Hakutulokset

  1. P

    Ekat raskaus oireet??

    PLUSSASIN:heart: Oireita: Turvotus ja ilmavaivat:D Alavatsan nippailut, ei koko ajan, muutaman kerran päivässä =) Väsyttää!!! Rauhallinen ja seesteinen olo =) en ukollekkaan jaksa nalkuttaa turhasta :D Ei oikeastaan muita oireita. Nännit olleet nyt pari päivää kosketusarat mutta ei...
  2. P

    Ekat raskaus oireet??

    Mitäköhän tämä nyt taas on.. Pupusteltiin jossain puolessavälissä kiertoa ja viikko sitte sunnuntaina tuli ihan hirveät alavatsakrampit, samanlaiset krampit myös viime kierrossa (oliko ovis vasta silloin vai mitä ihmettä...). Mitään ei pystynyt tehä, menin vain sohvalle makkaamaan kippurassa...
  3. P

    Ekat raskaus oireet??

    Macy gray Olen melko varma oviksen ajankohdasta kun joka kierrolla samoihin aikoihin samanlaiset nippailut ja alavatsanväännöt, eli noin 2 viikkoa ennen seuraavia kuukautisia. Nyt tämä kiputuntemus (tai miksi pitäis kuvailla) tuli viikkoa ennen kuukautisia eli noin viikko oviksesta. Tuli heti...
  4. P

    Ekat raskaus oireet??

    Hei kaikille! Keväällä tänne kirjoittelinkin kun oli niin kovat kuumeet ja oireet päällä että oksat pois :D Nyt ollut hiljaiseloa ja olen yrittäny rauhoittua itseni kanssa vauva-asiassa mutta tässä kierrossa taas meni pasmat sekaisin.. Elikkä ovis oli noin viikko aikaa ma-ke, en oikein...
  5. P

    Ekat raskaus oireet??

    Ja pööh.. Tänään kävin lääkärillä kun oli hirveät mahakivut, ei ruoka maistunu yhtään, ällötti laittaa jotaki suuhun. Kerroin tuntemuksista ja tehtiin ultra mutta ei mitään näkyny.. Epäilen vain että voiko siellä vielä mitään näkyäkään jos hedelmöitys tapahtunu n. kaks viikkoa sitte. Meinas...
  6. P

    Ekat raskaus oireet??

    Niin ja vielä lisäystä "oireisiin":) Jos muistatte pienenä kun oli jaloissa, varsinkin säärissä ns kasvukipuja. Mulla on nyt ollut samanlaisia kipuja oikeassa jalassa muutamana päivänä. Olen 26-vee enkä usko että hirveesti enää tästä kasvan kuitenkaan :laugh:
  7. P

    Ekat raskaus oireet??

    Liekkö täällä ennää eloa :) Monta päivää lueskellut näitä oireita ja oli ihan pakko nyt sitten ittekkin rekisteröityä, "oireita" kun löytyy täältäkin =) Kk:t alkoi viime pe (tokat luomut pillereiden jälkeen), loppuivat kuin seinään nyt maanantaina, yleensä ainakin tihkuttaa lopussa ja...

Yhteistyössä