Hakutulokset

  1. T

    Viivanpaikka(ko)?!

    Ei oo vauvakuumetta mutta täältä saa ehkä vastauksia helpommin...Tässäpä tilanne.. Just tein testin...ollu parina päivänä ällö olo..Lapsia kolme; esikoinen ensi viikolla 3v ja kaksoset 1v3kk...kierukkakin on ollu kohta vuoden! Testissä näkyy väritön alue,eli the viivanpaikka..En oo ikinä moista...
  2. T

    Kokemuksia näistä tuplarattaista

    Bumbleride Indie Twin,Easywalker Duo,Mountain Buggy ja Carena Double Swing. Mitkä turvakaukalot saa mihinkin rattaaseen kiinni.. Eniten kiinnosta Bumbleridet mutta hinta aikamoinen. Toki,niin on muutkin paitsi Carena kun kaikki vaunukopat yms. hankkii..
  3. T

    Kokemuksia näistä tuplarattaista

    Bumbleride Indie Twin,Easywalker Duo,Mountain Buggy ja Carena Double Swing. Mitkä turvakaukalot saa mihinkin rattaaseen kiinni.. Eniten kiinnosta Bumbleridet mutta hinta aikamoinen. Toki,niin on muutkin paitsi Carena kun kaikki vaunukopat yms. hankkii..
  4. T

    Muita samassa/samankaltaisessa tilanteessa olevia?

    Sain viikko sitten tietää odottavani kaksosia ja uutinen oli ja on edelleen kamala shokki. Meillä kun esikoinen on vasta 1v2kk ja jos kaikki menee hyvin,on hän tuplien syntyessä 1v9kk. Kuinka voi selvitä?! Kokemuksia kaipaan. Pelottaaa ihan kamalasti oma jaksaminen kun nytkin pinna kiristyy...
  5. T

    Varhaisultra Kuopiossa

    Täällä varmaan on kuopiolaisia odottajia,jotka tietäs..? Eli missä yksityisellä ois halvinta käydä varhaisultrassa?
  6. T

    Allergia ja raskaus.

    Mitä allergia-lääkkeitä lääkäri on teille määrännyt/"suositellut" raskaana ollessa? Itsellä kamalat oireet,eikä nenäsumutteet auta. Joskus lääkäri sanoi että heinixiä vois käyttää,mutta voiko kuitenkaan? Uskaltaako ihan huoletta siltikään? Heti kun on sateeton päivä oireet pahemmat :( Nyt...
  7. T

    Hammassärky,särkylääke ja raskaus. APUJA!!!

    Karsee kipu yllätti eilen iltayöstä. Otin eka 500mg panadolia ja myöhemmin vielä 250mg,noilla sai onneksi nukuttua. Nyt taas jyskyttävä kipu koko yläleuassa ja myös päänsärkyä,hammaslääkäri 12:30.. Uskallanko oikeasti ottaa vielä panadolia särkyyn? Eikai siitä oikeasti ole vauvalle...
  8. T

    Epäonnistuneen IVF-hoidon jälkeen clomeja kokeilleet..

    Onko kukaan käyttänyt clomifenia epäonnistuneen IVF-hoidon jatkeeksi? Onko joku onnistunut siten raskautumaan? Meillä eka IVF ei tuottanut tulosta,ei edes yhtään munasolua Synarela toimi liian hyvin,Gonal F ei juurikaan Kun alettiin puuhata tutkimuksia lapsettomuuden takia,sain 06/10...
  9. T

    Lääkärin ohjeen uhmaaminen..Kannattaako?

    Olen syönyt clomeja 06/10 lähtien,välissä 3kk:n tauko. Söin viimeksi huhtikuussa kuurin,jolloin kierto sitten lugesteronin takia sekosi,27:stä 35:een. Normi kierto clomeilla ollut 27,ennen niitä 25 ja tuhrua aina kp 20 lähtien. Viime kierto oli sitten 22,siihen en aloittanut clomeja enkä...
  10. T

    Lääkärin ohjeen uhmaaminen..Kannattaako?

    Olen syönyt clomeja 06/10 lähtien,välissä 3kk:n tauko. Söin viimeksi huhtikuussa kuurin,jolloin kierto sitten lugesteronin takia sekosi. Normi kierto clomeilla ollut 27,ennen niitä 25 ja tuhrua aina kp 20 lähtien. Viime kierto oli sitten 22,siihen en aloittanut clomeja enkä lugeja. Olinkin...
  11. T

    Kiinnittymisvuotoako? Kokemuksia?

