Hakutulokset

  1. Y

    Kaakonkulman Odottajien syksy 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttyvät)

    Tosiaan siis minulla esikoinen tulossa ja itse olen 23v ja kerkeän täyttää 24 ennen vauvan tuloa. :) Hain tänään postista tilaamani puuhamaton ja ai että miten hieno! Lehessä oli ilmotus, että lastentarvikkeessa olis jotain tarjouksia ja kyllä vähän tekis mieli mennä. Mies kuitenkin...
  2. Y

    Kaakonkulman Odottajien syksy 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttyvät)

    Jessi78 Kotkassa asustellaan :) Mulle koksissa sanottiin tuosta veriseulan tuloksesta, että soittavat 2 viikon sisään, jos jotain hälyttävää on. Siinä sitte pari viikkoa hermoilin ja odottelin soittoa jota ei onneksi tullut. Minttis saattaakin osua samaan aikaan sitten keväällä äippäpolille
  3. Y

    Kaakonkulman Odottajien syksy 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttyvät)

    Moikka! Minäkin voisin tulla tänne keskustelemaan jos sopii :) Laskettuaika on 29.3 ja Koks on sairaala. Rakenneultrassa ei kysytty kumpi on tulossa vaan jännäillään sitä loppuun asti =)
  4. Y

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Onnea Maiku! Eka ovisplussa (kp15) testattu aamulla! :heart:
  5. Y

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Onnea sane!! :flower: :heart: ON: Kävin tänään ensimmäisessä clomifen-ultrassa (nyt siis kp10) ja löytyi 3*13mm follia, lisäksi 2x9mm ja yksi 12mm! Erittäin hyvä vaste kuulemma :D Nyt peukut pystyyn, että vielä ovuloisin :) Jännitin kyllä aivan kamalasti tuota ultraa.
  6. Y

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Moikka! Sopiiko tulla vielä mukaan keskusteluun? Täällä yksi 23-vuotias pco:lainen. Elikkä jotain PCO:hon viittaavaa lääkäri havaitsi jo kun olin 15v. Jouduin aloittamaan 14-vuotiaana epilepsialääkityksen ja osaava lääkäri määräsi minulle merkkiä, jota ei nuorille tytöille saisi määrätä...
  7. Y

    Nivelpsoriasis?

    Oli pakko rekisteröityä, kun huomasin tämän keskustelun. Kurpitsa missä sairaalassa sinua hoidetaan? Minulla on juuri samanlaisia kokemuksia, kuin sinulla ja sain diagnoosin ja oikeaa hoitoa vasta, kun vaihdoin kokonaan lääkäriä! Toivon ettet ole saman lääkärin uhrina, kuin mitä minä olin 3...

Yhteistyössä