Hakutulokset

  1. T

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Huhuu..ollaankos täällä hereillä? Iiik,taaasko mä oon näillä palstoilla :LOL: Aika pitkään roikuin kuumeilijoissa,sitten lapsettomuudesta kärsittiin kun meni 3 vuotta ilman tärppiä. Sitten löytyi endometrioosi ja toinen munasarja vietiin. Syntyi tyttö kun lopetettiin haaveilu ja yrittäminen...
  2. T

    Viivanpaikka(ko)?!

    Ei oo vauvakuumetta mutta täältä saa ehkä vastauksia helpommin...Tässäpä tilanne.. Just tein testin...ollu parina päivänä ällö olo..Lapsia kolme; esikoinen ensi viikolla 3v ja kaksoset 1v3kk...kierukkakin on ollu kohta vuoden! Testissä näkyy väritön alue,eli the viivanpaikka..En oo ikinä moista...
  3. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Onnea kaikille mammoille!! Täällä aikamoista hässäkkää tää elämä...pojat on kyllä tyytyväisiä,syövät ihan hulluna ja nukkuvat 3-4h pätkiä,valveillakin ovat 1-2h putkeen. Esikoinen on ihan mahoton,huutaa ja rääkyy ja kilahtelee joka asiasta..se ääni on niiin raastava,pää halkee,hän...
  4. T

    Tuplamammat 2013-2014

    Joo-oh,on tää vaan melkosta elämää nyt kolmen alle 2v kanssa..Ei ihmistä varten. Esikoinen koettelee meitä niin paljon,huutaa ja kiukkuaa mutta kun kädet ei riitä niin ei riitä. Huutanu äänensä käheeksi ja miestä ottaa kaaliin välillä niin paljon,että pillahtaa itkuun..herkkä mies muutenki. Mun...
  5. T

    Tuplamammat 2013-2014

    maibei Siis joo,toki mä nuo tiedän että alkoholi erittyy äidinmaitoon jne. eikä mulla ole tarkotus juoda ja imettää yhtäaikaa tai ees saman yön aikana...Yyh,tunnenpa itteni nyt huonoksi äidiksi (taas..) kun ees kirjotin koko lonkku-jutusta :ashamed: Mutta kertokaas tuosta...
  6. T

    Tuplamammat 2013-2014

    Täällä hulinoita riittää,esikoinen vaatii huomiota ja ottaa sitä vaikka väkisin..mutta näistä kirjotan joskus paremmalla ajalla. Pari kysymystä kuitenkin ois: Sektiolla synnyttäneet miten runsasta jälkivuoto oli ja kauanko kesti? Mulla alkaa runsastumaan näköjään,varsinkin jos tullu...
  7. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Kotona pojujen kaa,onpa ihana tunne!! :) Kaikilla kaikki hyvin,mutta väsyneitä ollaan.Ja mulla selkä jumissa ja kipein kohta,ei ees maha tai haava..? Pojilla sama rytmi eli kun toisella on nälkä,on myös toisella..se vähä tuottaa harmaita hiuksia.. Nyt mä meen syömään ja huilimaan...
  8. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Saraheinä: juu kaikki hyvin molemmilla vauvoilla. Toisellahan oli lievästi korostuneet aivokammiot,mut vikassa ultrassa osastolla maanantaina,lääkäri sanoi niiden olevan normaalit ja kun ne vielä eilen katsottiin lastenlääkärin toimesta,kaikki on hyvin :) Iik,nyt pitää mennä! Jaksuhalit...
  9. T

