Hakutulokset

  1. fanttomi

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    vauvis poistaisitko mut tuolta rakenneuä listalta?kiitos.
  2. fanttomi

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Tulin vielä käväseen.. Vauvasta ja istukasta lähti koepalat kromosomitutkimuksiin ja loput meni patologille tutkittaviks. Musta otettiin kauhee läjä virusvasta-aineita, mm. listeria, parvo, herpes, jne. Jälkitarkastus on 6 viikon päästä ja siellä kuulen tulokset. Toisaalta toivon et joku...
  3. fanttomi

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    saakohan tästä mitään selvää.. Heräsin sunnuntai aamuna kauheisiin kouristus/synnytyskipuihin ja vessassa huomasin et verta tihkutti taas vähän. Soittelin synnärille ja käskivät lähtee ensiapuun näytille. Ennen lähtöä käviin vielä vessassa ja samalla tunsin että jotain tulee ulos ja ehin...
  4. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    mä poistun pinosta..ei jaksanut meiän tyttö loppuun asti =(
  5. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Lemmikeistä Meillä 2 koiraa. uros ja narttu molemmat leikattuja ja iältään 4,5v. viime raskaudessa toi uros tykkäs masusta kovasti ja halus aina kuunnella mitä sieltä kuuluu. Oikeen änkes syliin/viereen sillai et sai korvan masua vasten ja se onki nyt sit pojan synnyttyä ollu tosi kiinnostunu...
  6. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    mulla kans noita kipuja alavatsan sivuilla mut menee aika äkkiä ohi. olipa muuten perkuleen kallis canesten combi...hitto melkein 20 euroo!!empäs tiennykään et ne on noin hinnoissaan. viime raskaudessa mulla oli elämäni ensimmäin pissatulehdus ja nyt on elämäni ensimmäinen hiiva. jeejee =/
  7. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    soitin alkuviikosta terkalle ja pyysin lähetteen pissa ja hiivatesteihin. tänään soitin tulokset. pissa puhdas mut hiiva löyty. et supistelut ja vuodot selittyy sillä hiivalla. terkka ihmetteli et miks ne ei äitipolilla voinu tehä noit kokeita ku siellä kuitenki vaivojeni kans olin. esikoisesta...
  8. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    nyyttinen :hug: ja paljon voimia!sanattomaksi vetää.. =( kette ison surun oot joutunu käymään läpi. onneks tajusit hakee apua ja sait sitä.
  9. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Voihan lenssu sentään! =( Onneks ei oo kuumetta!Tässä tukkosessa nenässä ja ajoittaisessa kurkkukivussa on ihan tarpeeks sietämistä muutenki. Pää tuntuu olevan pahvia, ainakaan se ei toimi yhtään :laugh: Ehkä toi tyttö- ja poikalupausten määrä tasottuu tässä ku tulee enemmän noita ultrauksia...
  10. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    syysmyrsky prismassa myydään PureLan nimistä rasvaa vauvatarvikehyllyllä. Se on tota samaa ku apteekissa myytävä Lansinoh lampaanvillarasva mut PALJON halvempaa!!Sillä parani ainaki omat nännit nopsaan. Laitoin joka imetyksen jälkeen ku sitä ei tosiaan tarvi pestä pois. Ja osittain käytin...
  11. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    vauvis juu tyttölupaus saatiin =) laitoin muka tollai "salamyhkäsesti" sen tohon.meni mun veikkaus taas oikein. esikoisesta olin varma et on poika ja poikahan se oli =) tänään ei oo supistellu eikä vuodellu. ja jos jotain pientä vuotoo tuliski niin veikkaisin ennemmin et johtuu niistä 3...
  12. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Nyt tulee vaan tylysti omaa napaa. Soittelin eilen terkalle ihan uteliaisuuttani et kuinkahan yleistä tommonen verenvuoto on harkkasuppareitten kans. Sen mielestä asia piti selvittää ja tänään kävin aamupäivällä tk-lääkärin ronklattavana joka laitto lähetteen äitipolille. Siellä sit jonotin...
  13. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    tiijonalle voimia, eiköhän kaikki ole kuitenkin hyvin. tylysti sit vaan omaa napaa. mulla on ollu harkkasuppareita jo muutaman viikon ja aina ku niitä on niin tulee vähän verta. eilen tuli sit pari pientä hyytymääki. soitin aamulla terkalle et kuinkas yleistä toi tommonen on ni sen mielestä...
  14. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Tervetuloa uudet ja onnittelut poikalupauksista sellasen saaneille =) Omaa ultraa saaki oottaa viel yli kuukauden! =/ Ja mua jo vähän jänskää seki et mitä siellä näkyy. Meiän esikoisella oli synnynnäinen "vika" ja sitähän ei nähty missään ultrassa..eikä jääny mihkää seulaan kiinni. Joten en...
  15. fanttomi

    jos clearblue digiin tulee näyttöön 3+

    3+ tarkottaa et hedelmöityksestä on kulunu ton verran aikaa. Eli menkoista laskettuna sulla on 5+ viikkoja. Toki testiki voi heittää muutamalla päivällä.
  16. fanttomi

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    Mäki kokeilen millasia arvauksia tulee =) Tässä 16+1 masu Kistalle veikkaan poikaa ja Mymosalle tyttöä
  17. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Tässäpä mun masu fanttomi & 16+1
  18. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    tosta karvojenkasvustahan mun piti aikasemmin kommentoida =) mulla siis oli esikoista oottaessa vattassa kunnon valkonen karvapeite ja sääret ajelin 2 kertaa koko raskausaikana ku ei jaloissa enää kasvanukkaa karvat. samoten käsivarsista kaikkos vähätki karvat mitä oli. ja esikoinen on siis...
  19. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Neuvolassa käyty!Samalla oli esikoisen neuvola niin jäi tietty puolet asioista kysymättä ku yritti molempien asioita ajatella samaan aikaan :laugh: Hemppa oli vähän laskenu mut ei niin paljoo et selittäis tätä järkyttävää väsymystä, voi tietty olla et ne rautavarastot on taas kulunu loppuun...
  20. fanttomi

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    linea negra esikoisen ajoilta on vielä viiva tallella tuolta ihan alhaalta melkein tisseihin asti. se ehti vaan vaalentua tässä välissä.. ni en tiä sit nyt että onko se pysyny ennallaan vai vaalentunu vai lähteny taas tummuun =) liikkeitä luulin tuntevani tossa ehkä viikko sitten mut sen...

Yhteistyössä