Hakutulokset

  1. M

    3,5 vuotias itkee öisin??

    Mikähän mahtaa olla syy siihen että itkee usein yöllä?? Tämä ollut nyt tapana noin puolitoista kuukautta. Vierelle aika usein yöllä tulee.... sen olen rinnastanut siihen kun meillä vauva nukkuu vanhempien kanssa niin jos hän ei halua nukkua yksin omassa sängyssä. Aina ollut Hyvä nukkumaan ja...
  2. M

    La Tammikuu 2011

    hei aattelin uuden pinon laittaa pystyyn niille joilla laskettu aika tammikuussa =) Itse tein tänään plussan joten tammikuulle menee laskettu aika, mutta huomenna selviää paremmin päivä kun soitan neuvolaa.. Taustatiedoistani: Olen siis 24-vuotias toista lasta nyt odottava äiti :D...
  3. M

    kuinka pian raskaaksi ehkäsyrenkaan jälkeen??

    Elikkä siis tietoa haluisin siitä että kuinka äkkiä olette raskautuneet kun olette jättäneet ehkäisyrenkaan pois käytöstä ?? Vaikuttaako siinä oleva hormooni kehossa pidempään? ennen käytin pillereitä ja kun ne lopetin tulin heti raskaaksi. Nyt välissä käytin rengasta noin vuoden ja nyt jo...
  4. M

    pissaa pottaan, mutta kakkaa vaippaan/ housuihin ??

    elikkä meillä 1v 11kk tyttö joka pian 1kk ollut kuivana pissan suhteen, jos ei väliin pieniä vahinkoja lasketa. Mutta ongelmana kakka jonka tekee aina vaippaan tai jos ei vaippaa niin housuihin. Pari kertaa on käynyt paukuttelemassa potalla. Vaippaa pidetään tietenki pissanki takia vielä öisin...

Yhteistyössä