Hakutulokset

1. T

Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

Ja :laugh: mitkä tummennukset
  2. T

Luomista:Meillä on pojalla haikaranpuremat niskassa ja takaraivossa ja enkelin suudelma silmäluomessa :) Ne toivottavasti/luultavasti häipynee iän myötä. Serkun tytöllä oli silmien välissä ja poskessa isohkot mansikkaluomet, ne häipyivät 2v mennessä, haittaahan niistä ei ole, ellei siis ole...
  3. T

Ei ole paljoo päässyt kommentoimaan, täällä vieläkin sairastellaan, flunssaa se sittenkin on nyt on yskä ja nenu vuotaa :( ruokailusta: Luomua meilläkin kaikki mahdollinen ja itse teen kaiken minkä pystyy, hiukan on haastetta kun soseesta pitää saada niin hienoa että menee alas meidän pojan...
  4. T

Täällä ollaan sitten oltu kuumeessa maanantaista asti :( Luulin että oli rokotuksesta mutta tuskin se nyt näin kauaa kestäisi, ei oo kyllä flunssankaan oireita olisko sitten niistä hampaista johtuvaa ?!Noh nyt ei ollut enää kuumetta kun yöunille laitoin. Kyllä on ollut pieneltä niin virta pois...
  5. T

Aurinkoista päivää !! Lisäsin meidän 5kk mitat listaan ja huhhuh painoakin oli tullut kuukaudessa n600g ! :D onnea kaikille joiden vauvat nukkuu kokonaisia öitä !! Meillä ei ole näköjään vaikuttanut kiinteiden syönti yöuniin/syöntikertoihin. laitampas tähän meidän viimeyön aikataulun: klo20...
  6. T

5kk Neuvolakortti, vauvat painojärjestyksessä: - olkkis74 & Arttu...............8,630kg*70,5cm * 43,8cm - zeny & Arttu ...................8,620kg * 66,7cm * 42,8cm - Pimmeepulla & typy.........8,550kg * 66.5cm * 45 cm - Jooseppi & Alexandra......8,355kg * 64 cm * 44,4 cm - Roona &...
  7. T

Mukavaa Ystävänpäivä iltaa :flower: Syömisistä: Kyllä on täälläkin ressiä pukannut pojan ruokmäärien tarkkailu, :/ Ihmeissään saanut olla kun esikko söi ilolla ja kokoajan, nyt tuntuu että poju syö vaan henkensä pitimeksi. 2-3kk maitoa meni n500mll/vrk. Ja nyt 5kk soseita ja puuroa menee...
  8. T

Se on aika jännä kuinka erilaiset on nuo neuvoloiden linjat asiassa kun asiassa :) Omalla maalaisjärjellä pärjää parhaiten ;) Meillä on poika syönyt pari viikkoa iltaisin Muksun Puhtipuuroa Hedelmäsosesilmällä, ja on ollut herkkua, nyt sitten koitan vaihtaa kaurapuuroon, kun noihin valmiisiin...
  9. T

Meillä käännyttiin itse mahalleen pari päivää ennen 4kk ikää, harjoteltiin silleen että kun meni kyljelleen niin minä sitten pyllystä avitin hieman ja pian ei tarvinnu kuin hieman peppuun koskea niin heti punnerrettiin mahalleen, nyt pyörähtää heti mahalleen kun lattialle laittaa. Ei kylläkään...
  10. T

Nyt hieman omaa aikaa, voisin lyhkäisesti kertoa meidän alkutaipaleesta, elikkäs Poju syntyi 11.9 mitoin 52cm ja 4580g. Painon nousun kanssa on ollu ongelmaa ja vieläkin on "vähäruokainen" tapaus 4kk mitat oli 6120g ja 65,5cm. Ensi viikon 5kk neuvola jo jännittää, että onko ollenkaan paino...
  11. T

Olen syyskuusta asti seuraillut palstaanne ja saanut tosi paljon vinkkejä ja vertaistukea. En ole vaan itse saanut aikaiseksi rekisteröityä, jotta olisin aikaisemmin päässyt mukaan keskusteluunne. Joten jos huolitte niin hyppäisin nyt tässä vaiheessa matkaan. :D Siitäkin syystä että harmittaa...

Yhteistyössä