Hakutulokset

  1. Äiti ja Lumia

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Pikaisen kommentin vain heitän. Neiti kutsuu leikkimään. jaahassu Mun tädin häissä oli tarjolla vain kattiloittain tosi hyvää lihasoppaa ja sen seurana vaalea ja tumma leipä. Tais siinä sit leivänpäällisiä olla ja en muista oisko sit ollu vielä joku salaatti ?! Kahvin kanssa oli tarjolla...
  2. Äiti ja Lumia

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    jaahassu Todella isot onnittelut halipusujen kera ! :heart: Voi ei, mulla on nyt yhtäkkiä tullut välillä mieleen ajatuksia ja haaveita naimisiinmenosta. Koskaan aiemmin ei sellaisia ollut, mulle kun on todella tärkeää, että liitto sitten kestää sinne ihan hautaan asti ja meillä miehen kanssa...
  3. Äiti ja Lumia

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    heipparallaa vaan kaikille. Jaahas, mistähän sitä nyt sitten alottais. Meillä on ollut aivan mahdoton päivä tänään. On nimittäin kiljuttu, naurettu ja varsinkin kontattu. Nukkumaan ei millään suostunut, moneen otteeseen yritin. Nyt sitten viiden aikaan kirjaimellisesti simahti, oli niin...
  4. Äiti ja Lumia

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Vielä nopsa lisäys. Tässä samassa pahoittelen kirjoitusvirheitä. Asha kirjoitit konttaamisesta Minäkin olen tästä lukenut, ja myös, että jos konttaamisen jättää väliin on todennäköistä, että isompana on sitten lukihäiriö. Konttaaminen kehittää jotain aivojen osaa, joka just tähän...
  5. Äiti ja Lumia

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    pneumokokkirokotus Me saatiin toi pneumokokkirokotus ilmatteeks, tuon Lumian sydänvian vuoksi. Tuliko teille ketkä sen olitte ottaneet siitä mitään sivuoireita ? Me ollaan kans saatu sitä nyt kolme annosta, viimenen tuossa ihan vastikään. Kahdella ensimmäisellä kerralla huomasin pari päivää...
  6. Äiti ja Lumia

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Heipparallaa. Pistättekö pahaksenne jos mukaan keskusteluihinne tunkeudun ? Olen keskusteluitanne seurannut jo raskausviikolta 20 alkaen, joten tunnen osan jo paremmin kuin arvaattekaan :D Meidän ihana prinsessamme syntyi 30.5, eli huhtivauva ei siis ole, mutta kun tuo toukokuun ryhmä on niin...

Yhteistyössä