Hakutulokset

  1. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Meillä torstait on hyviä päiviä, noin yleisesti ottaen :) ja tänään saavutetaan vihdoin tuo 20+0. Sen kunniaksi masuasukki onkin vipottanut aamu viidestä jo kunnolla. Täällä kärsitään pääkivusta ja totaalisesta väsymyksestä. Kesälomaankin on vielä aikaa - vasta elokuun alussa lomalla...
  2. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Käytiin tänään Brunon luona Femedassa :) ja meikäläisen poikaolo osoittautui psyykkiseksi oloksi :) eli kolmas tyttö olisi meille tulossa. Ultrassa kaikki oli hyvin ja neiti vastasi täysin viikkojaan. Ihanaa oli nähdä kaikki 10 sormea ja 10 varvasta. Kovin pieni vielä neiti on kun vasta 19+0...
  3. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Itse olen viettänyt aikamoista hiljaiseloa täällä - en muutenkaan kyllä niin hirmuisesti ole ahkeroinut viestien kanssa :) Mietin juuri eilen että koskakohan se ns energinen kausi "pitäisi" alkaa.. ei vaan täällä ole vielä näkynyt - no ehkä se sieltä vielä tulee. Tuntuu että töissäkin moni...
  4. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Pitkästä aikaa täällä taas. Pikaisesti tuossa hiukan viestejä lukaisin taaksepäin. Tuntuu vaan että aika menee niin nopeasti ettei itse perässä pysy. Työtahtikin kun on ollut koko ajan kova, niin ei ole oikein päässyt rauhoittumaan. Meillä NP ultrassa kaikki oli hyvin.. onhan siitäkin jo...
  5. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    taas täältäkin pitkästä aikaa.. Tänne tulee tekstiä niin paljon että hyvä että perässä pysyy =) Minua on vaivannut alaselkä kivut tässä jokusen päivän, välillä enemmän ja välillä vähemmän. No tuo selkäkipuhan ei välttämättä tarkoita mitään hyvää, joten kävimme eilen sitten tarkistuttamassa...
  6. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    ja mietin samalla että josko sitä uskaltaisi mukaan hypätä. Jonkin verran olen täällä viestejä käynyt selailemassa samoin kuin Vauvan sivustollakin. Plussa tuli viikko sitten, ja menkkojen mukaan LA olisi vasta 29.10. Viikkoja tänään kasassa huimat 4+6 :) Lokakuussa syntyväksi siis olisi...

Yhteistyössä