Hakutulokset

  1. B

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Meille syntyi pikkuinen tyttö 14.12. Rv 38+6, painoa 3100 ja pituutta 49cm.
  2. B

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Vaikka en täällä käykään kirjoittelemassa, niin lueskelen kyllä aina kun ehdin. Joten listoilla haluan pysyä edelleen :) Nimenhuutoon: babar, la 22.12, toinen lapsi, tyttölupaus ja synnärinä Jorvi babar 23+2
  3. B

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Huomenia! Varhaisultrassa käyty ja siellä näkyi pikkuinen :heart: joka jumpsutti kovasti. Aivan ihana tunne sitä katsella. Viikkoja piti mun laskujen mukaan olla tasan 7, mutta vastasi 6+3. Ei se lääkäri sitä yhtään pahana pitänyt sanoi vaan että hyvinkin voi olla heittoa ja ovulaatiotikut...
  4. B

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    oonalle :hug: Noista seuloista..mä en muista että sellasta olisi edes tarjottu, kun esikkoa odotin. Onkohan se käytäntö muuttunut tässä neljän vuoden sisään vai olenko mä vaan missannut koko asian aiemmin :ashamed: No ei sillä että me oltais niihin osallistumassa, mutta tosiaan sitä näyttää...
  5. B

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Aika tasaisesti täällä näyttää olevan sellaisia, joilla on oireita ja taas melko lailla oireettomia. Mulla on itellä kovin epätodellinen olo, kun ei tunnu paljon missään. Ei kyllä ollut esikoisestakaan kummemmin oireita, mutta sillon en oikeastaan tarkkaillut itseäni yhtä paljon. Nyt on aika...
  6. B

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Lisäätkö mutkin tuohon pinoon. Eli laskettu aika 22.12, toinen lapsi tulossa ja synnärinä Jorvi. Kiitos :wave:
  7. B

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Heippa kaikille! Haluaisin mukaan tänne joulutonttujen pariin. Pakko vihdoin uskoa että raskaana olen..vaikka takaraivolla koko ajan pelko siitä että joku menee vikaan. Osaisipa olla hermoilematta, kun ei asia ole omassa kädessä kuitenkaan. Meille siis tulossa 2. lapsi ja laskettu aika on...
  8. B

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    mgmut voi siirtää tonne plussanneisiin kanssa. Kai se on pakko uskoa että raskaana sitä nyt ollaan. Tänään tuli niin selkeä plussa apteekin raskaustestiin :heart: Taidan hipsiä tuonne joulukuisiin... Toivon kovasti vauvatuulia tähän pinoon ja ihanaa kesän odotusta kaikille!!!!
  9. B

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    ON: mä olen yrittänyt vähän pysytellä täältä poissa. Kai sitä vaan yrittää suojella iteään pettymykseltä ja jotenkin tänne kirjoittaminen on tosi vaikeeta. Ihmeellinen otus olen :laugh: No joo nyt taitaa olla jo dpo 22...dpo 12 testiin haamuviiva. Sen jälkeen en ole testannut, enkä...
  10. B

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Minnäi :hug: Kunpa elämämme eilistä koskaan ollut ei ois, silloin paremmin huomisen kestää vois. Mutta sen tiedämme jokainen, ilman eilistä ei voi tulla huominen. Mulle tulee tämä miete aina mieleen, kun ajattelen keskenmenoa. Kun itellä meni eka raskaus kesken aikoinaan, se suru oli...
  11. B

    Raskauskeijun r-testit

    Minkälaisia kokemuksia teillä täällä on raskauskeijun liuska raskaustesteistä, onko niissä aina viivanpaikka? Siis aivan selkeästi erottuva sellainen?
  12. B

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    miimii :hug: voimia kovasti
  13. B

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    vib onhan se tapa tuokin puhdistaa se puhelin :laugh: oliskohan toi nyt sitä itteensä, raskauden aiheuttama höperyys ;) Tuli jotenkin keväinen olo tästä uudesta pinosta. Tai sitten mieliala on muuten vaan odottavan iloinen, niin kuin yleensä aina tähän aikaan kiertoa. Mukavaa Pääsiäista...
  14. B

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Huomenia! Mut voisi lisätä piinailijoiden joukkoon. Dpo1 tänään
  15. B

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    mg tosi kiva kun päivittelet..pysyy mukana omassa kierrossa, kun käy täällä välillä tarkistamassa vib toi juokseva valkkari on mulla ainakin se ihan ensimmäinen raskausoire oikeastaan. Sitä ainakin ite aina tarkkailen kovasti oviksen jälkeen..mutta ei ole vielä kuulunut :D Mites muuten noi...
  16. B

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    mg vasta yk 3 KS09 :hug:
  17. B

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Jos viitsisi joku päivittää. Tänään sitten kp 1/35. Masentaa.
  18. B

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Onnea Sanelma plussasta :flower: On se ihme miten kaksi viivaa tikussa voi tehdä ihmisen kumman onnelliseksi.
  19. B

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Olisiko täällä tietoa kellään, mikähän mahdollisesti on vialla jos menkat kestää sellaset 10 päivää..ei vuoda paljoa mutta kuitenkin sellasta tuhruvuotoa viimeiset 3-4 päivää. Jos kuitenkin ovisoireet on ihan ok ja kierto kuitenkin melko tasainen. Lähinnä mietin vaikuttaako tuo jotenkin...
  20. B

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Huomenia kaikille! Pakko kysyä teiltä tätä asiaa, kun hermot menee oikeasti. Terstasin dpo 11 negan herkällä testillä (10). Eikös se niin ole että noin herkän testin pitäisi näyttää tuossa vaiheessa jo ainakin haamua tai jotain, eli toiveet tästä kierrosta voisi heittää. Ei kyllä sen kummempia...

Yhteistyössä