Hakutulokset

  1. P

    Uusia meskavereita

    Olen 27-vuotias 2v6kk:n ikäisen pojan äippä.Perheeseen kuuluu myös työssä käyvä mies,joten olen pojan kanssa aika paljon kaksin,niinpä uudet mesekaverit ovat tervetulleita.Paivistarck@hotmail.com
  2. P

    Meiliystäviä

    Heippa!Löytyiskö 26-vuotiaalle äipälle meiliystäviä?Minulla on 1v9kk:n ikäinen poika.Perheeseen kuuluu myös mies,joka on päivisin töissä joten olen pojan kanssa päivät,joten uudet tuttavuudet ovat tervetulleita.Meiliä saa laittaa osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
  3. P

    Mesekavereita

    Moi!Mesekavereita kaipailee 25-vuotias 9kk:n ikäisen pojan äippä muista äideistä ympäri suomea.Viestiä saa laittaa osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
  4. P

    03 alue

    Moi!Löytyisköhän uusia tuttavuuksia 25-vuotiaalle äipälle 03-alueelta.Itselläni on 8,5kk:n ikäinen poika,ja kaipailisin uusia tuttavuuksia muista äideistä.Viestiä saa laittaa ositteeseen paivistarck@hotmail.com
  5. P

    Etelä-Suomi

    Moi!oisko Etelä-Suomesta muita äitejä 25-vuotiaalle äipälle.Mul on 8,5kk:n ikäinen poika,ja olis kiva saada uusia kavereita muista äideistä.
  6. P

    Uusia kavereita

    Moi!Tääl olis 25-vuotias äippä.Itselläni on 8,5kk:n ikäinen poika.olisi kiva saada uusia kavereita muista äideistä.
  7. P

    Haloo

    Eikö täältä saa kavereita? :(
  8. P

    Etelä Suomi

    Tääl 25-vuotias äippä kaipailis kavereita muista äideistä.

Yhteistyössä