Hakutulokset

  1. B

    Rillipäät!

    Hei kuinka usein muuten hankitte uudet lasit? Mulla on yleensä ollut jotain pari-kolme vuotta, ennen kuin olen hankkinut uudet. Nyt kohta taitaapi olla ennätys ja olen käyttänyt neljä vuotta samoja rillejä. Mua myös kiinnostais tuo, mistä saisi edullisimmin hankittua.
  2. B

    Mitähän sitä keksis tänään ruuaks? Mitä te teette?

    Ne on ihan sairaan hyviä. Kerran kaupassa katselin sitä cannelon-pakettia ja innostuin kokeilemaan. Ne onnistui tosi hyvin ja sen jälkeen olen tehnyt niitä aika usein. En tee ihan sen ohjeen mukaan vaan oman virityksen ja tulee aivan käsittämättömän hyviä. :D
  3. B

    Miks mä haluisin taas vauvan?!?

    No mitä mieltä miehesi on asiasta? Jos olette molemmat valmiit, niin eikun yrittämään. Vaikka eipä niitä vauvoja niin vaan automaattisesti "tilata". Tulee jos on tullakseen tai sitten ei.
  4. B

    Mitä teet tänään lastesi kanssa?

    Käydään jossain vaiheessa kävelemällä lähikaupassa, saa kivasti raitista ilmaa ja jatketaan kesken jäänyttä palapelin tekemistä. Muuten ei olla tarkemmin suunniteltu tämän päivän kuviota.
  5. B

    Mitähän sitä keksis tänään ruuaks? Mitä te teette?

    Mulla olis kaks vaihtoehtoa. Joko makarooni-jauhelihamössöä (keitän makaroonit ja paistan jauhelihan, sekoitan ne sitten keskenään) tai pottumuusi-jauhelihaa (teen muusin ja sekoitan siihen paistetun jauhelihan). Helppoja ja nopeita vaihtoehtoja. :)
  6. B

    Siis oikeesti

    En usko, että johtui henkilökohtaisesti sinusta. Ehkä he halusivat tulla sinne keskenään ja tulivatkin sitten, kun näkivät teidän lähteneen. Jotkut viihtyvät omissa oloissaan, vaikka kyse onkin yleisestä paikasta.
  7. B

    Miten Jehovantodistajille sanotaan nätisti, etten halua puhua uskonasioista?

    Yleensä osaan sanoa nätisti ja olla kohtelias, mutta puhelinmyyjät ja jehovantodistajat on sellaisia, joille mulla ei riitä ystävällisyys. Aikoinaan kun mulla ei ollut salaista numeroa ja joku puhelinmyyjä soitti, löin joko samantien puhelimen kiinni tai sanoin enintään, että ei kiinnosta ja...
  8. B

    Miten vois itse oppia leikkamaan hiuksia?

    Tuo oli hyvä vinkki, minkä unohdin mainita. Ehdottomasti tosiaan kannattaa olla kunnolliset hiuksien leikkuuseen tarkoitetut sakset. Jollain tylsillä keittiösaksilla leikkaus voi olla todella turhauttavaa.
  9. B

    Miten vois itse oppia leikkamaan hiuksia?

    Niinkuin tuossa jo joku vastasikin, niin harjoittelemalla. Mä olen leikannut itseltäni teinistä lähtien hiukset. Olen tässä käynyt parinkymmenen vuoden aikana varmaankin maksimissaan viisi kertaa kampaamossa sinä aikana, esimerkiksi jos olen halunnut permanentin tai jotain vastaavaa.
  10. B

    G:saako teidän jääkaappiinne kiinnittää piirustuksia yms?

    Kyllä saa. Nytkin siinä on tyttäreni ja kummityttäreni tekemät piirustukset, sekä postikortteja ulkomaanreissaajilta.
  11. B

    Mielipiteitä nimestä Mirella Olivia?

    Minun mielestäni kaunis nimi, tosin ymmärrän, että joidenkin mielestä tuo saattaa olla vähän hienosteleva ja erikoisuuksia tavoitteleva nimi. Silti pidän tuosta ja jos itse tykkäät, niin ei muuta ku vaan.. :) :flower:
  12. B

    Onko teillä koskaan päiviä,

    Kyllä on. Mutta välillä käy niinkinpäin, että kun tekee jonkun todella pienen ja vaatimattoman jutun, esimerkiksi siivoukseen liittyen, niin tuntuu, että koko kämppä on kokenut uuden ilmeen. :D
  13. B

    Näkeekö mistään enää eilistä Martina&Esko jaksoa???

    Telkkarista tulee lauantaina sekä maanantaina uusintana.
  14. B

    Onko vika lampussa vai käyttäjässä?

    Vastauksesi oli ilmeisesti suunnattu aloittajalle, mutta vastaan omalta osaltani tähän. Tuossa ostamassani seinälampussa max on 60 ja käytän siinä 40 hehkua, joten ainakaan tässä tapauksessa ei johdu liian isosta tehosta.
  15. B

    Onko vika lampussa vai käyttäjässä?

    Mulla vähän sama ilmiö. Ostin tuossa joulun tienoilla uuden seinälampun. Juuri tänä aamuna vaihdoin siihen jo kolmannen hehkulampun. Alkaa meneen hermot.. Nyt jos vielä kerran kärähtää tässä lähiaikoina, niin heivaan koko seinälampun ja hankin uuden.
  16. B

    Lapsi kipeä, rahat loppu, mies syyllistää...huoh

    Miehellä on ilmeisesti kauhea kynnys kysyä rahaa siskoltaan tai keltään muultakaan. Kokee sen äärettömän nöyryyttäväksi ja siksi ajattelee, että sä voisit kysyä. Todella inhottava tilanne tuollainen.
  17. B

    Voiko mennä kylään vaikka lapsi on oksentanut eilen?

    En todellakaan menisi levittämään tautia eteenpäin ja selittäisin tilanteen myös vastapuolelle.
  18. B

    Eikä toimi fb vieläkään :/

    Mulla toimii..

Yhteistyössä