Hakutulokset

  1. S

    abortti

    Pieni kysymys aborttia vastustaville : Mitä jos teiän tyttö 16.v tulee sanomaan " hei äiti, oon raskaana ja oon päättäny tehä abortin" niin aiotteko syyllistää häntä koko elämänsä vai pakottaa pitämään vauvan ? Tän käsityksen mä oon nyt saanu muutamilta et nuo ovat ainoat teidän vastaukset tähän...
  2. S

    KYSYMYS ?

    joo noku tuntuu et täällä on pelkkii abortin vastustajii ku itekki sain iha kauheet haukut ja mä oon maailman paskin ihminen ja mun laisii ei pitäis olla ja plää plää plää-.. On se kumma jos ikää on16 , Ei ole asuntoa, rahaa, koulutusta, tukea, eikä oikee muutaakaa nii se ei ole tarpeeksi hyvä...
  3. S

    KYSYMYS ?

    ei ku nyt semmosii ketkä ei missää poikkeustilanteessakaan tekis aborttia
  4. S

    KYSYMYS ?

    Pieni kysymys aborttia vastustaville : Mitä jos teiän tyttö 16.v tulee sanomaan " hei äiti, oon raskaana ja oon päättäny tehä abortin" niin aiotteko syyllistää häntä koko elämänsä vai pakottaa pitämään vauvan ? Tän käsityksen mä oon nyt saanu muutamilta et nuo ovat ainoat teidän vastaukset tähän...
  5. S

    Kaksi viikkoa sitten raskauden keskeytys

    Kiitokset edellisestä viestistä! Piristi edes hieman päivääni :) Mun puol sisko joka nyt 19v, tuli raskaaksi kun oli juuri täyttänyt 16 ja sanoikin mulle viisaat sanat " en tyttöäni enää millään hinnalla pois antais, mutta jos olisin viellä 16 päättäisin toisin."
  6. S

    Kaksi viikkoa sitten raskauden keskeytys

    Kiitos viesteistä. Tässä hyviä 17v syntymäpäiviä viettelen.. Pieni kysymys aborttia vastustaville : Mitä jos teiän tyttö 16.v tulee sanomaan " hei äiti, oon raskaana ja oon päättäny tehä abortin" niin aiotteko syyllistää häntä koko elämänsä vai pakottaa pitämään vauvan ? Tän käsityksen mä oon...
  7. S

    Kaksi viikkoa sitten raskauden keskeytys

    vaihto ehtoa pitää vauvaa
  8. S

    Kaksi viikkoa sitten raskauden keskeytys

    hyvät teille. mulla ei oo ollu tota vaihtoehtoo tarjolla.
  9. S

    Kaksi viikkoa sitten raskauden keskeytys

    On tarpeeksi paha olla jo nyt, etten tarvitse syyllistämistä
  10. S

    Kaksi viikkoa sitten raskauden keskeytys

    ja mitä ehkäsyyn tulee, lääkäri totes että ehkäisypillerit eivät toimi minulla niinkuin pitäisi. Eli suomeksi eivät toimi
  11. S

    Kaksi viikkoa sitten raskauden keskeytys

    tiedän että olisin rahaa saanut, mutta 400 eurolla ja paljoa eletä. Vuokra asuntoakaan en saisi puoleen vuoteen vauvan syntymästä joten puol vuotta oltais lymytty jonkun nurkissa kun ei vanhempien luona ole tilaa. Ei se musta oo lapselle oikein.
  12. S

    Kaksi viikkoa sitten raskauden keskeytys

    Kauhea katumus iski, mutta tiedän etä tein oikein. Olen vasta 17 ja ei ole mitään tuloja eikä kattoa pään päälle jos vauva olisi tullut. Tein keskeytyksen 2 viikkoa sitten ja en saa vaan pahaa mieltä pois. Itken aina iltaisin yksin, sillä poikaystäväni ei ymmärrä miltä minusta tuntuu. Kaikkein...
  13. S

    IKÄ GALLUP

    17 täytän maaliskuussa
  14. S

    Maanantaina tehtiin keskeytys ja nyt maha kipeä

    voi olla tulehdus, käy tarkistuttamassa lääkärillä
  15. S

    MILLON EKA ULTRA?

    Heissan ! 17 vanha olen ja viikkoja 5+4 :) Millos teillä on ollu eka ultra ? Varasin ekan käynnin terveydenhoitajalle 12.3 Mitä ensikäynnillä tehdään ja pitääkö jotakin ottaa mukaan?
  16. S

    nuorten raskaus kokemuksia?

    Vantaaltahan minä (:
  17. S

    nuorten raskaus kokemuksia?

    Heissan! Olen kohta 17 ja plussat tuli :) Vauva on toivottu :) En ole viellä kenellekkään muille kertonut, ku vaa poikaystävälle ja parhaalle ystävälleni. Perheelle kerron heti kun saan oikean tilaisuuden. Minne pitäis soittaa että saa varmistuksen raskaudesta? Jos siel on muita...

Yhteistyössä