Hakutulokset

  1. E

    Tamperelaiset äidit

    Niin, ja tyttöjä siis molemmat, jos sillä on merkitystä :D
  2. E

    Tamperelaiset äidit

    Täällä myös Hervantalainen 2 lapsen äiti. Esikoinen 4,5v (tarhassa parina päivänä viikossa), pikkukakkonen on nyt 4kk.
  3. E

    tämmöisen raskaustestin tein...

    kiitos onnitteluista! =) mukava yllätys miehelle kun kotiutuu.. :heart:
  4. E

    tämmöisen raskaustestin tein...

    huh!! nyt kun testistä on hetki mennyt niin viiva on huomattavasti selkeämpi luonnossa. Nyt kädet kyynerpäitä myöden ristiin että tää on sitä mitä toivotaankin.. :heart:
  5. E

    tämmöisen raskaustestin tein...

    Keskenmeno ollut 2kk:tta sitten, jälkitarkastus tehty ja kaikki ollut siinä ok. Yksi normaali kierto ollut välissä, ja nyt pitäisi kp olla 25/28. Ja tällaisen sain. Näettekstekin haaleen plussan? Olen niin ällikällä lyöty, toiveissa on ollut mutta yritystä ei niinkään paljon vielä ;)...
  6. E

    miten lisään kuvan?

    kiitos! :flower:
  7. E

    miten lisään kuvan?

    tuossa on tuo lisää kuva-kohta mutta kun ei tapahu mittään... :(
  8. E

    miten lisään kuvan?

    ..niih, miten mä lisään tänne kuvan, kun tein äsken raskaustestin ja haluun teidänkin silmät kertoon näkemyksen, kun en omiani usko!!
  9. E

    näenköhän omiani? ;)

    olemme saaneet selvän plussan!! äärettömän onnellinen olen!! :heart:
  10. E

    näenköhän omiani? ;) (siirto tänne...)

    kiitoksia :)
  11. E

    näenköhän omiani? ;) (siirto tänne...)

    tästä kyselystäni on nyt vähän aikaa, mutta onnessani on pakko tulla vielä kertoon että oon nyt eilen testannut ihan SELVÄN plussan, eli sellaisen jonka mieskin näki :D olemme kovin onnellisia asiasta!!! lähipiirille ei oikein vielä uskalla kertoo (ilmeisesti vko 5 vasta), niin saako täälä...
  12. E

    näenköhän omiani? ;) (siirto tänne...)

    Noni! alko itkettää tääkin että ihmiset vastaaa mulle. mä oon kyllä sekava nainen! :laugh: sitäkin mietin että normaalisti mun on rinnat TODELLA kipeät alkaen n.vkoa ennen menkkoja, nyt ei mitään.. ja menkkakipuja/vihlovaa kipua alavatsalla ollut n. viikon... toivotaan!!! :heart:
  13. E

    näenköhän omiani? ;) (siirto tänne...)

    aargh, kun olis kunnon kamera!! :) tolla mun vanhalla nokialaisella ei sais selvää kuvaa edes norsusta... jos parin päivän päästä koittas.. :D
  14. E

    näenköhän omiani? ;) (siirto tänne...)

    nyt menossa kp 28/28-30, ja olin äsken apteekin omalla testaavinani haalean haalean haamun, mutta oon niin kuumeissani että oikeesti pelkään että silmät valehtelee!! oli siis tosi haalea..kuinkahan nopeesti uskaltais testata uudelleen? kokemuksia? :) mitäs luulette sanoisko nää oireet mitään...
  15. E

    näenköhän omiani? ;)

    nyt menossa kp 28/28-30, ja olin äsken apteekin omalla testaavinani haalean haalean haamun, mutta oon niin kuumeissani että oikeesti pelkään että silmät valehtelee!! oli siis tosi haalea..kuinkahan nopeesti uskaltais testata uudelleen? kokemuksia? :) mitäs luulette sanoisko nää oireet mitään...

Yhteistyössä