Hakutulokset

  1. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Irene80 :wave: kiva jos joku on kaivannut mun kirjoittelutauon aikana! Salvia Ei mitään, saa paukauttaa suoraan kysymykset. Kiitos kysymästä, nyt on taas "paketti" pysynyt kasassa :D , en ole ainakaan huomannut mitään. Hyvä muuten että tuli puheeksi, täytyykin taas tässä rutistella...
  2. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Heips pitkästä aikaa minunkin puolestani! Nyt kun alkaa itsekin uskoa tähän odotukseen ja asiasta on kerrottukin jo aika monelle, niin reaalimaailman tukiverkosto alkaa olla todellisempi kuin nämä nettiympyrät. On kirjoittelu jäänyt nyt paljon vähemmälle, vaikka minäkin kyllä lukemassa olen...
  3. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Salvia Järkytyin kun viime viikolla rankemman päivän jälkeen illalla suihkussa huomasin kohdunnipukan tai minkä lie pilkistävän melkein ulkona! Ja eilen sama juttu kun oli ollut paljon jalkeilla ja puuhannut kotihommia yms koko päivän. ÄLLÖVAROITUS Olen joskus kuullut urbaanilegendan (täytyi...
  4. S

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    metsäneläin Ei maltettu enää olla kertomatta isovanhemmille viime viikolla (rv 9+), kun nähtiin molempia niitä helatorstain tienolla. Ja samalla piti kertoa lapsillekin, kun mummi olisi taatusti lipsauttanut... Mutta ei lapset heti sitä ihan tajunneet (3v ja kohta 5v), vasta toissailtana...
  5. S

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Hei! Ilmoittautuisin tänne joulukuisten pinoon. Tuntuu, että tässä rupeaa kaipaamaan vertaiskokemuksia samassa vaiheessa menijöiltä. =) Viikkoja on kasassa nyt 10+3 ja la lääkärin mukaan 12.12., vaikka laskurit netissä antavatkin 13.12.. Viikon päästä perjantaina on np-ultra, niin sieltähän...
  6. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    nimi.............ikä.....hoito/paikka.............syn.sairaala.....tyt tö/poika RouvaPapunen...27........1.icsi/ovumia..................VKS AaVee...............27.......1.ivf................................K_PKS (la 30.11.) Meriharakka.......36........2.icsi/ovumia..................Satks...
  7. S

    Kolmatta odottavat 2010

    Tulin poksumaan maanantain kunniaksi. Keskiviikkona pääsee ultrassa kurkkaamaan taas masuun :) Stigu 9+0 POKS
  8. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Pikaisesti tällä erää tulin poksumaan. Viikonloppu meni nukkuessa reilut 12 tuntia/päivä...! :ashamed: No oli lauantaina ihan aktiviteettiäkin, kävin pitkästä aikaa jumpassakin. Stigu 9+0 POKS!
  9. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    tytti82 Hienoa että yksi syke löytyi, mutta onpa toisaalta kurjaa jos toinen on hiipunut. Olit kyllä epäilystesi kanssa oikeassa että jotain mätää oli. Mulla oli se eka ultra rv 7+2 ja en mikään sen sykeliikkeen lisäksi erottanut kuin harmaata massaa mustana näkyvässä kohtuonkalossa...
  10. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    hugsy :hug: Voi ei, nuo on sellaisia uutisia mitä kukaan ei haluaisi kuulla ja kaikki pelkäävät. Voimia teille. Ovis Mun allergialääke on Rinomar-merkkistä, mulla on sitä joskus aikaisemmin ollut, lääkäri kysyi mitä olen aiemmin käyttänyt ja tarkisti sitten että pitäisi olla tuon ok...
  11. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    katjuzka, Tytti82 ja heni Tervetuloa mukaan ja iiiiisot onnittelyt plussasta!! :flower: :flower: Kyllä epäilykset sintin olemassaolosta mullakin jatkuu, vaikka syke on nähty. Varmaan vasta kun maha rupeaa kasvamaan joskus kuukauden (?) :o päästä rupeaa itsekin uskomaan. Mä olen ollut...
  12. S

