Hakutulokset

  1. E

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Tehän viihdytte sitten kotona pitkään jos kolmevuotiaaksi lapset ovat kotona.Itselllä oli kyllä suunnitelmissa sama ennenkuin lapsi oli edes syntynyt mutta mieleni muuttui sitten aika nopeasti ja lapsi aloittaakin tällä kuulla päiväkodissa. Imettämisestä:en imettänyt kuin pari kuukautta joten...
  2. E

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Mekin ollaan mukana edelleen:wave: Meillä nukutaan kahdet päikkärit vielä mutta varmasti helmikuulla muuttuu,kun menee päiväkotiin.Yöt menee myös hyvin,illalla mennään puol kymmenen nukkumaan ja aamulla herätään kahdeksan aikoihin. Onkos täällä paljon äitejä jotka aikovat olla kauemmin...
  3. E

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    Lähdemme lomailemaan mexicoon 1,5kk:si :)
  4. E

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    Meillä ei vielä tule varmaan hetkeen 1-vuotis mittoja,kun lähdetään tässä vähän pidemmälle lomalle ja tulemme vasta tammikuussa kotiin.Mutta hyvinpä tuo poika tuntuu kasvavan ja jaksavan:) Onnea vaan kaikille plussanneille,ootte kyllä aika rohkeita..Itsestäni ei olisi vielä toisen lapsen...
  5. E

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    taaperotx5, mielellään tulen listalle mukaan. olen ahkera lukija mutta olen niin huono komentoimaan..mutta jospa nyt innostuisin vähän enemmän kirjoittelemaan,kun alkaa jo olemaan helpompaa tuon taaperon kanssa:) Elikkä lapsi on minulle ensimmäinen,poika. syntynyt 17/11 3165g ,50cm. Täällä...
  6. E

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    Kyllpäs olen odottanut tätä,että siirrytään tänne taapero puolelle =) On se vain mukavaa,kun nuo pikkuiset kasvaa ja pian saa viettää jo 1-vuotis synttäreitä.
  7. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut syyskuussa

    Maitotuotteista sen verran,että meilllä syödään maustamatonta jogurttia ja sinne sekaan päärynä tai mangososetta niin johan maistuu,sama myös rahkan kanssa. Oikeaa maitoa olen myös antanut jonkin verran ja tykkää myös siitä. Leipää meillä myös syödään,joko ruisleipää tai rieskaa ja siihen päälle...
  8. E

    millä maitotuotteella aloittaa??

    Kiitos vastauksista,näillä ohjeilla mennään:)
  9. E

    millä maitotuotteella aloittaa??

    Vauva alkaa lähestyä kymmentä kuukautta ja olenkin jo miettinyt,että minkälaisilla maitotuotteilla sitä olisi hyvä totutella..kun eikös se ole niin,että pelkkää maitoa ei viitsi ihan ekana koklata??? Kertokaapa vinkkejä=)
  10. E

    Te, joilla on vain yksi lapsi...

    Minulla on yksi lapsi ja en aio hankkia lisää. Ja syy siihen on vain,että en halua enempää lapsia ,kuin tämän yhden kultakimpaleen,joka minulla on. En tiedä miksi siihen pitäisi olla joku syy,että miksi ei halua enempää,kuin yhden lapsen?? Minulta/meiltä ei ole kukaan kysellyt tai...
  11. E

    lapsen aikainen herääminen..

    olkkis74 olen kyllä opetellut menemään aikaisin nukkumaan ja olen jo yhdeksältä sängyssä,mutta uni ei aina heti tule..joo ja tiedän,että siihen aikaisin heräämiseen tottuu mutta tämä tuntuu nyt oudokselta aika rankalta. No tänään nukuttiin puol seiskaan ja mami on tyytyväinen. possumussu olen...
  12. E

    lapsen aikainen herääminen..

    vanjaeno kiitos . Kiva kuulla,että en ole ainoa,jolla on vauvan kanssa välillä raskasta. Olen vissiin keskustellut monen sellaisen vanhemman kanssa,joilla on vauva-arki niin helppoa ja lapsi on niin helppo tapaus ;) Mutta eiköhän tässä taas jaksa,kun on niin ihana ilmakin =)
  13. E

    lapsen aikainen herääminen..

    Hampaita on tullut kolme,kaksi jo aiemmin ja viime viikolla puhkesi kolmas,joten voi olla niistäkin johtuvaa:( Joo ja olen kyllä huomannut,että jos olen yrittänyt laittaa lasta myöhemin nukkumaan niin se ei todellakaan auta :ashamed: Varmasti tääkin vaihe menee ohi ,mutta väsyneenä tuntuu niin...
  14. E

    lapsen aikainen herääminen..

    Meillä on tähän asti mennyt yöt oikein hyvin,yhden kerran poika herännyt syömään ja nukahtanut uudestaan..Nyt kuitenkin herää edelleen kerran mutta itkien...ja itkee suoraa huutoa jonkun aikaa. Rauhoittuu jossakin vaiheessa ja jatkaa uniaan mutta herää aamulla kuudelta eikä nuku enää :ashamed...
  15. E

    Turvaistuimessa viihtyminen..

    Tuota en tiennytkään,että yli 9kg saa laittaa kasvot menosuuntaan päin,täytyy ehkä harkita semmosta vaihtoehtoa. Joo ja joka päivä kyllä autolla liikutaan,että pitäis kyllä olla ihan tottunut autoiluun:) No mutta täytyy toivoa,että tämäkin on vain yksi vaihe ,joka menee ohi,kun kiinnostuu vähän...
  16. E

    Turvaistuimessa viihtyminen..

    Haluaisin kans kovasti laittaa istuimen kasvot menosuuntaan päin ,mutta eikös aina suositella,että 3-4 vuotiaaksi selkämenosuuntaan päin..turvallisuussyistä???
  17. E

    Turvaistuimessa viihtyminen..

    joo elikkä turvaistuin on ollut käytössä nyt kuukauden päivät ,kun kaukalossa ei enää viihtynyt ollenkaan :/ Olen myös itse ajatellut,että voi olla myyös jokin kausi,että ei viihdy paikallaan,kun on oppinut ryömimään..ja se on kyllä totta,että nyt varsinkin,kun on lämmin niin istuimessa tulee...
  18. E

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Monella lapsi tuntuu kääntyilevän mahalleen nukkuessaan...mutta miksi ihmeessä käännätte lapsen takaisin selälleen/kyljelleen?? Meillä poika nukkunut kuukauden vanhasta vatsallaan ja edelleen nukkuu parhaiten niin =)
  19. E

    Turvaistuimessa viihtyminen..

    Mitenkä teillä muilla lapset viihtyy turvaistuimessa?? Meillä on puolen vuoden ikäinen lapsi ja turvaistuin on etupenkillä selkä menosuuntaan päin, jolloin poika näkee koko ajan minut , mutta ei meinaa viihtyä vaan...Pojalla on siinä etupenkissä kiinni peili,josta näkee itsensä ja aina yritän...
  20. E

    Kantary Beach Hotel Villas and Suites, Khao Lak

    Kiitti vinkistä =)

Yhteistyössä