Hakutulokset

  1. H

    Inseminaatio

    :hug: mariq Hirmuisesti voimia :hug: Täällä pp16 vaihtua tänään kp1:ksi. :'( Ei näköjään ollut insseistä apua meille :headwall: Hoidot jatkuvat kai sitten ensi syksynä ivf:llä :'( Olo on tällä "onko tätä pakko jaksaa ja kestää...MIKSI tää on niin vaikeaa" :headwall: :headwall...
  2. H

    Inseminaatio

    Tinttara83 :hug: Mites se täti nyt jo tuli käymään ? Voimia teille :hug: Kaz:lle samoin paljon haleja :hug: Ja mariq:lle myös. onnellinen onneton hirmuisesti onnea ja tarrasukkia toukalle masuun :flower: Kyllä tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta, et toiset jotka oikeesti koko...
  3. H

    Inseminaatio

    Tinttara83: Missä mennään ? Onko mitään tuntemuksia ??? Entäpä Kultapanda: sulla taisi eilen olla ultra ? Miten inssiin, pääsetkö tällä viikolla. Omasta navasta ei paljon kerrottavaa. Menossa pp7, eikä oikeastaan mitään tuntemuksia. Kolme raskaustestiä tilasin jo, tulivat eilen...
  4. H

    Inseminaatio

    Tinttara83 onnea piinailuun. Sinulla kumminkin jotain "oireita", toivotaan et ois raskauteen liittyviä :heart: Mulla tosiaan vasta pp2 menossa, miten sitä sais ajatukset pysymään poissa koko hommasta...tää tuntuu niiiin piinaavalta. Kultapanda, mulle myös clomit aiheutti päänsärkyä, ja...
  5. H

    Inseminaatio

    Täällä uusi palstailija, jos joukkoon vielä mahtuu. Meidän historiasta sen verran et minä 29v ja mies 32v. Lasta alettiin yrittään 04/2001. 10/2003 hakeuduttiin hoitoon, diagnoosi pco-tyyppiset munasarjat sekä miehellä hiukan epämuodostumaa sekä hitautta simpoissa...kokeiltiin pelkkiä clomeja 4...

Yhteistyössä