    Onko tämä kiinnittymisvuoto vaan urbaanilegenda? Harvinaistahan se toki on,mutta onko kenelläkään omakohtaista kokemusta? Millaista vuoto oli? Veristä? Ruskeaa? Kuinka kauan sitä voi tulla? Nyt menossa kp 21/27-30 ja kp 13 oli ovulaatio,lämmöt nousi seuraavana päivänä. Kp 17 luulin jo...
  12. T

    Progesteroni-arvot ja tiputtelu

    Hei! Kävin progesteroni-kokeessa kp 20 ja tulos oli 90,8. Clomifenit apuna. Mistä sitten johtuu tiputtelu,jos progesteroni-arvot ovat noin korkeat ja onko tuo arvo liian korkea. Hoitaja joka kertoi tuloksen ei osannut tarkemmin siitä sanoa,oli toisen osaston hoitaja.. Voiko nuo...
  13. T

    Fragile X

    Onko ketään jolla on/joka odottaa/jonka lapsella riski saada fragile x? Olen pitkään kärsinyt lapsettomuudesta. Kaksi keskenmenoa takana 08/10 ja 10/10. Kromosomi kokeet paljasti että on riski saada frax-lapsi. Tulokset sain omalta lapsettomuuslääkäriltäni,mutta hän halusi vielä konsultoida...
  14. T

    XX-kromosomeissa toisessa poikkeavuus. XY normaali. Kehitysvamma riskinä.

    Olen kärsinyt jo 8 vuotta lapsettomuudesta. Takana kaksi clomifen-avusteista raskautta,joista molemmat kesken. Kromosomi-kokeiden tulokset sain tänään,joista selvisi että minulla toisessa x-kromosomissa vikaa ja jos meille tulisi poika-lapsi,olisi kehitysvamman riski 25%. On todettu että jos...
  15. T

    Clomit kokeiltu. Mitäs näiden jälkeen?

    Siinäpä otsikossa kysymys. Itselläni siis tilanne se,että lapsettomuutta pian 8 vuotta takana. Todettu endo,josta laparoskopiassa 2/10. Sain clomit 6/10,joilla tärppi 7/10 ja 10/10. Molemmat siis kesken. Söin yhteensä 6 kiertoa clomeja ja nyt ois vielä 2 kuuria jäljellä. Meillä...
  16. T

    Kiinnittymisvuotako?

    Kertokaas kokemuksianne em. asiasta: Millaista? Koska? Itselläni nyt kp 22/25-28 ja kp 19 tuli tasan kerran vessanreissulla pyyhkiessä sitkeää limaa,jossa kirkkaita "verisäikeitä" Tämän jälkeen iltapäivällä heräsin päiväunilta todellla kovaan vihlaisuun jota kesti n. minuutin verran. Koskaan...
  17. T

    Paksu kohdunlimakalvo. Tähystys edessä. Kokemuksia??

    Itselläni tarina on seuraavanlainen. Olen kärsinyt pian 8 vuotta lapsettomuudesta. Minulla todettiin endo 10/09 ja 2/10 olin laparoskopiassa. 6/10 sain clomit,joilla 2 kertaa tärppi ja molemmat kesken. Viimeisin km oli 10/10 ja limakalvo ollut sen jälkeen omituisen paksu,vaikka km vuotokin kesti...
  18. T

    Ovulaatiosta 3 päivää ja pregnyl-piikistä 4 päivää. Alamahassa kipua.

    Eli ovulaatio clomeilla 3 pvää sitten ja tosiaan tuon pregnylin sain myös. Nyt alamahassa oikeella pistelee ja jomottaa. Tärähdys tuntuu myös ikävältä. Mistä tämä johtuu??
  19. T

    Jo kaksi kesekenmenoa. Missä vika? Milloin aletaan tutkimaan?

    Sain juuri tänään toisen keskenmenon,rv 4+6. Raskaus alkoi clomefenilla. Elokuussa sain ensimmäisen keskenmenon ja rv 4+6! Missä vika? Progesteroni mitattiin kolmannessa clomifen kierrossa,jotka olivat 86,8? Hoitaja sanoi niiden olevan oikein hyvät. Myöskin tuolloin kolmannessa kierrossa kävin...
  20. T

    Raskautuminen clomi-"tauolla"?

    Itselläni tilanne se että 7 vuotta lapsettomuutta takana. Clomit otettiin nyt käyttöön ja toka kierto toi plussan.Se meni kylläkin kesken alussa rv4+4. Nyt vuodon alkamisesta 11 pvää. Ovulaatiotesti antaa vahvistuvia viivoja ja kovasti yritetään hyödyntää. Minua huolettaa se että kun lääkäri ei...

Yhteistyössä