Hakutulokset

1. Helmi-83

Pääkaupunkiseudun mammat

Hei Täälä olisi 26v kolmen lapsen äiti Espoosta olemme nyt asuneet noin vuoden täälä muutettiin Helsingistä mutta joskus välillä tuntuu että olisko sittenkin pitänyt asua Helsingissä mutta Espoo on ihanan rauhallinen paikka asua ;)
  2. Helmi-83

Kitarisaleikkaus ja korvanputkitus

Kiitos viestistä tuntuu heti parempi olo toivotaan meilläkin menisi tämä noin hyvin ;)
  3. Helmi-83

Kitarisaleikkaus ja korvanputkitus

Hei Olisiko täälä ketään jonka lapsi on ollut kitarisaleikkauksessa miten meni ja kauanko meni paranemiseen? meillä on edessä se ensikuun alussa ja olen jo ihan peloissani täälä miten se menee ja mitä sitten leikkauksen jälkeen ja kestänkö olla siellä samassa huoneessa tuleeko itselle siellä...
  4. Helmi-83

Onko mun lapseni ihan normaali??

mun mielestä ainakin on hyvät korvat =) en olisi huolissani jos kaikki muut asiat ovat noin hyvin kuin hänellä on ;)
  5. Helmi-83

Hyväksyttekö vieraat ihmiset fb-kavereiksi?

Hyväksyn vain kaverini ja perheen jäsenet... en ota sinne ihan ketä vain jotka pyytää kaveriks ja jos jollain lailla tunnenkin jonkun niin en pakosta häntäkään sinne hyväksy sellaiset vain jonka kanssa keskustelen.
  6. Helmi-83

Kuinka reippaita olette olleet vielä 2 viikkoa ennen laskettua aikaa?

itse olin tosi reipas laskettu aikakin meni jo yli kun juoksentelin pitkin kaupunkeja kesän kuumuudessa ;) mutta joskus sit oli sellaisiakin päiviä kun piti makoila kun lapset katsoi pikku kakkosta |O kaikilla on niin erinlainen raskaus aika.
  7. Helmi-83

onko muita 4v joilla puhe ongelma...

Hei Onko täälä muita joilla 4 vuotias lapsi ja on puheenviivästyminen? olisi kiva kuula muidenkin samanlaisesta tilanteesta ja saada neuvojakin miten olette yrittäneet lasta auttaa.

Yhteistyössä