Hakutulokset

  1. L

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei tytti82 ja pure love! Kotimaan adoption yläikäraja lapsen(vauvan) saamiseen on se 40v, eli uskoisin niin että lähellä 37-38 ikävuotta neuvontaan mennessä voisi olla epävarmaa lapsen saaminen, mutta kolmikymppinen on ihan sopivan ikäinen! Itse olimme siinä *hetkinen, laskee* kolmenkympin...
  2. L

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Joo, siitä siivouksesta on ihan turhe tehdä sen suurempaa numeroa. Itse olen työssä jossa käyn myös ihmisten kodeissa, ja jotkut oikeasti asuu taloissa joissa en toivoisi kenenkään asuvan. Aivan siivoamattomissa, ränsistyneissä, ilman sisävessaa (ihan muista kuin ekologisista syistä) ja lämmintä...
  3. L

    Minkä kokoinen remu ensi talveksi

    jos nyt lassie 98 / reimatec 92. Mikä ensi talveksi, 104??? Tyttö siis 3v nyt.
  4. L

    Perheeseen sekä sijais- että adoptiolapsia?

    Meille sanottiin ainakin, että sijaisperhe ei enää ole lapseton, eli kotimaan adoptiolasta ei voisi saada. No ehkä jos on ollut lyhytaikaisia sijoituksia, niin silloin. Mutta me myös sijaisvanhemmuutta pohdimme, niin näin meitä neuvottiin; ensin adoptio (kotimaan) ja sitten vasta...
  5. L

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei kaikille, olen aina silloin tällöin täällä seikkaillut viestejänne lukemassa. Sen verran taustoistani että meillä on kolmevuotias adoptiolapsi kotimaasta :heart: . Häntä odotimme melkein neljä vuotta. Kotimaan adoption lapsista oman tietämykseni mukaan: Mutta ymmärtääkseni kotimaan...

Yhteistyössä