Hakutulokset

  1. Y

    Välikausivaatteiden hinnat hakusessa

    itse ostin viime keväänä lapselleni housut&takin reiman joka oli sen 49e ja on kyllä ollut hintansa väärti...otin reilumman koon..hihoja saa käännettyä resorin kanssa ja housut istuu kuitenkin ihan hyvin :) talvihaalari on ollut muutakin kun reimaa mutta kyllä on todella laadukkaita vaatteita...
  2. Y

    syyskuussa 2010 synnyttävät

    kantriselle :'( itse kävin tänään varhais ultrassa ja kaikki oli niin kuin pitikin viikkoja menkoista 7+3 mutta heitti muutamalla päivällä mutta la ei muutu 19.9! kohdunsisäinen ja sydänmen syke näkyi hienosti :heart: pahoinvointia on ihan kauheesti ja siitä johtuen myös väsymystä sekä...
  3. Y

    syyskuussa 2010 synnyttävät

    moikka! ite sain sikapiiki jo syksyllä pitkäaikaisen sairauden takia..mutta niinhän on puhuttu että toinen "aalto"tulisi keväällä/ens syksynä tätä sikalentsua. joten jollen olisi jo saanut piikkiä ennen raskautta niin itse sen ottaisin! mulla oli edellisessä raskaudessa veristä vuotoa rv 11+...
  4. Y

    syyskuussa 2010 synnyttävät

    Elikkäs täällä olisi la 19.9 ja plussattu tällä viikolla! Tämä on siis toinen raskaus, kotona on 2-vuotias taapero =) täällä ilmennyt kovaa väsymystä,kahvin haju etoo (jota ennen join monta kuppia). paljon pelkään ekoja viikkoja sekä tuleeko tästäkin raskaudesta yhtä kauheita oloja kuin ekasta :/

Yhteistyössä