Hakutulokset

  1. P

    Meseen uusia kavereita! :)

    Tässä olis 27-vuotias 3-vuotiaan pojan äippä Lahdesta.Perheeseen kuullu lapsen lisäksi myös mies,ja kissa.Myös itse kaipailen uusia tuttavuuksia,joten jos kiinnostaa kirjoitella se olisi todella mukavaa.Tässä mese ositteeni paivistarck@hotmail.com p.s on myös s-posti osoitteeni,jos haluat meiliä...
  2. P

    Uusia ystäviä

    lisäsin sut meseen
  3. P

    Meseen juttuseuraa? =)

    Lisäsin sut meseen
  4. P

    Meseen uusia ystäviä

    Lisäsin sut meseen
  5. P

    Uusia ystäviä...

    Lisäsin sut meseen!
  6. P

    Tää kans tahtois mesekamuja ;)

    Lisäsin sut meseen
  7. P

    meseen kamuja:)

    lisäsin sut listaan!
  8. P

    Olis kiva jos olis joku jolle kertoo ilot ja surut =/

    Tässä olis 27-vuotias äippä Etelä-Suomesta.Perheeseen kuuluu mies,poika,ja kissa.Myös itse kaipailisin uusia tuttavuuksia,kun olen aika paljon pojan kanssa kaksin,joten jos kiinnostaa niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com p.s on myös mese ositteeni,jos haluat mesessä jutella
  9. P

    Mesekavereita haeskelen!

    Lisäsin sut meseen
  10. P

    Mesekavereita haeskelen!

    Lisäsin sut meseen
  11. P

    Uusia ystäviä kaipaillen!

    Tässä olis 27-vuotias,ja asustellaan Etelä-Suomessa pojan ja miehen kanssa.Olisi mukavaa saada uusia tuttavuuksia,jote jos haluat kirjoitella,niin otahan yhteyttä.paivistarck@hotmail.com
  12. P

    Tosiystävyyttä etsimässä.

    Tässäolis 27-vuotias äippä Etelä-Suomesta.Minulla on 2v10kk:n ikäinen poika.Perheeseen kuuluu myös mies,joka käy töissä,ja olen pojan kanssa aika paljon kaksin niinpä uudet tuttavuudet ovat tervetulleita.Jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com on myös mese...
  13. P

    Ystäviä !

    Tässä olis 27-vuotias äippä Etelä-Suomesta.Minulla on 2v10kk:n ikäinen poika.Perheeseen kuuluu myö työssä käyvä mies.Olisi mukavaa saada uusia tuttavuuksia,joten jos kiinnostaa niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com on myös meseositteeni,jos kiinnostaa mesessä kirjoitella
  14. P

    Messengerkavereita!

    Lisäsin sut meseen
  15. P

    MEILIKAMUJA!

    Tässä olis 27-vuotias 2v10kk:n ikäisen poja äippä.Perheeseen kuuluu myös mies joka käyt töissä,niinpä olen pojan kanssa aika paljon kaksin,niinpä uudet tuttavuudet ovat tervetulleita.Jos kiinnostaa niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com on myös meseosoitteeni,jos kiinnostaa...
  16. P

    Sydänystäviä hakusessa...

    Tässä olis 27-vuotias äippä Etelä-Suomesta.Minulla on 2v10kk:n ikäinen poika.Perheeseen kuuluu myös työssä käyvä mies joten olen pojan kanssa aika paljon yksin,niinpä uudet tuttavuudet ovat tervetulleita.Jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com on myös...
  17. P

    Teretys!

    Lisäsin sut meseen!
  18. P

    uusia ystäviä vailla

    Tässä olis 27-vuotias 2v8kk:n ikäisen pojan äippä.Perheeseen kuuluu työssä käyvä mies,ja ollaan pojan kanssa aika paljon kaksin,niinpä uudet tuttavuudet ovat tervetulleita.Joten,jos kiinnostaa niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com p.s on myös mese osoitteeni,jos haluat...
  19. P

    -81 syntyneet äidit!!!

    Täälä olis myös -81 syntynyt äippä.Poika 2v7kk.Lahdessa asutaan.Mies -78 syntynyt
  20. P

    uusia kavereita hakusessa

    Tässä olis 27-vuotias 2v7kk:n ikäisen pojan äippä.Perheeseen kuuluu myös mies,ja kissa.Uudet tuttavuudet ovat tervetulleita.Joten tässäpä mese osoitteeni,jos haluat kirjoitella paivistarck@hotmail.com

Yhteistyössä