Hakutulokset

  1. H

    miten olet suunitellu synnytyksesi?

    En suunnittele mitenkään. Esikoinen tulossa ja en vaan osaa miettiä etukäteen. Kunhan poika tulee terveenä ulos ja äiti on yhdessä osassa sen jälkeen niin kaikki ok =) Johtunee varmaan siitä, että olen yhden synnytyksen nähnyt, joka ei mennyt niinkuin olisi pitänyt, joten annan kaiken mennä...
  2. H

    Kavereita pk-seudulta?

    Hei! Olen 28- vuotias ja esikoista odottelen syntyväksi huhtikuussa. Asun mieheni kanssa Itä-Helsingissä ja etsin uusia tuttavuuksia äideistä/tulevista äideistä. Olen huumorintajuinen, avoin, pidän matkustelusta, lukemisesta, salilla käymisestä ja odotan innolla kesää pienen nyytin kanssa...
  3. H

    Tyttö vai Poika olo

    Poikaa epäili mies sekä minä heti testin tehtyämme. Ei ollut mikään uutinen rakenneultrassa kun selvisi, että poika tulossa :) Kaksi ultraa tuon jälkeen, myös 4D ja kaikissa poika näkynyt selvästi. Eli meillä ainakin piti paikkaansa. (Näillä näkymin...)
  4. H

    Järkyttävä ylävatsakipu oikealla!!!

    Oireet on ihan kuin mullakin. Järkyttävä kipu lapaluiden välissä, joka säteilee etupuolelle kylkikaaren alle/kylkeen ja voi olla niin kamalaa, ettei pysty kuin irvistelemään. Välillä ei tiedä että mistä kipu tulee ja mihin päättyy. Yöunet on menneet välillä, kyljellään ei voi olla, liikunta...

Yhteistyössä