Hakutulokset

  1. A

    Apua outoon asiaan :D

    Kiitos näistä.. Täytyy keksiä jotain.. Rappusillakin makaa kaks tonnin painosta kukkaruukkua, mitkä tosin voisin pitää itse ;) Kanootti kyllä lähtee!!
  2. A

    Apua outoon asiaan :D

    Onko olemassa jotakin lakia joka määrää meidän ostamaan asuntoon jätetyistä tavaroista?? Ostimme siis asunnon viime lokakuussa ja tänne oli jätetty muutamia tavaroita.. Lupasivat tulla seuraavalla viikolla hakemaan. Ei ole näkynyt pyynnöistä huolimatta. Millon olen oikeutettu päättämään niiden...
  3. A

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Tulinhan päivittämään tännekin että prinsessa syntyi 8.3.10 klo 00.46 painoa 3130g ja pituus 49cm <3
  4. A

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    katariina Valkoinen pipo :) En saa jostain syystä yksäriä tulemaan :headwall:
  5. A

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Onko muuten muilla ollut ongelmia KELA:n kanssa? Laitoin paperini jo aikoja aikoja sitten ja tänään tuli päätös, kun äitiyslomaa on kulunut jo yli viikko. Kaiken lisäksi olin koko tammikuun työttömänä joten rahaa ei ole tullut joulun jälkeen mistään. Päätöksestä selvisi että ensimmäisen...
  6. A

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Vähän äippäpoli kuulumisia =) Kävin aamusella äippäpolilla vielä varmistelemassa laskettua aikaa kun siinä ollu vähän epäselvyyttä "alusta" asti.. Painoarvioksi saatiin 2,8kg, kaikki mitat vastasi suurinpiirtein viikkoja niin ei alettu päivää siirtelemään :D Tytöllä kuulemma kauniin...
  7. A

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Vieläkö kehtaan ilmottautua joukkoon vallattomaan?!? Taka-alalta seuraillu jo piiitkän aikaa mutta ei oo vaan saanu aikaseksi kirjotella mitään... :snotty: Elikkä esikoista odotellaan ja laskettu aika olis 6.3.2010. Ja tyttöä lupailivat! Jännittää vain kun on äippäpoli käynti vielä edessä...

Yhteistyössä