Hakutulokset

  1. duffeli

    minkä ikäisenä saitte esikoisenne?

    Melkein 31 v.
  2. duffeli

    mikä on vartalosi paras kohta?

    Mulla on tällä hetkellä ihan parasta maha; rv.36 joten ei löysää eikä hyllyvää vaan kerrankin mukavan kiinteää :D !
  3. duffeli

    paljonko maksaa partyliten votiivikynttilät 3kpl/pakkaus?

    Votiiveja myydään 12 kpl erissä,hinta 15 euroa. Yhdessä paketissa on tosin 6 kpl eli en tiedä miksei niitä myydäkin sit niin..
  4. duffeli

    duffeli???

    Huomasin sun huhuilleen mua aikoja sitten (hieno keksintö toi haku ;) ): laitoin sulle yv:tä kun käyn täällä niin harvoin :wave:
  5. duffeli

    Onkos teillä kellään semmoista laitetta, jolla voi katsella dvditä vaikkapa autossa tmv?

    Mä en usko et sillä meidän vois...mut en ole mikään tekniikan ihmelapsi eli satavarma en ole :whistle: . Mitään ohjainta siin ei mukana tullut kuitenkaan eli ihan perus kaukosäädin.
  6. duffeli

    Onkos teillä kellään semmoista laitetta, jolla voi katsella dvditä vaikkapa autossa tmv?

    Meillä kans maksoi noin 200? ja ostettiin se noin vuos sitten Gigantista. Kokemuksella voin sanoa et pitkillä automatkoilla ihan lyömätön B)
  7. duffeli

    Turkulaiset hoi!! Mikä sen lastetarvikeliikkeen nimi

    Kiitos tiedosta, en nyt turhaan koita etsiä sitä mistään =) !
  8. duffeli

    Turkulaiset hoi!! Mikä sen lastetarvikeliikkeen nimi

    Juu, siinä Hilan vieressä on Lastentarvike =)
  9. duffeli

    Turkulaiset hoi!! Mikä sen lastetarvikeliikkeen nimi

    Tietääkö joku onko se Vaunupiste lopettanut kokonaan vai muuttanut vaan uusiin tiloihin?!
  10. duffeli

    Pastori!!!! Yv-kansiosi on täynnä =)!

    Nonni, nyt on viestiä pukannut sinun suuntaan :D !
  11. duffeli

    Pastori!!!! Yv-kansiosi on täynnä =)!

    Kerran viel nostan jos pastori huomais ;)
  12. duffeli

    Pastori!!!! Yv-kansiosi on täynnä =)!

    Huhuu,ehditkö jo poistua :whistle: :D
  13. duffeli

    Pastori!!!! Yv-kansiosi on täynnä =)!

    Tyhjäätkös hiukan, laitan viestiä tulemaan :D
  14. duffeli

    Nämä vaatteet etsivät vielä uutta käyttäjää!!!!koko haarukka 62cm-86cm

    Okei =) . Silmäilin ketjun vaan nopeasti läpi eli en ollut ihan varma olivatko menneet jo.
  15. duffeli

    Nämä vaatteet etsivät vielä uutta käyttäjää!!!!koko haarukka 62cm-86cm

    Vielälö ne harmaat ulkoiluhousut on kaupan?
  16. duffeli

    onko turussa kuntalisää?

    Ei valitettavasti ole |O !
  17. duffeli

    Odotatko mieheltä romantiikkaa hääpäivänä? (Ärtynyt akka kirjoittaa)

    Höm...näin meilläkin. Mulla tosin on syntymäpäivä samana päivänä joten synttäri onnittelut saan ja jos hyvä tuuri käy niin jompikumpi saattaa jossain vaiheessa päivää muistaa et ai niin, tänään on hääpäiväkin :whistle: . Eli näin romanttista meillä :D
  18. duffeli

    Mikä soi? :)

    En tiedä oikein itekään; jotenkin vaan oon tykästynyt siihen viime aikoina, vaikka vähän "köykäisempää" onkin :whistle: :D
  19. duffeli

    Mikä soi? :)

    Amorphista täälläkin kuulokkeet päässä :D . Lainasin levyn veljeltä joten ihan urakalla kuuntelen ennen kuin palautan ;) :D
  20. duffeli

    Onko tosiaan niin ettei tieto saapuneesta yv:stä näy kuin etusivulla...?

    Aijuu.... :ashamed: : miten niin pönttö :D ! Kiitos vinkistä :flower: =) !!!!!

Yhteistyössä