    Tuplamammat 2013-2014

    Tulempa mäkin tänne. Pojat syntyivät sektiolla eilen 11.3. Kaikki voidaan hyvin. Painoa a:lla 2860g,pipo 35 ja Herra b 2980g, pipo 36,5 mut pituuksista ei tietoa. Palailen tässä jahka kerkiän :) -Tipetsu ja ukkelit reilu 1vrk- :heart:
  10. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Hengissä!! Pojat syntyivät tänä aamuna 9:55 ja 9:56. Herra A paino 2860g,py 35 ja Herra B 2980g ja py 36,5,pituuksista ei tietoo. Ja 9/9 molemmilla pinnat. Heti pääsivät isin hoiviin,mä olin heräämössä 2,5h. Kivut kerkesivät yltyä torkkujen aikana ja niitä sit taitettiin. On kyllä ihmeen hyvä...
  11. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Täälläpä sitä ollaan KYS:llä!!! Voi hitto että ahistaa ja pelottas niin perkelesti!! :(
  12. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Nohjuuh.. kotona taas.. Mentiin aamulla labran kautta osastolle niinku piti. Noh siellä sit yhteen asti ihmeteltiin kunnes pääsin lääkärin luo. Se sit katto kohdunsuun tilanteen,ei muutosta ylhäällä,takana,kaukana jne. Sektio on sit huomenna, osastolle klo 7. On kyllä ihmeellistä miten ei...
  13. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Snuppa No jooooh..toki olisin tarkistanut että onko Herra Pitkäsorminen lääkäri nyt sitten oikealla asialla ja ihan synnytyslääkäri :laugh: Mä kyllä vaihdoin just sänkyn lakanat,supistelee tai jotain..aion mennä saunaankin,MUTTA synnyttämään en aio lähteä ennen maanantaita,ihan piruuttani...
  14. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Plääh! Eipä oo eilisen kotiutumisen jälkeen ollu 3 supistusta jotka on ihan yksittäisiä. Eli sairaalassa supparit oli vaan lääkkeestä johtuvia,ei mitään oikeita supistuksia,juu nou?! On kyllä syvältä. Te muut jaksatte olla niin reippaita että käytte kaupoissa,kirppiksillä,siivootte ja...
  15. T

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Heippa vaan pitkästä aikaa!! Yhtenä kappaleena edelleen. Olin käynnistyksessä just ti-pe. Eipä tapahdu mitään. On yritetty ballonkia laittaa monta kertaa,mutta kohdunsuu niin ylhäällä ja takana ettei meinaa lääkäri ylettyä siihen ja sisäsuus sen verran kiinni jostain syystä ettei ballonki...
  16. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Tipetsu ei enää jaksa. Ballonkia yritettiin laittaa ihan yhtä hyvällä menestyksellä kuin tähäbki asti, ei vaan mene kohdun sisäsuun ohi. Lääkäri ultrasi eikä mitään syytä keksi miksei mee läpi se katetri. Yöllä supisteli,sain oxanest-nimisen piikin,josta tulee melkosen leijuva olo. Noh,pari...
  17. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Onnea kengännauha pikkumiehestä! Täällä saatu taas yks tabu. Huomenna yritetään taas ballonkia. Jos menee paikalleen,pääsen kotiin v-lopuks ja vaikkei menis, pääsen silti. Sit ma kalvot puhki tai ti sektio.. : /
  18. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Jumaliste..ballonkia yritettiin laittaa,ei onnistunu kun kohdunsuu vieläki samassa jamassa vaikka kuinka supistellu. Tänää vielä yks lääke ja jos ei ala tapahtua niin sektio on seuraava vaihtoehto. Kyllä tämä mamma on jo ylikypsä. -Tipetsu ja tuplakupla rv 38 + 3 joka ei tunnu puhkeevan...
  19. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Äp-peitto ei oo koskaan ollu meillä koskaan käytössä,jonakin korokkeena/pehmusteena tms. kyllä. Meillä oli niin lämmin makkari että pelkkä lakana riitti esikolle,toki ihan vastasyntyneenä oli peitto äp joltain 90 - luvulta, sini-punanen. Tämä nykyinen Äp-peitto on jotenki kankea. Esikoinen ei...
  20. T

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Onnea Bambiina!!! :flower: Täällä sitä köllötellään yhtenä kappaleena. Supparit loppu yön aikana..tai mitä lie ees olivat,liekko suoli ja rakko yhdessä aiheuttivat painetta... Lääkärin kiertoa tässä vähä jo ootellaan,että mitäs nyt. On tää tylsää,pitäs kävellä jne. mut ihan tylsää...

Yhteistyössä