Hakutulokset

1. R

Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Eli hei kaikille =) 22v mieheni saman ikäinen, yhdessä olltu 1 1/2 avoliitossa vuoden ja häät suunitelmissa . Olen sihteeri ammatiltani (asianajotoimisto) mutta ajattelin oikikseen hakea keväällä. Mieheni valmistuu kauppiksesta 2v päästä. Asutaan 70 neliön rivarissa ja vauvalle on jo...
  2. R

No siis kun vähänkään järkevästi ajattelee (mies ;) ), niin testaa vasta La, mut mä testaisn niin heti! Ymmärrän kyllä, siis tosiaankin vasta toinen yrityskierto meineillään, mut heti ekassa mun menkat oli myöhässä neljä päivää ( on AINA 30-32pvä) ja testasin negaa kaikki päivät putkeen... En...
  3. R

Testaa!! Jos on haamu tai nega niin sit uudestaan la =) :heart:
  4. R

Joo kyl mäkin oon ollu ihan ihmeissäni et nyttenkö oikeasti koitetaan lasta. Oon vaan perusluonteeltani aika skeptinen ja urheilu-taustani takia en usko että raskaaksi tuleminen tulee olemaan helppoa minulle. Olen lapsesta asti urheillut, teinivuosina maajoukkoeessa ja rasvaprosenttini on aina...
  5. R

Jee =) eli olen toivonut lasta varmaan 15v lähtien, eli jo aikakin että aletaan tositoimiin. Mieheni uhkasi alkuaikoina että hän ei lasta halua ennen kun on 35v mutta onneksi tuli toisiin ajatuksiin ja on 100% mukana haaveilussa =) kp 11/30-32 eli kohta on taas jännää!!
  6. R

Heippa, eli jos uusia otatte haluaisin liittyä ryhmään =) Esikoisesta haaveileva 22v, toka yrityskierto meneillään. Yritys ja toivo olisi kova että tällä kierrolla nappaisi!!

Yhteistyössä