kykenemisellä (sorry), :'( Mullekin tuli ihan pysähtynyt olo enkä osaa sanoa nyt yhtään mitään. :hug: Päivä kerrallaan eteenpäin.
  9. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kerrohan kuulumisesi, Baulie, kun kykenet :) Entä Jansmis, kerro heti lisää kun tiedät. Haleja molemmille!
  10. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kylläpäs täällä nyt tapahtuu, mutta ei tää ketju nyt ihan vielä ole kasaan kuivunut, Supsu! Esimerkiksi täällä alkaa vasta ekat piikitykset ensi viikolla. Ronjalle, Supsulle ja 81x2:lle vielä kauheen paljon onnea, samoin Nappulaiselle tiukasti tarraavia tarrasukkia! Tosiaan, mun piti...
  11. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Reseptit on nyt haettu ja apteekkeja kierretty ympäri kaupunkia. Piikitettävinä mulla on Gonal-f (112,5 yks.) kp:t 2-8 ja Cetrotide kp:t 6-8. Mutta sitten vielä lisäksi tämä Lugestron. Pitääkö se oikeasti tunkea sinne 3 krt/päivä? Tää on ihan uusi tuttavuus, mistä kukaan ei ole vielä...
  12. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Heips! RBAMille pahoittelut, mutta nauti kesästä ja hyvistä juomista minunkin edestä, multa on kaikki holipitoiset juomat olleet kiellettyjä jo usean vuoden ajan Parlodel-lääkityksen vuoksi... Supsulle ja Ronjalle kovasti peukkuja, että kaikki menee hyvin! Täällä mennään perjantaina...
  13. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Täällähän on kovin aktiivista keskustelua, hienoa :) Kaikille kovasti tsemppiä ja jaksamista koitoksiin, perästä tullaan! Aiheuttiko noi piikitykset teille jotakin sivuvaikutuksia vai ennättikö sitä huomata muun jännityksen keskellä?
  14. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Peukkuja RBAMille! Toivottavasti matkalainen ymmärtää pysyä kyydissä mukana ;)
  15. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Tervetuloa mukaan Nappulainen! Nyt onkin mielenkuuntoista, kun meitä on useampi ketä seurata lähes samassa tilanteessa. Kerrohan RBAM tuoreimmat kuulumiset punktiosta, siirrosta ja voinnistasi!
  16. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moi, tähän kohtaa mulla ei ole mitään lisättävää Baulien edelliseen viestiin verrattuna kuin että mulla seuraava käynti on 11.5. ja ja punktio osuisi viikolle 23. Ja lyhyellä kaavalla siis mennään. Ja taas annetaan ajan kulua, hmmm.
  17. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    RBAM Tervetuloa mukaan piiriin! Meillä on IVF-suunnittelukäynti tiistaina, joten sitten selvinnee jotakin jatkotoimenpiteitä ja aikatauluja. Mites Bauliella sujui eilinen suunnittelukäynti?
  18. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Johkuliini mä olen joka kerran ollut itekseni inssissä. Mulle ei ole tullut mieleenkään ottaa miestä mukaan (johan se siellä on paria tuntia aikaisemmin itse käynyt paikan päällä) eikä kukaan ole koskaan sanonut, että mies voisi (tai pitäisi) olla mukana. Ja hyvin on mennyt. Ehkei kaikkea tartte...
  19. I

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Täällä ilmoittautuu toinen muuramelainen. Olen myös miettinyt, että onkohan polilla/intiimissä käydessä "tuttuja". Tällä hetkellä mulla on ollu vähempi töitä, joten olen melko vapaasti voinut järjestellä menoni, ilman että kukaan on mitään kysellyt. Töissä kukaan ei tiedäkään mitään...

Yhteistyössä