Hakutulokset

  1. B

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Adalie, tuliko mun viesti? Mä tulisin mielelläni facebookkiin kirjottelee, en jotenki täällä osaa kirjotella. Mulla kolmas lapsi tulos La. Menkkojen mukaan 30.4.
  2. B

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin. Pieni sydän siellä löi kovasti. Vastas viikkoja 8+1, eli LA on 22.11. Huomenna täytyy sit varailla np-ultra aika. Onneks kaikki oli hyvin, en olis ehkä kestäny taas huonoi uutisia.
  3. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    melina84, B-sure näytti mulle tässä raskaudessa n. 3+4tai5 yhtä selvää viivaa ku apteekin oma. Myös aijemmassa kesken menneessä raskaudessa testasin plussan b-surella (sillon se viiva oli vähän haaleempi ku nyt. Mul on sellai käsitys et toi b-sure näyttäs aika herkästi raskauden, näytti haaleeta...
  4. B

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Pakko tulla tänne vähän hehkuttamaan et mul ei oo ollu tänää ku ihan vähä paha olo, enkä oo oksentanu kertaakaan.. Ja syy tähän on pahoinvointi rannekkeet. En olis uskonu et ne tosissaa toimii. Mut aloin olla jo niin tuskastunu ainaiseen huonoon oloon, et päätin kokeilla tonki vaihtoehdon. Ja...
  5. B

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    nii ja mulle voi tonne listaan laittaa iäks 24v. ja sairaalaks SKS, muutetaan sitä LA:ta sitte sen seuraavan ultran jälkee.
  6. B

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Kävin tänää sairaalas varhaisultras, ku takana on yks keskeytynyt keskenmeno.. Menkoist laskettunu viikkoi piti olla7+3, mut tiesin jo etukäteen ettei niitä todellisuudessa ole ku 5+jotai. No sykettä ei näkynyt, löydökset vastas 5+ viikkoi, raskauspussi ja ruskuaispussi näkyi ja lääkäri oli...
  7. B

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    Täällä tuntuu pahin väsymys menneen ainaki toistaseks ohi.. Olin tos kans ihan kuoleman väsyny mut nyt pari päivää ollu helpompaa. Ja ei oo palellukkaa niin paljon ku viel tos muutama päivä sit. Häiritsee kyl tää oireettomuus, mut eiköhän tässä ehi viel oireita tulla ku vast näin alussa ollaa...
  8. B

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    Heij, liittysin mukaan tännä, la marraskuussa, toinen lapsi olis tulossa. Nyt tarvisinki ihan ekaks teijän apua ton lasketun ajan kanssa. Eli mun viim. kuukautiset alko 6.2. Kierto normaalisti 35 päivää (tosin tätä raskautumista edellinen kierto oli 28 päivää) 10.3 veri testi näytti...
  9. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Kiitos paljon onnitteluista. Yritin eilen soittaa neukkuu, mut ne on paikal vast maanantaina. Hitto ku en yhtää tiedä et mil viikoil oon tai millon on LA, ku menkat tosiaa oli viimeks sillon 6.2. Mut veri testi näytti raskauden suhteen negaa sillon 10.3. Ja koti testiin sain 17.3 tosi selvän...
  10. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Tänään tuli aamupäiväl kaksi tummaa viivaa apteekin omaan ja nyt illal b-sureen. Tää ei voi olla totta! =)
  11. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Heissan pitkästä aikaa, onnittelut kaikille plussanneille. Mulla ei oo menkat vieläkään alkanu, ikinä ei oo ollu kierto ollu näin pitkä. 10.3 keskiviikkona kävin ottaa terkkaris raskaus verikokeen, mut tulos oli negatiivinen. Mä oon ihan pihal missä mennään, ja et millon mun seuraavan kerran...
  12. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Repa, joo se haamu tuli n.10minutiin kuluttua testin tekemisestä, ja ohjeis lukiet 10 minutiin jälkee ei pitäs enää kattoo sitä testiä. Eli ei tosta nyt sit ota selvää oliko jo testi aika umpeentunu ku oli just siin rajoil.. No nyt päätin etten tressaa ollenkaan ainakaan enää tässä kierros tota...
  13. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Repa, Mä sain tossa muutama päivä sitte raskaustestiin haalean haamun n.10 minuutin kuluttua testin tekemisestä.. Tein uuden saman merkkisen testin parinpäiven kuluttua, oli nega. Seuraavana päivänä kävin ostaa apteekista clearblue testin, nega. Ja eilen tein first signal testin, nega. Oon ihan...
  14. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Tänään aamul tein b sure nimisen raskaustestin ja sain siihen haamu viivan n.10 minuutin jälkeen testauksesta. se viiva vahvistu siit viel enempi mitä enemmän aikaa kulu. en jotenki uskalla ajatella tost mitää, ku pelkään et vaan petyn jos se oliki vaan joku roskishaamu ku tuli vast niin myöhään...
  15. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    BlondeMonsoon, Totta kyllä se et taisin hiukan liian aikases vaihees alottaa ton testailan, ei pitäny mut ku postista tipahti just sopivasti pari erittäin herkkää... :whistle: Nytki oksettaa ihan älyttömästi, ei tarvis ku ihan vähä laittaa sormii tonne kurkkuu ni laatta lentäs. Voiku tää olis...
  16. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    nii ja yllensä mul loppuu mahakivut ja repimiset ovulaatioon, mut nyt on joka päivä sen jälkeen ollu ihme repäsyjä ja vihlasuja tuol molemmissa munasarjois. Ihan niinku oviksen aikoihinki. Oireet kyl puhuis ihan raskauden puolesta mut en usko ennen ku saan plussan. Ja sen verran voimakkaat nää...
  17. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Mulla alkaa kierto olla koht lopuillaan. Eilen tein malttamattomana testin mut näytti negaa tai korkeintaan viivanpaikkaa. Oireita on ollu; etova olo, finnejä tullu ihan älyttömästi (mul ei yleensä tuu finnei ikin), sellast vetistä limaa tullu ovulaatiosta lähtien, normaalisti limat loppuu...
  18. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Cappuccino, mulla kesti vuoto tyhjennyspillereistä, 5 päivää +2 pientä tiputtelua, sen jälkee ei tullu mitää. Olin ihan varma et kohtu ei olis tyhjentyny kunnol niin niukalla ja vuodolla, mut kävin verikokeis ja kaikki oli ok. Sillon ensimmäisenä päiväni tuli melko runsaasti sitä verta mut...
  19. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Siis joo mä olisin itseasias ihan tyytyväinen et jos toi kierto nyt jäis ihan pysyvästi 28 päiväseks. Se 35 päivän kierto on niin hirveen pitkä. Tos lyhkäsemmäs kierros ei tarvis aina odotella niin pitkään sitä ovulaatioo. Huoh, nyt tais ovulaatio mennä ohitte, ku limat ainaki loppu, nyt sit...
  20. B

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Moikka. Mulla on 1,3kk tyttö, ja toista haaveillaan. Yritystä takana reilu puol vuotta. Takana keskeytynyt keskenmeno lokakuun lopussa, np-ultrassa paljastu että sikiö oli kuollut jo rv7, ja jouduttiin tekemään lääkkeellinen tyhjennys. :'( Nyt alkaa pikku hiljaa pääsemään yli asiasta...

Yhteistyössä