Hakutulokset

  1. L

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    Onpas täällä paljon isoja perheitä! =) täältä löytyy minä ja yks pikku ranskis! maailman ihanin otus!! :heart:
  2. L

    koiran synnytys

    Kiitos. :flower: Miksi en itse tajunnut sieltä käydä etsimässä tietoa!! ups.. =) löytys vaikka mitä.. Saa laittaa kyl tännekin tietoa ja kokemuksia!!
  3. L

    Vuotavaan koiran kynteen?

    Muistathan että se on erittäin kivuliasta koiralle kun leikkaat sen kynttä liikaa ja en yhtään ihmettele jos ei anna leikata kovinkaan helpolla kynsiä jatkossa. Varovaisuutta ja tarkkuutta. =)
  4. L

    koiran synnytys

    Kuten varmaan huomasit että olin tuohon kirjoittanut, että tietenkin juttelen kasvattajan kanssa kun sen aika tulee. Halusinki nyt kuulla kokemuksia teiltä jonka koira on synnyttänyt. Ja pitää paikkansa että tehdään usein keisarileikkauksia. Mun koirani on kyl tullu maailmaan ihan normi...
  5. L

    koiran synnytys

    Heippa. Haluisin kuulla teiltä joiden koira on synnyttänyt, että miten se homma noin suurin piirtein menee. perus asiat tiedän kyllä, et ei mulle tarvii alkaa kertomaan mistään kukista ja mehiläisistä!! =) Koirani ei siis synnytä luonani koska on sijoitus narttu. pelottaa ihan hirveesti nyt jo...

Yhteistyössä