    Kolmatta odottavat 2010

    Heips pitkästä aikaa! En ole viikkoon täällä oikein ehtinyt käymään kuin vilkuilemassa, jäi maanantainen poksautuskin väliin :) Viherpikkurilli Onpa aikamoinen tapaus sun ystävä, vai on kyse osaamisesta "synnyttää oikein"!! :laugh: Eiköhän se helppous riipu pääosin perintötekijöistä ja...
  13. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Ovis kysyi laskurin liittämisestä. Olen noita palstoilla nähnyt ja itsekin ihmetellyt, nyt sattumalta löysin kaverin facebook-sivun kautta www.lilypie.com sivulle, josta sen saa tosi helposti tehdyksi. Tähän palstan tekstiin se lisätään bannerin luomisen viimeisessä vaiheessa annettavana...
  14. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    kirma Sykettä eilen siis etsittiin ultralla ja näkyi sellaisena pienenä väpätyksenä ruudulla. Ei tosiaan vielä kuulohavainnot mahdollisiakaan :) Tukivöistä: minullakin on ennestään Carriwellin tuki"tuubi", joka vain kevyehköä tukea tarvitsevalle on tosi mukava päällä, mutta keventää silti...
  15. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    En ole ehtinyt palstoille muutamaan päivään kuin pikaisesti kuulumisia lukemaan. Ja sitten jännäsin niin sitä varhaisultraa ettei oikein mitään kerrottavaakaan ollut.. Tänä aamuna se sykkeenetsintäultra sitten oli ja kyllähän sieltä pieni väpätys löytyi. :heart: Tuulimunaa pelkäsin, kun niitä...
  16. S

    Kympin hoidot

    Ihan ensin, Salvia ja Heni :flower: :flower: :flower: Valtavasti onnea!!!! Ihanaa että plussia on tullut taas! Tsemppiä kaikille piinailijoille ja punktioon sekä siirtoon menijöille, tällä viikolla näyttää olevan ihan ruuhkaa sillä rintamalla. Ja lämmin :hug: niille, joille ei tällä...
  17. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Ovis Joo, mä olen kanssa kuullut ennusteen pahasta koivupölykeväästä, vitsit... :( Maricce Toi nälkäisenä unen odottaminen on tosiaan toivotonta. Minäkin heräilen isompien lasten tai miehen kuorsauksen :/ takia usein öisin ja jos ei heti uudestaan nukahda, niin sitten on pakko käydä...
  18. S

    Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

    Heips kaikille! Täällähän on tänään tullut paljon tekstiä, viikonloppuna oli hiljaisempaa, kun kävin kurkkimassa. Onnea kaikille ultrassa hyviä uutisia saaneille! :flower: Kirma Kylläpäs on sulla supistellut. Toivottavasti lepo auttaa eikä jatku päivittäisenä. Se on ilkeän tuntuista, vaikkei...
  19. S

    Kolmatta odottavat 2010

    Heips kaikille! :snotty: Nuhanenänä olin viikonlopun, aivan tukossa katupölystä ja kai lepästä, vaikka en koskaan ennen moisista ole oireita saanut. Vieläkin jotenkin umpiossa oleva ole. En uskaltanut ottaa mitään lääkkeitä, joten nenää huuhdellen ja jatkuvasti niistäen vain mentiin. Koivun...
  20. S

    Kolmatta odottavat 2010

    Zeena ja Keffeli Jaksuja talonrakennukseen! Se taitaa olla ihan hc-touhua pienten lasten kanssa ja vielä raskausväsymyksen kanssa. Puhumattakaan siitä, ettei itse välttämättä pysty mahalta ja pahoinvoinneilta urakkaa kauheasti edistämään. Me mietitään kanssa tulevaisuuden asumista, nippa nappa...

Yhteistyössä